Time stories udvidelser?

Informationer om spil og udvidelser der er på vej m.m.
Post Reply
User avatar
VideoJakob
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 271
Joined: Sat Apr 04, 2009 3:42 pm
Favoritspil: SmallWorld, Dixit, Architects of the west kingdom, Wingspan, Neuroshima Hex
Location: Fredericia

Time stories udvidelser?

Post by VideoJakob »

Hvorfor er det så svært at få fat i udvidelserne til Time Stories? Er der nogen der ved om der snart kommer et nyt oplæg?
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14583
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 447 times
Been thanked: 627 times
Contact:

Re: Time stories udvidelser?

Post by Frouvne »

.... det er der åbenbart ikke lige nogen, der kan svare på. Jeg har selv købt dem så snart de er udkommet og er dermed sluppet for dit problem. Man skulle dog tro, at der opstår et rigt sekundært marked, hvor folk videresælger deres udvidelser, da de jo kun kan spilles en enkelt gang. Men det må tiden jo vise.
frouvne, administrator

Image
Carsten O
Posts: 1
Joined: Mon Aug 08, 2016 8:08 pm

Re: Time stories udvidelser?

Post by Carsten O »

Jeg tror der er nye oplag på vej. Webhallen.com annoncerer i hvert fald udvidelser som "kommende titler", med udgivelse i oktober:
http://www.webhallen.com/dk-da/leg_og_g ... rch:result
User avatar
JoelP
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 682
Joined: Sun May 27, 2012 2:50 pm
Location: København

Re: Time stories udvidelser?

Post by JoelP »

Folk (som mig fx) beholder dem vel også som reference til den gennemgående historie?
User avatar
goldbaek
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 102
Joined: Mon Sep 12, 2016 10:39 am
Location: Vallensbæk
Has thanked: 9 times
Been thanked: 6 times

Re: Time stories udvidelser?

Post by goldbaek »

Jeg er (desværre) først hoppet på T.I.M.E Stories-bølgen i løbet af de sidste par måneder, og har derfor også ledt med lys og lygte efter udvidelserne på det store interwebz.
Det er min klare opfattelse, at producenten i dén grad har undervurderet hvor populært spillet ville blive i den engelsktalende del af det europæiske marked. Jeg har til dato ikke fundet en eneste webshop / fysisk shop i EU, hvor de havde den engelske version af udvidelserne på lager. Den tyske og franske kan jeg derimod sagtens finde, og hvis man er villig til at betale kassen for fragt, moms, told mv. så kan man også sagtens finde den engelske udgave i fx USA og Australien.
Dog har jeg også læst mig frem til, at alle 3 udvidelser vil blive genudgivet / nyt oplag / 2nd print - kald det, hvad du vil - inden længe. Måske endda inden julen 2016. Så personligt har jeg stillet min jagt i bero og afventer disse genudgivelser.
Det nyeste modul, Expedition: Endurance, der lige er udkommet på fransk, skulle efter sigende (iflg. Space Cowboys) udkomme på engelsk i Europa engang i Q1 2017. Det er i hvert fald deres målsætning pt.
Image
Post Reply