Opdatering på ØKON d. 15. SEPTEMBER

Her informeres om og diskuteres diverse Con'er, messer og lignende.
User avatar
stoffer
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 244
Joined: Thu Feb 22, 2007 9:32 pm
Location: København S

Opdatering på ØKON d. 15. SEPTEMBER

Post by stoffer »

Hej alle der har ventet på info ang. ØKON,

ØKON er fastsat til d. 25 august, men pga. diverse irriterende og meget trælse forviklinger jeg har måtte kæmpe med, bliver det RYKKET tre uger frem. Forviklingerne har hovedsageligt gjort at "PR-materialet" ikke er kommet ud, hvorfor der ikke kan forventes at mere end 10-12 mennesker dukker op p.t. Derfor vælger vi at flytte ØKON her på falderebet. Der er beregnet et fremmøde på ~50 mennesker, det ville ikke være det samme hvis disse ikke dukkede op :)

Der kommer hjemmeside, PDF-flyer og plakatter ud ang. ØKON imorgen aften, herunder også forhåndstilmelding (hvis man vil det) og information om bus, metro, tog, grill og arrangementets øvrige relevante informationer.

Jeg beklager alle jer der har sat et X i kalenderen, men kan opfordre til at bruge den aften på et hyggeligt brætspil eller to :-)
Last edited by stoffer on Sat Sep 01, 2007 9:58 pm, edited 2 times in total.
:::...---== Bananlikør ==--...:::
User avatar
stoffer
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 244
Joined: Thu Feb 22, 2007 9:32 pm
Location: København S

Post by stoffer »

Og adressen var:

http://www.oekon.tk

Der kommer mere info i løbet af dagen.
:::...---== Bananlikør ==--...:::
User avatar
stoffer
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 244
Joined: Thu Feb 22, 2007 9:32 pm
Location: København S

Post by stoffer »

Jeg glemte vist at komme med mere info.

Der er lige nu masser af ny info på http://WWW.OEKON.DK - her er næsten al information.

Hvis i har kommentarer etc etc må i meget gerne melde dem så jeg kan implementere / overveje dem :)
:::...---== Bananlikør ==--...:::
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9200
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Post by Stony »

Jeg regner bestemt med at dukke op. Men det bliver for mit vedkommende, ikke før engang over middag, at jeg kan nå at være der.
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14673
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 472 times
Been thanked: 679 times
Contact:

Post by Frouvne »

Vi forsøger også at arrangere familiens tidsøkonomi således, at jeg dukker op til i hvert tilfælde en del af arrangementet! :)
frouvne, administrator

Image
User avatar
stoffer
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 244
Joined: Thu Feb 22, 2007 9:32 pm
Location: København S

Post by stoffer »

- Det lyder rigtig godt :) Jeg tror også jeg fik lokket et par sommerspillere med her den anden dag, så mon ikke nok vi bliver mindst en 20 stykker (krydser fingre)
:::...---== Bananlikør ==--...:::
netsapiens
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1595
Joined: Thu Feb 22, 2007 10:45 pm
Location: 3660

Post by netsapiens »

Jeg melder desværre pas (igen), men både sønnens og min fødselsdag fejres i fællesskab den dag, så min tilstedeværelse er nok nødvendig :)
Sjov > regler .... HVER gang
Formel for behov for brætspilsindkøb = N + 1, hvor N = antal uåbnede brætspil i samling
User avatar
Kanzler
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 2975
Joined: Mon May 01, 2006 12:22 am
Location: Smørum
Has thanked: 220 times
Been thanked: 1 time

Post by Kanzler »

Jeg skal desværre også til fødselsdag, selvom jeg meget gerne ville have deltaget i arrangementet.
Men god dag!
User avatar
Helle
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5493
Joined: Wed Apr 26, 2006 2:28 pm
Location: 2900 Hellerup
Has thanked: 6 times
Been thanked: 4 times
Contact:

Post by Helle »

stoffer wrote:- Det lyder rigtig godt :) Jeg tror også jeg fik lokket et par sommerspillere med her den anden dag, så mon ikke nok vi bliver mindst en 20 stykker (krydser fingre)
Jeg ved godt, at det ikke er den rigtige tråd, men nu har jeg hørt om det der Sommerspil et par gange - er det et åbent og offentligt arrangement eller er det en flok venner, der tager afsted eller hvad?

