To Many bones i Danmark?

Alt hvad der ikke umiddelbart hører ind under de øvrige fora.
Post Reply
Dummiz
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 222
Joined: Mon Oct 03, 2016 10:32 pm
Favoritspil: Clank,hive,Roll for the Galaxy,7 wonders Duel,Legendary Marvel
Location: Randers
Been thanked: 1 time

To Many bones i Danmark?

Post by Dummiz »

Jeg nåede desværre ikke at få fat i to Many bones. Og da jeg stadigvæk er forholdsvis ny i hobbyen ved jeg ikke hvor længe der kan gå før vi ser der på det danske marked. Er der nogle der ved hvornår spil plejet at komme i handlen efter de har været på kickstarter? Eller er det bare at væbne sig med tålmodighed?
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9163
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Re: To Many bones i Danmark?

Post by Stony »

Du kan altid prøve at være lidt fremme i skoene, og spørge hos en eller flere af dem der henter spillene hjem. Eksempelvis hyggeonkel. Måske du ligefrem kan smide en preorder hos en af dem.
Sidst spillet:
Image
User avatar
AndersC
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 196
Joined: Fri Jan 25, 2013 12:09 pm
Location: Birkerød
Has thanked: 64 times
Been thanked: 3 times

Re: To Many bones i Danmark?

Post by AndersC »

Det er desværre vanskeligt at forudsige hvornår kickstarter spil kommer i handlen. Hvis det er fra et stort firma, så går der som regel et par måneder. Men hvis det er et 1-mands projekt med et smalt fokus, så er det ikke sikkert at det nogensinde når butikkerne.

Ift. Too Many Bones, så virker det til at blive modtaget ret positivt. Og første print lader stort set til at være udsolgt. Så der bliver nok printet flere eksemplarer. Der lader også til at være nogle rettelser til 1st edition.

Man plejer at kunne finde den nyeste information på spillets forum på boardgamegeek.com: https://boardgamegeek.com/boardgame/192 ... ort=recent

Det ser ud til at udgiveren er ved at planlægge 2nd print:
https://boardgamegeek.com/thread/176779 ... tes-1st-pr

Så du skal nok regne med at der går minimum et halvt år, før du kan købe det...
Sidst spillet:
Image
Anders H. Pedersen
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 186
Joined: Sat Sep 22, 2012 12:49 pm
Location: København N
Has thanked: 1 time

Re: To Many bones i Danmark?

Post by Anders H. Pedersen »

Men den gode nyhed er at de langt om længe har fået en distributør inden for EU.
Ellers har den stået på privat import fra USA tidligere...
Jeg har trofast importeret deres Hoplomachus serie efterhånden som de udvidede den og hoppede også på TMB Kickstarteren.

Hvis nogen i København vil prøve spillet, kan jeg godt arrangere en session iøvrigt.
Dummiz
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 222
Joined: Mon Oct 03, 2016 10:32 pm
Favoritspil: Clank,hive,Roll for the Galaxy,7 wonders Duel,Legendary Marvel
Location: Randers
Been thanked: 1 time

Re: To Many bones i Danmark?

Post by Dummiz »

Anders H. Pedersen wrote:Men den gode nyhed er at de langt om længe har fået en distributør inden for EU.
Ellers har den stået på privat import fra USA tidligere...
Jeg har trofast importeret deres Hoplomachus serie efterhånden som de udvidede den og hoppede også på TMB Kickstarteren.

Hvis nogen i København vil prøve spillet, kan jeg godt arrangere en session iøvrigt.
Fedt nok. Desværre er jeg fra det mørke Jylland :D
Post Reply