Opdatering på ØKON d. 15. SEPTEMBER

Her informeres om og diskuteres diverse Con'er, messer og lignende.
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14673
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 472 times
Been thanked: 679 times
Contact:

Post by Frouvne »

stoffer wrote:Så har jeg fået en lejlighed og pakket halvdelen af flyttekasserne ud - så nu sker der snart noget igen :-)

Jeg vil smide mere info ud, både på sitet og dette forum, i næste uge, når jeg har været til noget så sindsoprivende som Sort Sol i sønderjylland :shock:

Efter at have boet én dag i en etværelses på Øresundskollegiet forstår jeg pludselig behovet for musik og fjernsyn.

.. og at læse spilleregler
Nå, er der så ved at være nyt om det snarligt forestående arrangement? :wink:
frouvne, administrator

Image
User avatar
stoffer
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 244
Joined: Thu Feb 22, 2007 9:32 pm
Location: København S

Post by stoffer »

YES!

Arrangementet bliver ikke så langt som forrige, jeg vil forsøge at holde det mere intenst.

Det bliver som sagt d. 24. november, hvilket er snart, og starter fra klokken 12. Jeg inviterer de samme som sidste gang, dvs. der bliver nok den samme skare af folk.

Indtil videre bliver ØKON 2 afholdt i samme stil som sidste gang, uden mad. Dvs. det bliver fra 12-18, et firetimers arrangement.

Der var oprindeligt planlagt brunch, men det må vente til en anden god gang :)

Hvis i har nogle spil i gerne vil spille må i meget gerne sige til - så smider jeg dem op på hjemmesiden. Erfaringen fra sidste gang fortæller mig at der ikke skal planlægges moduler før der er flere der kommer til arrangementet.
:::...---== Bananlikør ==--...:::
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9200
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Post by Stony »

stoffer wrote:Dvs. det bliver fra 12-18, et firetimers arrangement.
Den sætning fortjener altså at blive citeret. Vi lader den stå et øjeblik... :D

Jeg kan nok ikke gentage min deltagelse. Jeg vil ikke have mulighed for at dukke op før ca. 14.00, og så er en tredjedel af arrangementet allerede overstået, og der bliver nok lidt ventetid før der er nogen der er færdige, så man kan være med osv...
User avatar
Helle
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5493
Joined: Wed Apr 26, 2006 2:28 pm
Location: 2900 Hellerup
Has thanked: 6 times
Been thanked: 4 times
Contact:

Post by Helle »

Stoffer laver du ikke en ny tråd med det nye arrangement, så de der ikke læser tråde om gamle arrangementer også ser det nye?
User avatar
stoffer
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 244
Joined: Thu Feb 22, 2007 9:32 pm
Location: København S

Post by stoffer »

Helle wrote:Stoffer laver du ikke en ny tråd med det nye arrangement, så de der ikke læser tråde om gamle arrangementer også ser det nye?
Jo, det gør jeg gerne til Økon III :) Økon II bliver forholdsvist lille, da jeg har meget meget lidt tid til at lave ting lige p.t. :) Har ikke haft tid til at reklamere meget, eller gøre meget ved det.

Og ja, den sætning der.. Wauw.. jeg må have været på fantasy. Det er fra 12-18, et seks timers arrangement :)
:::...---== Bananlikør ==--...:::
Post Reply