Helle
User avatar
lara
50+ indlæg
50+ indlæg
Posts: 86
Joined: Thu Aug 09, 2007 9:54 pm
Location: 2100 København Ø

Post by lara »

Helle wrote:
Jeg ved godt, at det ikke er den rigtige tråd, men nu har jeg hørt om det der Sommerspil et par gange - er det et åbent og offentligt arrangement eller er det en flok venner, der tager afsted eller hvad?

Helle
Det er en flok venner og venners venner. Det hele startede i min gymnasieklasse med at vi mødes to rollespilsgrupper (drengegruppen og pigegruppen som havde samme GM) i sommerferien og spillede det gamle D&D sammen. Senere flyttede det ud på Øresundskollegiet, hvor der kom flere til og brætspil begyndte så småt at komme på programmet. For 4 år siden blev det til foreningen Sommerspil. Man kan kun blive medlem, hvis man bliver indstillet af 2 allerede medlemmer.
Image
User avatar
stoffer
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 244
Joined: Thu Feb 22, 2007 9:32 pm
Location: København S

Post by stoffer »

Hvis i skal ind skal i forresten lige huske at i skal bruge branddøren på sumpen :) Der er en guide på døren :)

Medmindre i finder nogen der kan lukke jer ind :D
:::...---== Bananlikør ==--...:::
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14673
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 472 times
Been thanked: 679 times
Contact:

Post by Frouvne »

Tak for et hyggeligt arrangement! Jeg glæder mig over, at jeg havde mulighed for at hive en halv dag ud af kalenderen til det. Jeg fik prøvet tre spil, jeg gerne ville prøve og som det ikke tidligere er lykkedes mig at få prøbet og det ene - der tog prisen som dagens bedste spiloplevelse for mit vedkommende - var jeg endda så heldig at få lejlighed til at spille to gange! 8) Dette udmærkede spil var Klaus Teubers Domaine! :D

Held og lykke med de fremtidige arrangementer! :wink:
frouvne, administrator

Image
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14673
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 472 times
Been thanked: 679 times
Contact:

Post by Frouvne »

Ved at smugkigge lidt på deres hjemmeside, kan jeg se, at et nyt arrangement allerede er i støbeskeen. :D Næste dato er sat til: d. 24 november 2007. Men det hører vi jo nok meget mere om... :wink:
frouvne, administrator

Image
User avatar
Andrea
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3962
Joined: Fri Sep 01, 2006 11:51 am
Location: Roskilde
Has thanked: 143 times
Been thanked: 137 times

Post by Andrea »

Frouvne wrote:Ved at smugkigge lidt på deres hjemmeside, kan jeg se, at et nyt arrangement allerede er i støbeskeen. :D Næste dato er sat til: d. 24 november 2007. Men det hører vi jo nok meget mere om... :wink:
Argh! Hvad er det nu for noget pjat med at lægge det en dag, hvor jeg skal på arbejde! :shock:
Hm... men måske jeg kan nå forbi bagefter...? *gruble*
User avatar
stoffer
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 244
Joined: Thu Feb 22, 2007 9:32 pm
Location: København S

Post by stoffer »

Så har jeg fået en lejlighed og pakket halvdelen af flyttekasserne ud - så nu sker der snart noget igen :-)

Jeg vil smide mere info ud, både på sitet og dette forum, i næste uge, når jeg har været til noget så sindsoprivende som Sort Sol i sønderjylland :shock:

Efter at have boet én dag i en etværelses på Øresundskollegiet forstår jeg pludselig behovet for musik og fjernsyn.

.. og at læse spilleregler
:::...---== Bananlikør ==--...:::
Post Reply