Spilleklub i Storkøbenhavn

Find spillevenner ud fra geografiske og spilmæssige præferencer. Her kan såvel enkelte brugere som klubber annoncere efter interesserede.
Joan
10+ indlæg
10+ indlæg
Posts: 12
Joined: Tue Jan 06, 2009 9:38 pm
Favoritspil: Søger mænd og kvinder i alderen 40-55, der har lyst til at danne en brætspilgruppe, der mødes privat månedligt på fast basis. Jeg er medium ryger.
Jeg har mange favoritspil. Nogle af dem er: Cranium, Bezzerwizzer, På sporet af ordet, Risk, Cluedo, Tankespind, Backgammon, Galatea ekspeditionen m. fl. Jeg vil også gerne lære nye spil.
Location: Storkøbenhavn/Gentofte

Spilleklub i Storkøbenhavn

Post by Joan »

Hejsa....er helt ny på siden, men håber på at finde nogle m/k'er, der har lyst til at danne en brætspilsgruppe. Jeg forestiller mig, at du/I er i alderen ca. 40-55 og bor i Storkøbenhavn eller i nærheden af Storkøbenhavn :D . Jeg kunne tænke mig, at vi fandt frem til nogle faste spilledage 1-2 gange månedligt (fx 1. søndag og 3. torsdag i måneden eller i den stil), som det nu passer os bedst, og at vi mødes privat til brætspil med hyggesnak. Jeg kan lide mange spil, og jeg vil gerne lære flere spil at kende. Jeg er medium ryger.
User avatar
Helle
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5493
Joined: Wed Apr 26, 2006 2:28 pm
Location: 2900 Hellerup
Has thanked: 6 times
Been thanked: 4 times
Contact:

Re: Spilleklub i Storkøbenhavn

Post by Helle »

Hej Joan

Altså jeg lever nok ikke rigtigt op til kravene, men jeg tænkte .... det kunne være, at du skulle skrive lidt om, hvilken type spil du spiller - bare så der er mulighed for at skyde sig lidt ind på, hvad spil det handler om...
... og velkommen til.

Helle
User avatar
Helle
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5493
Joined: Wed Apr 26, 2006 2:28 pm
Location: 2900 Hellerup
Has thanked: 6 times
Been thanked: 4 times
Contact:

Re: Spilleklub i Storkøbenhavn

Post by Helle »

Men faktisk - kunne det være, at du skulle overveje om Consim var noget ... de mødes i Valby en søndag hver måned ... se eventuelt under arrangementer. Det første arrangement i år er den 11. Det er godt nok ikke privat, men det kunne være, at du der kunne møde nogen, der var interesserede i at supplere med lidt spil udenfor de faste arrangementer... og om ikke andet var det måske et sted at komme i gang ????

Den anden klub, der er i KBH er KBK, men der er en overvægt af mænd mellem 25 og 40 ... så selvom de er hyggelige, så er det nok ikke lige det, du søger ...
User avatar
Andrea
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3963
Joined: Fri Sep 01, 2006 11:51 am
Location: Roskilde
Has thanked: 145 times
Been thanked: 138 times

Re: Spilleklub i Storkøbenhavn

Post by Andrea »

Helle wrote: Den anden klub, der er i KBH er KBK, men der er en overvægt af mænd mellem 25 og 40 ... så selvom de er hyggelige, så er det nok ikke lige det, du søger ...
*host*drenge*host* ;)
Men rigtig god idé Helle kommer med mht. Consim - ganske flinke folk!

