Brætspil i Sorø

Her informeres om og diskuteres diverse Con'er, messer og lignende.
Post Reply
User avatar
Larsine
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3327
Joined: Tue Aug 14, 2007 5:45 pm
Location: Sorø
Has thanked: 1 time

Brætspil i Sorø

Post by Larsine »

Som beskrevet på Facebook https://www.facebook.com/events/1656439634654377/ er der brætspil på Kaffebar i Sorø søndag d. 8/1 kl. 13-18. Afhentning på Sorø Station kan aftales.
User avatar
Larsine
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3327
Joined: Tue Aug 14, 2007 5:45 pm
Location: Sorø
Has thanked: 1 time

Re: Brætspil i Sorø

Post by Larsine »

Kæmpe succes. For to måneder siden var vi 8 deltager, denne gang var vi 22 deltager, og der blev spillet alt muligt.

Personligt stod jeg for at introducere 7 Wonders til 7 spillere der aldrig havde spillet det før. Efter første spil (som tog lidt for lang tid) fortsatte de på egen hånd, og fik spillet to spil mere. Tre af dem havde spillet i forvejen, men havde aldrig fået spillet det, og mindst to andre sagde at det skulle de ud og købe.

Så fik jeg sat gang i nogle spil Ave Caesar (hvor jeg selv fik spillet med), og et spil Mystic Vale (hvor jeg spillede med og vandt).

Derudover så jeg Codenames, Spyfall, Lords of Waterdeep, Las Vegas og almindelige spillekort på bordet.

Pernille, som ejer Kaffebar, foreslog straks at vi fandt en ny dato, og det blev d. 5/3, hvor hun denne gang også indretter 1. sal med spilleborde, så der er plads til endnu flere.
Post Reply