Jeg har i år valgt at angribe fordelingen af arbejdsopgaver lidt anderledes. I et forsøg på at få så lille ventetid som muligt, har jeg uddelt arbejdsopgaver til hele spilleborde. Det er kun for opgaverne omkring oprydning efter måltider. De andre opgave, hvor der skal gøres klar til et måltid, kan jeg af gode grunde ikke helt gøre det samme.
Så efter at have tildelt spilleborde til de opgaver, har jeg fordelt resten af opgaverne med løs hånd. Der er ikke noget der er endeligt. Folk er skal være velkomne til at bytte, i det omfang det måtte give mening.
Madlavning fredag : LuluChia, BlueSwan, Taibi, Vivi
Oprydning efter aftensmad fredag : thomassvan, Ney, Bostrup, TerrifiedTuna, Valby2500
Morgenmad lørdag : HePe, Larsine, Bugge, Skumle, Michael_W
Oprydning efter morgenmad lørdag : Frouvne, Kanzler, kendovich, MartinK
Frokost lørdag : Jens Hoppe, spalkulus, Tommy, chrismalene, Sir William
Oprydning efter frokost lørdag : chr88, zutcorp, APK, Affenberg
Aftensmad lørdag : Der kommer 2 x madmor og tager hånd om aftensmaden lørdag. I skrivende stund ser det ud til at blive hhv. flæskesteg, chili con carne med brød til, samt den samme vegetarret som sidste år.
Oprydning efter aftensmad lørdag : Jonezy, Carlei, Gunness, Maibritt
Morgenmad søndag : ProsperoDK, Jeppe, Cosworth, PeterLageri, Tigrillo
Oprydning efter morgenmad søndag : Goblen, Asbpo, Joakim, pilemand
Frokost søndag : zfire, JensH, Kim Berg, strato, Bozzteam
Oprydning efter frokost søndag : Det er en fælles opgave sammen med den overordnede bringe-hytten-tilbage-til-en-pæn-stand inden vi stempler ud for i år.
De faste soldater på Djengis Con kender i forvejen til sengene i Lerbjerg Centeret. De er ikke så lange som man kunne ønske. (cirka 185 cm)
For dem der måtte have udfordringer med senge i den længde, bliver den lille spillesal i år konverteret til decideret sovesal. Hvis du har brug for at sove der, kan du enten trække en madras derind, eller eventuelt overveje at medbringe en luftmadras. Du vil fint kunne lade den stå weekenden over, da salen vil komme til at fungere som sovesal.
Belysningen i pejsestuen kunne godt være bedre om aftenen. Har du en lille lampe, som kan stå på bordet, kan du overveje at medbringe den. Jeg medbringer selv to.
Der vil som altid være en bazaar, hvor du kan sælge nogle af de spil, du ikke længere har plads til eller ikke får spillet. Det er en fin lejlighed til at få solgt OG overdraget. Folk har mulighed for at bese spillets stand og give et bud. Du smider bare dit spil på et dertil indrettet bord, og smider en sticky note på med dit navn og din mindstepris. Så kan folk altid byde det op.
Jeg vil igen-igen reservere de små sovesale til par/grupper. De to af dem bliver i hvert fald reserveret til Vivi+Taibi, samt Maibritt+Gunness. Men da jeg ikke ved om centeret har fået taget hånd om problemet med stole uden filtdutter som skriiiiiiiiiger når de trækkes hen over gulvet, vil jeg råde folk i de små sovesale til at overveje muligheden for at købe nogle ørepropper, så man forhåbentlig føler sig mindre generet af eventuel støj fra de tilstødende lokaler.
Jeg vil selv sigte efter at være ved Lerbjergcenteret absolut senest kl. 16. Jeg vil se om ikke jeg kan være der før, men tør ikke love noget.