Københavns Spilfestival

Her informeres om og diskuteres diverse Con'er, messer og lignende.
Post Reply
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9163
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Københavns Spilfestival

Post by Stony »

For dem der eventuelt ikke lige har lagt mærke til det, så afholder Bastard Cafe Københavns Spilfestival i de kommende dage.

Et program for dagene kan man finde her:
https://drive.google.com/file/d/0B9iaR2 ... JaW44/view

Det koster 60 kroner at komme ind. Det er - så vidt jeg kan læse mig til - en engangsforseelse. Så får du et armbånd der giver dig adgang alle dagene.

Jeg overvejer at smutte derind og kigge torsdag eller fredag. Hvis der er andre der påtænker at dukke op, kan det jo være det kan blive til en playdate i caféen over lidt pap. :)
Sidst spillet:
Image
User avatar
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5110
Joined: Wed Oct 18, 2006 11:26 am
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Location: København
Has thanked: 486 times
Been thanked: 523 times

Re: Københavns Spilfestival

Post by Gunness »

Jeg håber at kigge derind på fredag, men nu må vi se. Det kunne da være hyggeligt at støde på andre GG'ere.
Bestilt: Floe, The Old King's Crown, Mycelia, Peacekeepers, An Age Contrived, Unconscious Mind, Rise & Fall, Dark Quarter, Through Ice & Snow
Seneste: 7th Citadel, Match of the Century, Faraway, Boonlake, Senjutsu, Fractal, Sleeping Gods 2
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9163
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Re: Københavns Spilfestival

Post by Stony »

Jeg sikrede mig lige at min bedre halvdel ikke har lagt planer på mine vegne... Jeg sigter efter fredag. Jeg vil tro jeg smutter ind og starter dagen med en god burger, og fortsætter så til spilfestival så snart jeg har tørret mig om munden og betalt regningen. Og så er bagkanten åben, så jeg bliver der bare til jeg ikke gider mere.
Sidst spillet:
Image
User avatar
Larsine
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3327
Joined: Tue Aug 14, 2007 5:45 pm
Location: Sorø
Has thanked: 1 time

Re: Københavns Spilfestival

Post by Larsine »

Jeg var fristet, men synes faktisk ikke deres program er så fedt. Programmet kan ses her for dem der ikke har set det via Facebook: https://drive.google.com/file/d/0B9iaR2 ... hYnpz/view

Måske kommer jeg derind fredag, men det er langt fra sikkert.
Post Reply