Vejle, jeg har brug for hjælp!

Find spillevenner ud fra geografiske og spilmæssige præferencer. Her kan såvel enkelte brugere som klubber annoncere efter interesserede.
Post Reply
Bizzebob
Posts: 1
Joined: Tue Jun 27, 2017 9:25 pm
Location: Vejle

Vejle, jeg har brug for hjælp!

Post by Bizzebob »

Jeg bor i Vejle og er 41 år (mand), Jeg har på det seneste fået fornyet interesse for min gamle hobby, brætspil.
Desværrer har jeg ikke haft det store held til at finde en gruppe at spille med, jeg har været forbi både biblioteket og bygningen hvor der spilles en gang om ugen, men det jeg egentlig søger er en håndfuld folk der har lyst til at mødes i løbet af weekenderne og under lidt mere hjemmelige forhold :)
Jeg er til både ameritrash, euros, kortspil ... you name it. Mine favoritter lige pt er: Too many bones, Great western trail og Arkham horror lcg. Der udover har jeg et par spil undervejs fra kickstarter som jeg får brug for hjælp til at få brugt bl.a. Rising sun, Champions of Midgaard og Lords of Hellas. Så jeg håber nogen melder sig og det måske med tiden kunne ende ud en gruppe som mødes fast en gang om måneden + det løse :)
Kontakt mig gerne hvis du har lyst til at være med!
Henrik1864
10+ indlæg
10+ indlæg
Posts: 12
Joined: Wed Aug 06, 2014 3:09 pm
Location: Kolding

Re: Vejle, jeg har brug for hjælp!

Post by Henrik1864 »

Hejsa,

Jeg er 50, bor i Kolding og arbejder i Vejle. Vi er nogle stykker, der samles en lørdag om måneden hos mig i Kolding. Vi spiller typisk Eurogames af et par times varighed. Hvis du er interesseret så send mig en PM, så vi kan mødes i Vejle og få en snak.

Hilsen
Henrik
Post Reply