Også velkommen til fra mig :)
User avatar
Helle
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5493
Joined: Wed Apr 26, 2006 2:28 pm
Location: 2900 Hellerup
Has thanked: 6 times
Been thanked: 4 times
Contact:

Re: Spilleklub i Storkøbenhavn

Post by Helle »

Ja ja ja, ok, så drenge da - men jeg ville jo bare heller ikke skræmme nogen væk ... :D
netsapiens
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1595
Joined: Thu Feb 22, 2007 10:45 pm
Location: 3660

Re: Spilleklub i Storkøbenhavn

Post by netsapiens »

Helle wrote:Den anden klub, der er i KBH er KBK, men der er overvægtige mænd mellem 25 og 40 ... så selvom de er hyggelige, så er det nok ikke lige det, du søger ...
Jeg rettede din skrivefejl Helle :lol:
Sjov > regler .... HVER gang
Formel for behov for brætspilsindkøb = N + 1, hvor N = antal uåbnede brætspil i samling
User avatar
Helle
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5493
Joined: Wed Apr 26, 2006 2:28 pm
Location: 2900 Hellerup
Has thanked: 6 times
Been thanked: 4 times
Contact:

Re: Spilleklub i Storkøbenhavn

Post by Helle »

netsapiens wrote:
Helle wrote:Den anden klub, der er i KBH er KBK, men der er overvægtige mænd mellem 25 og 40 ... så selvom de er hyggelige, så er det nok ikke lige det, du søger ...
Jeg rettede din skrivefejl Helle :lol:
Tak, for hjælpen :wink:
User avatar
Tobias
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 857
Joined: Mon May 01, 2006 7:24 am
Location: Lynge

Re: Spilleklub i Storkøbenhavn

Post by Tobias »

Iskold tavshed!
Image
User avatar
qute
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1018
Joined: Tue Sep 19, 2006 9:40 am
Location: Taastrup
Contact:

Re: Spilleklub i Storkøbenhavn

Post by qute »

Her skete det igen at en tråd løber løbsk med insider jokes :roll:
Det generer ikke mig og vil også gerne sige til Joan at hun ikke skal føle sig skræmt.

Jeg synes det er fedt folk her er så venlige og hyggelige :D
Image
User avatar
Mik
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3642
Joined: Tue Jun 24, 2008 12:09 pm
Favoritspil: I alfabetisk orden: Across the Board - Age of Steam - Agricola - Ave Caesar - Carcassonne - Crokinole - Dominion - Echelon - Funkenschlag - Hare & Tortoise - Memoir '44 - Motorsportspillet - Robo Rally - Tales of the Arabian Nights
Location: København Nørrebro
Contact:

Re: Spilleklub i Storkøbenhavn

Post by Mik »

Hej Joan,
næste spildag i Consim er faktisk på søndag (den 11. januar) kl. 11 i Valby Kulturhus, Valgårdsvej 4-8, 2500 Valby (Toftegårds Plads), 3. sal.

Vi plejer normalt at mødes den 1. søndag i måneden, men forskudt i denne måned pga. nytårslukning.
Image
User avatar
Robert
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1579
Joined: Mon Apr 14, 2008 11:18 am
Location: Slangerup
Been thanked: 2 times

Re: Spilleklub i Storkøbenhavn

Post by Robert »

Joan wrote:Hejsa....er helt ny på siden, men håber på at finde nogle m/k'er, der har lyst til at danne en brætspilsgruppe. Jeg forestiller mig, at du/I er i alderen ca. 40-55 og bor i Storkøbenhavn eller i nærheden af Storkøbenhavn :D . Jeg kunne tænke mig, at vi fandt frem til nogle faste spilledage 1-2 gange månedligt (fx 1. søndag og 3. torsdag i måneden eller i den stil), som det nu passer os bedst, og at vi mødes privat til brætspil med hyggesnak. Jeg kan lide mange spil, og jeg vil gerne lære flere spil at kende. Jeg er medium ryger.
Jeg får spillet alt for lidt brætspil., så jeg er sådan set interesseret, men det med rygningen er ikke så godt. Og de spil du nævner i din introduktionstråd er i den lettere ende, men du skriver jo også at du har lyst til at blive introduceret til andre spil.
Og så var der alderen: Der har du helt klart forregnet dig. Jeg er tæt på den øvre ende af den aldersgruppe du nævner.
Sidst spillet:Image
Min profil på BGG
Joan
10+ indlæg
10+ indlæg
Posts: 12
Joined: Tue Jan 06, 2009 9:38 pm
Favoritspil: Søger mænd og kvinder i alderen 40-55, der har lyst til at danne en brætspilgruppe, der mødes privat månedligt på fast basis. Jeg er medium ryger.
Jeg har mange favoritspil. Nogle af dem er: Cranium, Bezzerwizzer, På sporet af ordet, Risk, Cluedo, Tankespind, Backgammon, Galatea ekspeditionen m. fl. Jeg vil også gerne lære nye spil.
Location: Storkøbenhavn/Gentofte

