Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Alt hvad der ikke umiddelbart hører ind under de øvrige fora.
Rasmus Hviid
50+ indlæg
50+ indlæg
Posts: 76
Joined: Tue Jun 26, 2007 8:52 am
Been thanked: 4 times
Contact:

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Rasmus Hviid »

Jens_Hoppe wrote:
Frouvne wrote:Fra Boardgameguru modtog jeg Russian Railroads: German Railroads og T.I.M.E Stories: A Prophecy of Dragons.
Hey, de to fik jeg også lige! Derudover blev det til et eksemplar af Carcassonne: Star Wars.
Fruen har udtrykt, at hun gerne vil spille Time Stories med jer igen. Jeg er indforstået - bare jeg får lov til at slippe. :wink:
Københavns Brætspilsklub: http://www.strategispil.dk
Jurymedlem for Guldbrikken
User avatar
Jens_Hoppe
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3745
Joined: Mon May 01, 2006 9:11 am
Location: Frederiksberg
Has thanked: 23 times
Been thanked: 84 times

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Jens_Hoppe »

Rasmus Hviid wrote:
Jens_Hoppe wrote:
Frouvne wrote:Fra Boardgameguru modtog jeg Russian Railroads: German Railroads og T.I.M.E Stories: A Prophecy of Dragons.
Hey, de to fik jeg også lige! Derudover blev det til et eksemplar af Carcassonne: Star Wars.
Fruen har udtrykt, at hun gerne vil spille Time Stories med jer igen.
Bare rolig, det hele er planlagt. ;-)
What are you, like 80?
Senest købt: Pax Penning, Prey Another Day
User avatar
Larsine
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3327
Joined: Tue Aug 14, 2007 5:45 pm
Location: Sorø
Has thanked: 1 time

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Larsine »

I dag mødtes jeg med Gunnes og fik udleveret mit Trickerion, var også forbi Fantask hvor Zariah the Summoner til Red Dragon Inn faldt ned i min taske. Til gengæld fik jeg afleveret mit Banangrams på Bastard Cafe.

Da jeg så kom hjem lå der en pakke med mine Klunker fra Parabellum.

Det går desværre ikke den rigtige retning mht. antallet af spil.
User avatar
Larsine
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3327
Joined: Tue Aug 14, 2007 5:45 pm
Location: Sorø
Has thanked: 1 time

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Larsine »

På Brætspilsfestival vandt jeg tre af de fire turneringer jeg spillede med i, men man kunnen dog kun få en præmie, som viste sig at være et eksemplar af Dobble.
User avatar
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5144
Joined: Wed Oct 18, 2006 11:26 am
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Location: København
Has thanked: 518 times
Been thanked: 587 times

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Gunness »

Fra Hyggeonkel kom The King is Dead og 7 Wonders: Duel til hhv. 199 og 179 - håber at få dem spillet med familien i vinterferien.
Bestilt: Floe, The Old King's Crown, Mycelia, Peacekeepers, Unconscious Mind, Rise & Fall, Dark Quarter, Through Ice & Snow
Seneste: Harmonies, An Age Contrived, Nucleum, Endless Winter, Lands of Galzyr, Pandemic Leg. S0, Oak, Botany
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14674
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 472 times
Been thanked: 679 times
Contact:

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Frouvne »

Baseball Highlights: 2045 ventede pænt på mig, da jeg kom hjem fra ferie, hvor jeg havde spillet Baseball Highlights: 2045 på iOS i stor stil. Jeg glæde mig meget til at prøve det ansigt til ansigt med en anden spiller.
frouvne, administrator

Image
User avatar
Larsine
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3327
Joined: Tue Aug 14, 2007 5:45 pm
Location: Sorø
Has thanked: 1 time

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Larsine »

Las Vegas som jeg fandt i Bog og Idé til 99,59 og det kunne jeg ikke stå for.
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14674
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 472 times
Been thanked: 679 times
Contact:

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Frouvne »

Frouvne wrote:Baseball Highlights: 2045 ventede pænt på mig, da jeg kom hjem fra ferie, hvor jeg havde spillet Baseball Highlights: 2045 på iOS i stor stil. Jeg glæde mig meget til at prøve det ansigt til ansigt med en anden spiller.
Modtog idag de resterende hold til Baseball Highlights: 2045. Med i pakken var også Archaeology The New Expedition. Sidstnævnte var et impulskøb. Jeg holdt så meget af den oprindelige udgave, at jeg godt kunne tænke mig at prøve spillet med de små justeringer, der er i den nye version. Jeg er sikker på, at jeg nok skal finde et godt hjem til den af de to versioner, der tiltaler mig mindst.
frouvne, administrator

Image
User avatar
Sir William
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1986
Joined: Tue Sep 01, 2009 11:49 am
Location: Skævinge

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Sir William »

Fandt Takenoko til 150 kr i Føtex.

