Øbro-Con den 29.april 2007

Her informeres om og diskuteres diverse Con'er, messer og lignende.
User avatar
Helle
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5493
Joined: Wed Apr 26, 2006 2:28 pm
Location: 2900 Hellerup
Has thanked: 6 times
Been thanked: 4 times
Contact:

Post by Helle »

Andrea wrote:
qute wrote:Jeg er klar medmindre der sker noget vildt.
Øbro con er da vildt! ;)

Jeg prøver at høre kæresten, om han vil med til arrangementet.
Det skal du være meget velkommen til at gøre :D
User avatar
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5110
Joined: Wed Oct 18, 2006 11:26 am
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Location: København
Has thanked: 486 times
Been thanked: 523 times

Post by Gunness »

Jeg har jo en aftale om at spille La Citta, så count me in. Forsøger også at få lokket min kone med.
Bestilt: Floe, The Old King's Crown, Mycelia, Peacekeepers, An Age Contrived, Unconscious Mind, Rise & Fall, Dark Quarter, Through Ice & Snow
Seneste: 7th Citadel, Match of the Century, Faraway, Boonlake, Senjutsu, Fractal, Sleeping Gods 2
User avatar
Tina
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 192
Joined: Sat Jan 27, 2007 1:52 am
Location: Valby

Post by Tina »

Jeg melder mig også på listen (inkl. kærste)

Det ville jo også være rart at få sat ansigter på folk :D
User avatar
Andrea
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3950
Joined: Fri Sep 01, 2006 11:51 am
Location: Roskilde
Has thanked: 130 times
Been thanked: 124 times

Post by Andrea »

Tina wrote:Jeg melder mig også på listen (inkl. kærste)
Sweet! Så satser jeg på, at jeg også har Jens (min kæreste) under armen :)
User avatar
Helle
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5493
Joined: Wed Apr 26, 2006 2:28 pm
Location: 2900 Hellerup
Has thanked: 6 times
Been thanked: 4 times
Contact:

Post by Helle »

Den opdaterede tilmeldingsliste tæller nu 10-11 personer ...

Så kan vi i hvert fald spille :D det spændende er, om vi bliver nok til, at det berettiger til de større lokaler ... (ellers kan vi alternativt skifte til "festlokalet" igen) ... når vi nærmer os, så sættes der nok en deadline på ... :wink:

Som det kan ses, så er der allerede en del brugere, der har valgt at tage koner/kærester med - og det skal man naturligvis være velkommen til!
netsapiens
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1595
Joined: Thu Feb 22, 2007 10:45 pm
Location: 3660

Post by netsapiens »

Er der plads til en til?

Jeg har fået "kitchen pass" fra konen, som så til gengæld vil varetage vores afkom mens jeg leger.
Sjov > regler .... HVER gang
Formel for behov for brætspilsindkøb = N + 1, hvor N = antal uåbnede brætspil i samling
User avatar
Jesper
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 505
Joined: Tue May 02, 2006 10:37 pm
Location: Valby

Post by Jesper »

Jeg tror også det skulle være muligt at slippe ud en enkelt dag...

Så jeg vil gerne melde mig til også.

==> Og min søn vil egentlig også gerne med <==


Jesper (og Andreas)
netsapiens wrote:Er der plads til en til?

Jeg har fået "kitchen pass" fra konen, som så til gengæld vil varetage vores afkom mens jeg leger.
Last edited by Jesper on Mon Mar 05, 2007 9:20 pm, edited 1 time in total.
Jesper Rugård Jensen
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14583
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 447 times
Been thanked: 626 times
Contact:

Post by Frouvne »

Dejligt! I skal være meget velkomne! Og der er plads til endnu flere, for så kommer arrangementet bare til at foregå i Valby Medborgerhus! :)
frouvne, administrator

Image
User avatar
Erik Mejer Hansen
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 182
Joined: Mon May 01, 2006 9:32 pm
Location: Århus N
Contact:

Post by Erik Mejer Hansen »

Hvis forsvaret af mit speciale er overstået inden Øbro con, så slår jeg nok også et smut forbi.

Men det er altså med det store forbehold at mit forsvar er overstået.

/Erik
www.mejer-hansen.dk
Stadig kun 18,68% færdig med at male ToI, men tilgengæld helt færdig med at "clippe" Combat Commander: Europe. Og Europe Engulfed. Og To the Last man...
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14583
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 447 times
Been thanked: 626 times
Contact:

Post by Frouvne »

Erik Mejer Hansen wrote:Hvis forsvaret af mit speciale er overstået inden Øbro con, så slår jeg nok også et smut forbi.

