Mini arrangement?

Her informeres om og diskuteres diverse Con'er, messer og lignende.
User avatar
Helle
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5493
Joined: Wed Apr 26, 2006 2:28 pm
Location: 2900 Hellerup
Has thanked: 6 times
Been thanked: 4 times
Contact:

Post by Helle »

Det er i øvrigt ikke fordi det par tout skal være hos os - men jeg må indrømme, at jeg ville synes at det var lidt unfair, hvis de 4 kunne sidde på stole og nå bordet - mens de sidste to lige sad med næsen over bordkanten :? Så jeg gik ud fra, at vores forhold (trods eventuelle klapstole) alligevel var bedre :D
User avatar
qute
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1018
Joined: Tue Sep 19, 2006 9:40 am
Location: Taastrup
Contact:

Post by qute »

Helle wrote:Det er i øvrigt ikke fordi det par tout skal være hos os - men jeg må indrømme, at jeg ville synes at det var lidt unfair, hvis de 4 kunne sidde på stole og nå bordet - mens de sidste to lige sad med næsen over bordkanten :? Så jeg gik ud fra, at vores forhold (trods eventuelle klapstole) alligevel var bedre :D
:lol: Ha ha. Ja der er lige lavet et hostile takeover af min tråd :wink:

Men jeg giver dig ret i at det nok er sjovere med nok stole til alle.
Rune Petersen
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 624
Joined: Mon Jan 29, 2007 12:52 am

Post by Rune Petersen »

Jeg skal gøre hvad jeg kan for at være klar til kl. 17, men det er nok det absolut tidligste jeg kan præstere. Jeg starter nyt job på torsdag så der bliver sandsynligvis rigeligt at se til fredag.

Håber det er ok.
User avatar
Helle
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5493
Joined: Wed Apr 26, 2006 2:28 pm
Location: 2900 Hellerup
Has thanked: 6 times
Been thanked: 4 times
Contact:

Post by Helle »

Wow - nyt job og alligevel kaster du dig ud i et langt spil fredag aften dagen efter ... jeg ville sandsynligvis satse på en non-krævende aften i forventning om, at jeg ville være totalt bombet .... men du skal være meget velkommen ....

Vi ses
User avatar
Helle
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5493
Joined: Wed Apr 26, 2006 2:28 pm
Location: 2900 Hellerup
Has thanked: 6 times
Been thanked: 4 times
Contact:

Post by Helle »

qute wrote:
:lol: Ha ha. Ja der er lige lavet et hostile takeover af min tråd :wink:
Næh, egentlig ikke, det var ment som et tillæg - så kunne der laves mini-arrangementer både lørdag og søndag - eller hvor langt du og Jesper nåede - og desuden fredag.

Jeg overvejede at lave en ny tråd, men synes faktisk at det var mere oplagt her, når du nu havde taget fat på planlægningen af den kommende weekend :D

Men taget til efterretning! :oops:
User avatar
Kanzler
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 2963
Joined: Mon May 01, 2006 12:22 am
Location: Smørum
Has thanked: 212 times
Been thanked: 1 time

Post by Kanzler »

Jeg satser på at være klar til fredag, men giver endelig besked i morgen aften..
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14614
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 457 times
Been thanked: 651 times
Contact:

Post by Frouvne »

Godt! Jeg satser nu på, at der skal spilles Dune på fredag og vil forsøge at sætte mig ind i reglerne. I den anledning har jeg startet en tråd om Dune.
frouvne, administrator

Image
User avatar
Helle
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5493
Joined: Wed Apr 26, 2006 2:28 pm
Location: 2900 Hellerup
Has thanked: 6 times
Been thanked: 4 times
Contact:

Post by Helle »

Jeg skal forsøge at få opdateret min viden lidt om spillet - filmen derimod bilder jeg mig ind, at jeg husker udmærket... har også forsøgt med et par udgaver af tv-filmatiseringer - den ene så vidt jeg husker elendig - den anden, som snarere er Children of Dune var ikke helt så ringe... men slet slet ikke på højde med de følelser, som filmatiseringen med "Damn good coffee- agent Cooper skuespilleren" og Sting vækker...

Harkonans er ulækre slet og ret - klamme og afskyvækkende...

Glimrende film - trænger bestemt til et gensyn - kombinationen af noget der ser gammeldags ud og som samtidig er meget fremtidigt er et interessant indslag...
Rune Petersen
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 624
Joined: Mon Jan 29, 2007 12:52 am

Post by Rune Petersen »

qute wrote:Hvis ikke du skal noget på søndag, så er der mulighed for at få de 2 spil afprøvet :D
Ups, jeg så slet ikke din post på sidste side. Beklager.

Søndag lyder fint med mig. Både Blue Moon City og Doom er for 2-4 spillere, så jeg tror vi slipper for at sidde på gulvet apropos dit originale indlæg.
User avatar
qute
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1018
Joined: Tue Sep 19, 2006 9:40 am
Location: Taastrup
Contact:

Post by qute »

Rune Petersen wrote:
qute wrote:Hvis ikke du skal noget på søndag, så er der mulighed for at få de 2 spil afprøvet :D
Ups, jeg så slet ikke din post på sidste side. Beklager.

Søndag lyder fint med mig. Både Blue Moon City og Doom er for 2-4 spillere, så jeg tror vi slipper for at sidde på gulvet apropos dit originale indlæg.
Fino. Det kan være jeg kan skaffe en person mere. Glæder mig meget til at spille Doom 8)
User avatar
frostholm
50+ indlæg
50+ indlæg
Posts: 83
Joined: Thu May 04, 2006 12:37 pm
Location: Birkerød, nordsjælland

Post by frostholm »

jeg vil gerne være backup på fredag hvis i mangler en spiller
Michael Frostholm
Admin på TOPGAMES.DK
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14614
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 457 times
Been thanked: 651 times
Contact:

Post by Frouvne »

frostholm wrote:Jeg vil gerne være backup på fredag hvis i mangler en spiller
Det lyder fint! Vi forsøger at holde dig opdateret. Det kan være, at du skal sende et telefonnummer via personlig besked, så jeg evt. kan få fat i dig, hvis der kommer afbud i 11. time...
frouvne, administrator

Image
User avatar
Helle
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5493
Joined: Wed Apr 26, 2006 2:28 pm
Location: 2900 Hellerup
Has thanked: 6 times
Been thanked: 4 times
Contact:

Post by Helle »

Besked om afbud på dagen må meget gerne meddeles på germangames' mobiltelefon: 6128 7718, så vi når at se et evt afbud i så god tid som muligt.
User avatar
Kanzler
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 2963
Joined: Mon May 01, 2006 12:22 am
Location: Smørum
Has thanked: 212 times
Been thanked: 1 time

Post by Kanzler »

Jeg er klar til på fredag :D

Er vi nået til enighed om, hvornår vi starter?
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14614
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 457 times
Been thanked: 651 times
Contact:

Post by Frouvne »

Jeg formoder starttidspunktet fredag er kl. 17. Spillested: Hellerup.
frouvne, administrator

Image
Post Reply