Re: Spilleklub i Storkøbenhavn

Post by Joan »

qute wrote:Her skete det igen at en tråd løber løbsk med insider jokes :roll:
Det generer ikke mig og vil også gerne sige til Joan at hun ikke skal føle sig skræmt.

Jeg synes det er fedt folk her er så venlige og hyggelige :D


Det generer altså heller ikke mig :D
Joan
10+ indlæg
10+ indlæg
Posts: 12
Joined: Tue Jan 06, 2009 9:38 pm
Favoritspil: Søger mænd og kvinder i alderen 40-55, der har lyst til at danne en brætspilgruppe, der mødes privat månedligt på fast basis. Jeg er medium ryger.
Jeg har mange favoritspil. Nogle af dem er: Cranium, Bezzerwizzer, På sporet af ordet, Risk, Cluedo, Tankespind, Backgammon, Galatea ekspeditionen m. fl. Jeg vil også gerne lære nye spil.
Location: Storkøbenhavn/Gentofte

Re: Spilleklub i Storkøbenhavn

Post by Joan »

Mik wrote:Hej Joan,
næste spildag i Consim er faktisk på søndag (den 11. januar) kl. 11 i Valby Kulturhus, Valgårdsvej 4-8, 2500 Valby (Toftegårds Plads), 3. sal.

Vi plejer normalt at mødes den 1. søndag i måneden, men forskudt i denne måned pga. nytårslukning.

Øj....tak for tippet. Jeg kan desværre nok ikke nå det den 11/1, men forhåbentlig en anden søndag.
Joan
10+ indlæg
10+ indlæg
Posts: 12
Joined: Tue Jan 06, 2009 9:38 pm
Favoritspil: Søger mænd og kvinder i alderen 40-55, der har lyst til at danne en brætspilgruppe, der mødes privat månedligt på fast basis. Jeg er medium ryger.
Jeg har mange favoritspil. Nogle af dem er: Cranium, Bezzerwizzer, På sporet af ordet, Risk, Cluedo, Tankespind, Backgammon, Galatea ekspeditionen m. fl. Jeg vil også gerne lære nye spil.
Location: Storkøbenhavn/Gentofte

Re: Spilleklub i Storkøbenhavn

Post by Joan »

Æv.....ingen henvendelser i min postkasse. Er der ingen, der har lyst til at danne en spillegruppe i Storkøbenhavn?
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9204
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Re: Spilleklub i Storkøbenhavn

Post by Stony »

Der kan være flere ting i det. Det kan være at folk pt. har de spilleaftener som de føler er passende for dem. Dertil kan det være rart at møde folk, og finde ud af hvad de er for nogle størrelser, før man lægger sig fast på nogle spilleaftener. Endelig skal det være folk der har lyst til at spille det samme som en selv.

Lad være med at give op. Der er periodisk arrangementer, som er åbne for alle interesserede. I den kommende måned er der Fantask's arrangement d. 7. marts. Dagen efter er der spilledag i Consim. Senere på måneden er der Tobicon. Duk op til et eller flere, og du kan møde folk, og de ser hvem du er. Det kan være du får skabt nogle kontakter. :)
Sidst spillet:
Image
Post Reply