Det kunne jeg ikke stå for, trods alt et nuttet spil :D
User avatar
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5144
Joined: Wed Oct 18, 2006 11:26 am
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Location: København
Has thanked: 518 times
Been thanked: 587 times

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Gunness »

Noget skal man jo have at skrive om i "Uspillede spil"-tråden 8)

Mythotopia til ca. 165 kr. inkl porto fra Gameseek i England. Til den pris vil jeg gerne tage chancen.
Bestilt: Floe, The Old King's Crown, Mycelia, Peacekeepers, Unconscious Mind, Rise & Fall, Dark Quarter, Through Ice & Snow
Seneste: Harmonies, An Age Contrived, Nucleum, Endless Winter, Lands of Galzyr, Pandemic Leg. S0, Oak, Botany
User avatar
BlueSwan
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1005
Joined: Fri Feb 01, 2013 8:12 am
Favoritspil: Android: Netrunner, Dominion, Mage Knight Board Game, Nations, Skak, Twilight Struggle, det meste af Stefan Feld og de fleste halvtunge Eurogames med fokus på ressource management og optimering.
Location: Helsinge
Contact:

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by BlueSwan »

Har lige bestilt de sidste ting jeg manglede til at fuldende min Lord Of The Ring Card Game samling (har dog ikke nightmare-decks). Åndssvagt dyrt, men kan godt lide ideen om at have "det fulde spil", selvom det er lidt fjollet når jeg nu spiller det solo og der alligevel hele tiden kommer nye udvidelser. Tænker at jeg stopper nu, da jeg har mere end rigeligt. Vil tage mig laaaang tid overhovedet at få spillet det jeg har nu.
Sidst spillet:
Image
Min musik: http://www.soundcloud.com/blueswan
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14674
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 472 times
Been thanked: 679 times
Contact:

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Frouvne »

Så kom Twilight Struggle CE. Jeg er spændt på at få kigget nærmere på varianterne.
frouvne, administrator

Image
User avatar
BlueSwan
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1005
Joined: Fri Feb 01, 2013 8:12 am
Favoritspil: Android: Netrunner, Dominion, Mage Knight Board Game, Nations, Skak, Twilight Struggle, det meste af Stefan Feld og de fleste halvtunge Eurogames med fokus på ressource management og optimering.
Location: Helsinge
Contact:

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by BlueSwan »

Fim lige bestilt følgende hos Philibert i Frankrig. Ville egentlig oprindelig have bestilt The Gallerist og Vinhos Special Edition, men endte med noget helt andet.

Mombasa - ser fedt ud!
Madeira - fransk version på tilbud, men fik det billigt og det ser også meget godt ud.
Onirim - til solo-spil
Patchwork - Tjaa...det var billigt og det er Rosenberg, så det kan vel ikke være helt ringe.
Dixit Memories - mine børn kan lide det!
Sidst spillet:
Image
Min musik: http://www.soundcloud.com/blueswan
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14674
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 472 times
Been thanked: 679 times
Contact:

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Frouvne »

Igår var en god dag, da der kom to pakker med spil. De var dog begge ganske beskedne men ikke af den grund uinteressante. Den ene indeholdt Matthias Cramers lille kortspil Pi mal Pflaumen. Den anden indeholdt Uwe Rosenbergs Patchwork.
frouvne, administrator

Image
User avatar
Jonezy
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1479
Joined: Thu Mar 10, 2011 7:32 pm
Favoritspil: Castles of Burgundy, Hansa Teutonica, Orléans og Terraforming Mars er mine mere euro-orienteret favoritter, men Too Many Bones: Undertow er favorit SPILLET lige nu. Jeg er dog total omni-gamer og spiller stort set alle slags spil til stor fornøjelse. Holder blandt andet også meget af hyggelige fillers og CMoN terninge-fjol.
Location: Taastrup (København)
Has thanked: 329 times
Been thanked: 187 times

Re: Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Post by Jonezy »

Der var for nylig et tema omkring hvilke spil, som var gået under ens radar, og sådan et har jeg modtaget i dag. Det var Sanssouci af Kiesling, som kun for nylig røg på radaren, da det dukkede op i nogle af de blogs, som jeg følger på BGG. Et puzzlely tile laying spil, hvor man bygger på sit eget player board lugter af noget som i den grad burde være lige min boldgade.
Image
Post Reply