Øbro-Con den 29.april 2007

Her informeres om og diskuteres diverse Con'er, messer og lignende.
User avatar
Helle
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5493
Joined: Wed Apr 26, 2006 2:28 pm
Location: 2900 Hellerup
Has thanked: 6 times
Been thanked: 4 times
Contact:

Post by Helle »

Jeg synes at det er en god ide med en plan, den skal jo så bare tage højde for, hvad der kan nås indenfor de enkelte tidsrammer... spørgsmålet var, om man kunne lægge noget større om formiddagen, og dermed skyde frokosten lidt - droppe aftensmaden, og så slutte lidt tidligere og så arrangere noget fællesspisning et sted i nærheden bagefter til dem der har lyst.... så der er mest mulig spilletid....
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14614
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 457 times
Been thanked: 651 times
Contact:

Post by Frouvne »

Deltagerlister på denne tråds første side er vist ikke blevet opdateret på det sidste... :wink:
frouvne, administrator

Image
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9176
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Post by Stony »

Helle wrote:Jeg synes at det er en god ide med en plan, den skal jo så bare tage højde for, hvad der kan nås indenfor de enkelte tidsrammer... spørgsmålet var, om man kunne lægge noget større om formiddagen, og dermed skyde frokosten lidt - droppe aftensmaden, og så slutte lidt tidligere og så arrangere noget fællesspisning et sted i nærheden bagefter til dem der har lyst.... så der er mest mulig spilletid....
Som jeg skrev tidligere.... Det er JERES con. I kan selvfølgelig gøre fuldstændig som I har lyst. Jeg har bare kastet en idé på bordet. Jeg håber I kan bruge den. Tag eventuelt dokumentet jeg har linket til, og lav det om, så I synes det er optimalt. Så kan I selv lægge det online, og opdatere det efter behov.
Rune Petersen
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 624
Joined: Mon Jan 29, 2007 12:52 am

Post by Rune Petersen »

Er der stadig åbent for tilmelding? :) Jeg er i hvert fald frisk på at få spillet mere bræt i april.
User avatar
Helle
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5493
Joined: Wed Apr 26, 2006 2:28 pm
Location: 2900 Hellerup
Has thanked: 6 times
Been thanked: 4 times
Contact:

Post by Helle »

Hej Rune

Selvfølgelig - der er stadig masser af plads

Du bliver tilføjet listen om et splitsekund!

Helle
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9176
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Post by Stony »

Har I nogen idé om hvor meget plads der er i det lokale I har fået? Jeg tænker på om der er et forventet loft for antal deltagere, og om vi er tæt på det?
User avatar
Helle
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5493
Joined: Wed Apr 26, 2006 2:28 pm
Location: 2900 Hellerup
Has thanked: 6 times
Been thanked: 4 times
Contact:

Post by Helle »

Hej Stony

Vi burde uden problemer kunne være en del flere ... så nye deltagere - eller deltagere fra sidst, som endnu ikke har kapret en plads, skal ikke ikke sidde og holde sig tilbage, hvis man egentlig gerne vil, men tror, at der ikke er plads...

Helle
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14614
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 457 times
Been thanked: 651 times
Contact:

Post by Frouvne »

Det er ikke mig, der har lavet aftalerne, men jeg syntes at have hørt et tal omkring 30 som lokalets kapacitet... Så vi kan da nok klare et par sidstehåndstilmeldinger endnu! :D
frouvne, administrator

Image
User avatar
Kramme B
10+ indlæg
10+ indlæg
Posts: 23
Joined: Sat Feb 03, 2007 3:04 pm
Location: København NV

Post by Kramme B »

Jamen så vil jag da også gerne tilmelde mig (i sidste øjeblik...:))
User avatar
Helle
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5493
Joined: Wed Apr 26, 2006 2:28 pm
Location: 2900 Hellerup
Has thanked: 6 times
Been thanked: 4 times
Contact:

Post by Helle »

Hej Maria

Godt at høre fra dig - godt, at du kan komme!

Helle
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9176
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Post by Stony »

Jeg har da for øvrigt også en anmodning. Ursuppe. Hvis nogen skulle være bekendt med det? :P

Goa og Keythedral er to andre spil jeg meget gerne vil lære at kende.

Så er der endelig Railroad Tycoon, så jeg ved selvsyn kan konstatere at det er noget opreklameret fis, der ikke kan måle sig med Age of Steam. :lol:
User avatar
Kanzler
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 2963
Joined: Mon May 01, 2006 12:22 am
Location: Smørum
Has thanked: 212 times
Been thanked: 1 time

Post by Kanzler »

Jeg skal da gerne tage Railroad Tycoon med og introducere det, hvis der er andre der er interesserede :D

Ursuppe er jeg i øvrigt også meget interesseret i at få prøvet!
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9176
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Post by Stony »

...hvis der mangler folk til at introducere, kan jeg da også godt introducere en gang Ra om formiddagen.

...og hvis det står helt skidt til, præsenterer jeg gerne et helt tredje spil om eftermiddagen. Age of Steam? Indonesia?
User avatar
qute
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1018
Joined: Tue Sep 19, 2006 9:40 am
Location: Taastrup
Contact:

Post by qute »

Kanzler wrote:Jeg skal da gerne tage Railroad Tycoon med og introducere det, hvis der er andre der er interesserede :D

Ursuppe er jeg i øvrigt også meget interesseret i at få prøvet!
Me too.
Ellers er Imperial og Indonesia på ønskelisten.
Image
User avatar
Jesper
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 505
Joined: Tue May 02, 2006 10:37 pm
Location: Valby

Post by Jesper »

Jeg har Ursuppe, og medbringer det gerne. Har ikke spillet det så meget men kan godt introducere det.

Jeg vil meget gerne spille Perikles og Indonesia. Så er dagen vel tilgengæld også næsten gået.
Jesper Rugård Jensen
Post Reply