Men det er altså med det store forbehold at mit forsvar er overstået.

/Erik
Jamen så er det jo bare lige om at stramme ballerne sammen og komme i sving! Vi ses den 29.! :)

Var det ét kapitel du havde skrevet for nogle uger siden...??? :shock:
frouvne, administrator

Image
User avatar
Erik Mejer Hansen
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 182
Joined: Mon May 01, 2006 9:32 pm
Location: Århus N
Contact:

Post by Erik Mejer Hansen »

Problemet er ikke så meget om jeg bliver færdig til den 30. marts hvor jeg skal aflevere mit speciale. For det skal jeg. Jeg har skrevet under på en speciale kontrakt, så der er ikke så meget at gøre.

Problemet består i at mit forsvar af specialet skal ligge senest en måned efter afleveringen, så potentielt skal jeg til eksamen mandag den 30. Og så kommer jeg nok ikke. :(

Jeg skal nok give et endeligt svar så hurtigt så muligt
www.mejer-hansen.dk
Stadig kun 18,68% færdig med at male ToI, men tilgengæld helt færdig med at "clippe" Combat Commander: Europe. Og Europe Engulfed. Og To the Last man...
netsapiens
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1595
Joined: Thu Feb 22, 2007 10:45 pm
Location: 3660

Post by netsapiens »

hmm... du afleverer da bare to dage for tidligt, så er det problem da løst, eftersom du skal forsvare indenfor en måned...
Og så er det jo dig der tager basser med for at fejre... hold da OP hvor det bare passer sammen alt sammen :wink:
Sjov > regler .... HVER gang
Formel for behov for brætspilsindkøb = N + 1, hvor N = antal uåbnede brætspil i samling
User avatar
Erik Mejer Hansen
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 182
Joined: Mon May 01, 2006 9:32 pm
Location: Århus N
Contact:

Post by Erik Mejer Hansen »

netsapiens wrote:hmm... du afleverer da bare to dage for tidligt, så er det problem da løst, eftersom du skal forsvare indenfor en måned...
Og så er det jo dig der tager basser med for at fejre... hold da OP hvor det bare passer sammen alt sammen :wink:
:lol:
Desværre er det sådan at selvom jeg aflevere før den 30. marts tæller det stadig som om at jeg aflevere den 30. marts
Men det er jo en mulighed at eksamen kommer til at ligge før 30. april. Det er op til min vejleder og censor. Så jeg må bare krydse fingre.
www.mejer-hansen.dk
Stadig kun 18,68% færdig med at male ToI, men tilgengæld helt færdig med at "clippe" Combat Commander: Europe. Og Europe Engulfed. Og To the Last man...
User avatar
Helle
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5493
Joined: Wed Apr 26, 2006 2:28 pm
Location: 2900 Hellerup
Has thanked: 6 times
Been thanked: 4 times
Contact:

Post by Helle »

Erik Mejer Hansen wrote:
netsapiens wrote:hmm... du afleverer da bare to dage for tidligt, så er det problem da løst, eftersom du skal forsvare indenfor en måned...
Og så er det jo dig der tager basser med for at fejre... hold da OP hvor det bare passer sammen alt sammen :wink:
:lol:
Desværre er det sådan at selvom jeg aflevere før den 30. marts tæller det stadig som om at jeg aflevere den 30. marts
Men det er jo en mulighed at eksamen kommer til at ligge før 30. april. Det er op til min vejleder og censor. Så jeg må bare krydse fingre.
Eller forsøge at påvirke din vejleder til at det skal gøres færdigt FØR weekenden! Det kan enhver vejleder, der har været gennem systemet da forstå kan være vigtigt.
netsapiens
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1595
Joined: Thu Feb 22, 2007 10:45 pm
Location: 3660

Post by netsapiens »

Et eller andet sted skal man vel også være et sygt individ hvis man insisterer at gøre det på en mandag.
  • mandage sutter.
    weekenden ryger og kan ikke bruges til en fis
    der er en uge til man kan fejre RIGTIGT med vennerne
    hellere være ængstelig en torsdag, end at varme op til rædsel henover en hel weekend :)
Gud fader jeg er ved at trække den her tråd ikke bare af sporet, men helt ind i næste kirkesogn. :shock:
Sjov > regler .... HVER gang
Formel for behov for brætspilsindkøb = N + 1, hvor N = antal uåbnede brætspil i samling
Post Reply