Salg af dreamblade figurer

Køb, salg og bytte brugerne imellem.
Locked
psn777
Posts: 3
Joined: Mon Oct 27, 2008 1:38 pm

Salg af dreamblade figurer

Post by psn777 »

Sælger en masse dreamblade figurer, 180 stk. af serierne night fusion og chrysotic plague samt nogle fra starter sets, alt fra common til rare. Giv et bud, sælges samlet og befinder sig i aalborg
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14673
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 472 times
Been thanked: 679 times
Contact:

Re: Salg af dreamblade figurer

Post by Frouvne »

Måske du skulle liste de rares, der indgår, hvis du ønsker at friste svage sjæle? :wink:
frouvne, administrator

Image
psn777
Posts: 3
Joined: Mon Oct 27, 2008 1:38 pm

Re: Salg af dreamblade figurer

Post by psn777 »

nej vil hellere sige 400kr. plus porto så indgår der også dreamblade terninger og ca. 20 mageknight figurer.
netsapiens
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1595
Joined: Thu Feb 22, 2007 10:45 pm
Location: 3660

Re: Salg af dreamblade figurer

Post by netsapiens »

Jeg tror jeg taler på Allans vegne når jeg siger at det er for dyrt.
En kasse forseglede boosters Chrysotic Plague kan fås til 20 EUR. To kasser for at få 192 figurer, dertil lægges porto á 15 EUR.
Samlet pris for 168 figurer: 408 DKK leveret fra Tyskland.... og så er man garanteret en kendt mængde rares.

Og jeg ved Allan er bekendt med disse priser, da vi delte fragten da jeg bestilte fire kasser fra den leverandør :)
Sjov > regler .... HVER gang
Formel for behov for brætspilsindkøb = N + 1, hvor N = antal uåbnede brætspil i samling
psn777
Posts: 3
Joined: Mon Oct 27, 2008 1:38 pm

Re: Salg af dreamblade figurer

Post by psn777 »

altså det er også night fusion og ikke kun chrysotic serien der er med + figurer fra starter sets og her er man da også garanteret en del rares jeg sorterer sgu ikke nogen fra. Hvad er linket til den der tyske side i har købt hos.
User avatar
Helle
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5493
Joined: Wed Apr 26, 2006 2:28 pm
Location: 2900 Hellerup
Has thanked: 6 times
Been thanked: 4 times
Contact:

Re: Salg af dreamblade figurer

Post by Helle »

psn777 wrote:altså det er også night fusion og ikke kun chrysotic serien der er med + figurer fra starter sets og her er man da også garanteret en del rares jeg sorterer sgu ikke nogen fra. Hvad er linket til den der tyske side i har købt hos.
Det er der vist heller ikke nogen, der foreslår, jeg tror bare, at Allan foreslog, at du skrev, hvilke 'rares' der var med, fordi han sikkert kunne fristes til at købe dine figurer, hvis de 'rares', der var med, var nogle andre, end de 'rares', han allerede har ...
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9200
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Re: Salg af dreamblade figurer

Post by Stony »

Helle wrote:
psn777 wrote: jeg sorterer sgu ikke nogen fra.
Det er der vist heller ikke nogen, der foreslår...
Jo, det gjorde netsapiens inddirekte. Men der står så heller ikke angivet i det oprindlige indlæg, hvorvidt det der sælges er blevet plukket ud af en samling, om der er byttet, eller om det er hele samlingen med en uændret fordeling af "rares".

Så blev Allans spørgsmål nok også tolket som "kan jeg købe enkelte rares som jeg mangler", hvilket der (forståeligt nok) ikke er den store interesse for.

Debatten omkring pris holder jeg mig ude af. Jeg aner ikke om Mage Knight figurer tilfører noget, eller om det er en helt anden boldgade.
Sidst spillet:
Image
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14673
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 472 times
Been thanked: 679 times
Contact:

Re: Salg af dreamblade figurer

Post by Frouvne »

Hæ, nu er jeg vist både blevet tolket og overfortolket... :D Ja, jeg er begejstret for Dreamblade og kunne godt være en af de svage sjæle, der kunne fristes. Men lige nu tror jeg nu nok, at jeg har, hvad jeg skal bruge. Mit forslag på at liste rares udsprang af en tro på, at nogen der har det meste af hvad de skal bruges måske alligevel kunne fristes af et samlet tilbud, hvis de rigtige figurer var i blandt. På den måde kunne man vende det at købe brugt til et positivt moment i denne sammenhæng, da man så ville vide hvad man får, hvilket man jo netop ikke gør, når man køber nyt. Prissætningen er jeg som sådan ikke så interesseret i. Ja, man kan købe nogle udvalgte boosters til meget rimelige priser i dag. På den anden side har jeg fuld forståelse for, at man hvis man har formøblet formuer på et collectible spil gerne vil have at ens salgspris må afspejle de enorme summer, man har investeret.
frouvne, administrator

Image
netsapiens
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1595
Joined: Thu Feb 22, 2007 10:45 pm
Location: 3660

Re: Salg af dreamblade figurer

Post by netsapiens »

Stony wrote:
Helle wrote:
psn777 wrote: jeg sorterer sgu ikke nogen fra.
Det er der vist heller ikke nogen, der foreslår...
Jo, det gjorde netsapiens inddirekte.
Nej, det gjorde NetSapiens ikke, det eneste jeg gjorde var at påpege nyprisen på boosters. På ingen måde blev der skrevet noget om opdeling, listning, værdi af andre modeller eller noget som helst andet. Der var tale om en ren sammenligning, model for model på denne tråds oprindelige tilbud, og et tilbud som kan købes på 711 Games iøvrigt.
Hvis jeg skrev noget "inddirekte" så var det netop at det oprindelige tilbud består af en ukendt mængde rares, jvf:
NetSapiens wrote:...og så er man garanteret en kendt mængde rares.

... Og så skal jeg i øvrigt nok afholde mig fra at blande mig yderligere. Held og lykke med salget.
Sjov > regler .... HVER gang
Formel for behov for brætspilsindkøb = N + 1, hvor N = antal uåbnede brætspil i samling
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9200
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Re: Salg af dreamblade figurer

Post by Stony »

netsapiens wrote:...og så er man garanteret en kendt mængde rares.
Dermed skriver du også - inddirekte - at det er man ikke med købet fra psn777. Hvordan det så kunne være sket, er ene og alene mine forslag. Det har jeg på ingen måde sagt at du gjorde...?
[EDIT] Jeg har læst tråden igennem fra toppen igen, og mit indlæg kan tolkes som om jeg mente du skød ham i skoene at pille rares fra. Det var ikke det jeg forsøgte at sige. Jeg forsøgte bare at rede misforståelserne ud, og træder så selv i den samme spinat. Jeg beklager.[/EDIT]
netsapiens wrote:Held og lykke med salget.
Ditto herfra. Jeg håber at du (psn777) tør prøve igen en anden gang, såfremt du skulle have noget spilrelateret du vil sælge. :)
Sidst spillet:
Image
Locked