Roskilde Festival - øh - Con

Alt hvad der ikke umiddelbart hører ind under de øvrige fora.
Post Reply
User avatar
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5139
Joined: Wed Oct 18, 2006 11:26 am
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Location: København
Has thanked: 513 times
Been thanked: 581 times

Roskilde Festival - øh - Con

Post by Gunness »

Det er jo så populært med con'er, og jeg kunne se andetsteds, at Stoffer også skal ned og logere i og omkring Smatten. Ergo må en rask lille Roskilde Con være sagen.

Er der andre GG'ere til stede her til sommer? Hvis ja, tror jeg klart, at en gang tømmermands Diplomacy må være sagen ;) Jeg lægger gerne telt til. Mindre ambitiøse spil kunne dog også gøre det. Fx. Øl-Puerto Rico? Mens vi venter på den gode musik?

Jeg håber i øvrigt at alle interesserede huskede at købe billetter i tide, så de slipper for de uhyrlige ågerpriser, der florerer lige nu. Man kan få ret mange brætspil for 3500 kr :shock:
Bestilt: Floe, The Old King's Crown, Mycelia, Peacekeepers, Unconscious Mind, Rise & Fall, Dark Quarter, Through Ice & Snow
Seneste: An Age Contrived, Nucleum, Endless Winter, Lands of Galzyr, Pandemic Leg. S0, Oak, Botany, 7th Citadel
User avatar
stoffer
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 244
Joined: Thu Feb 22, 2007 9:32 pm
Location: København S

Post by stoffer »

Altså, jeg og en portion andre brætspillere skal afsted, godtnok ikke i samme lejr, men vi skal da afsted. Jeg ved dog ikke om nogen af dem er klar på brætspil, man kan sige - det er ikke hovedformålet :)

Som regel har jeg ikke så meget tid til roskilde, at jeg kan overskue at spille noget somhelst, ikke engang kort.
:::...---== Bananlikør ==--...:::
User avatar
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5139
Joined: Wed Oct 18, 2006 11:26 am
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Location: København
Has thanked: 513 times
Been thanked: 581 times

Post by Gunness »

Nu var det ikke noget voldsomt seriøst forslag - det håber jeg også fremgik af spiludvalget ;)
Mit Roskildeprogram plejer at være tætpakket, og de små pauser ind imellem indierock og electronica skal nok bruges til at se, hvad lunkne dåseøl smager af i år. Det er utvivlsomt meget sundt med nogle spilfrie dage.
Mit udgangspunkt var bare, at der efterhånden er con'er her og der og allevegne, så hvis det nu vrimlede med kendte hoveder på Roskilde, ville det da være ganske skægt.

(Jeg skal selvfølgelig ikke nedgøre mit eget forslag totalt. Jeg kan bestemt godt se en vis udfordring i at sidde 5-6 mand med tømmermænd i et bagende varmt telt og forsøge at lægge hemmelige planer mod hverandre ;))
Bestilt: Floe, The Old King's Crown, Mycelia, Peacekeepers, Unconscious Mind, Rise & Fall, Dark Quarter, Through Ice & Snow
Seneste: An Age Contrived, Nucleum, Endless Winter, Lands of Galzyr, Pandemic Leg. S0, Oak, Botany, 7th Citadel
User avatar
stoffer
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 244
Joined: Thu Feb 22, 2007 9:32 pm
Location: København S

Post by stoffer »

Diplomacy? På RF? Det har vi den sidste søndag til :)
:::...---== Bananlikør ==--...:::
User avatar
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5139
Joined: Wed Oct 18, 2006 11:26 am
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Location: København
Has thanked: 513 times
Been thanked: 581 times

Post by Gunness »

Søndag? Midt i Muse og Chili Peppers? Så skal der godt nok spilles hurtigt og effektivt ;)
Bestilt: Floe, The Old King's Crown, Mycelia, Peacekeepers, Unconscious Mind, Rise & Fall, Dark Quarter, Through Ice & Snow
Seneste: An Age Contrived, Nucleum, Endless Winter, Lands of Galzyr, Pandemic Leg. S0, Oak, Botany, 7th Citadel
User avatar
stoffer
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 244
Joined: Thu Feb 22, 2007 9:32 pm
Location: København S

Post by stoffer »

Jeg tænkte mere på telt-bål og mad-kastning :)
:::...---== Bananlikør ==--...:::
Post Reply