Samkøb på Splotter (Indonesia/Great Zimbabwe)

Her er man velkommen til at poste indlæg om udsalg og tilbud man har bemærket hos forhandlere. Forhandlere er også velkomne til selv at poste indlæg her. Det er endvidere her, man har mulighed for at koordinere fællesindkøb i ind- og udland.
Post Reply
User avatar
BlueSwan
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1005
Joined: Fri Feb 01, 2013 8:12 am
Favoritspil: Android: Netrunner, Dominion, Mage Knight Board Game, Nations, Skak, Twilight Struggle, det meste af Stefan Feld og de fleste halvtunge Eurogames med fokus på ressource management og optimering.
Location: Helsinge
Contact:

Samkøb på Splotter (Indonesia/Great Zimbabwe)

Post by BlueSwan »

Slotter Spellens to out-of-print spil Indonesia og The Great Zimbabwe er ved at blive genoptrykt og skulle ligge klar omkring Oktober måned. Der er preorders lige nu. Indonesia skulle være i en noget forbedret udgave komponentmæssigt, så vidt jeg kan forstå.

Jeg ville høre om der skulle være interesse for et samkøb. Fragten bliver GRATIS hvis vi sammenlagt køber mindst tre spil, dvs. at spillene koster ca. 566 kr. stykket.

Afhentning ville kunne ske i København eller Helsinge.

EDIT: Havde først kommet til at skrive 596 kr - det er 566 kr!
Sidst spillet:
Image
Min musik: http://www.soundcloud.com/blueswan
Skumle
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 183
Joined: Thu Feb 18, 2016 12:27 am
Location: Vordingborg
Has thanked: 5 times
Been thanked: 5 times
Contact:

Re: Samkøb på Splotter (Indonesia/Great Zimbabwe)

Post by Skumle »

Ville du bestille spillene seperat, umiddelbart udkommer Indonesia inden Essen (Splotter fyrene vil dog ikke levere Pre-orders til pickup der), og Zimbabwe i løbet af året?
User avatar
BlueSwan
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1005
Joined: Fri Feb 01, 2013 8:12 am
Favoritspil: Android: Netrunner, Dominion, Mage Knight Board Game, Nations, Skak, Twilight Struggle, det meste af Stefan Feld og de fleste halvtunge Eurogames med fokus på ressource management og optimering.
Location: Helsinge
Contact:

Re: Samkøb på Splotter (Indonesia/Great Zimbabwe)

Post by BlueSwan »

Skumle wrote:Ville du bestille spillene seperat, umiddelbart udkommer Indonesia inden Essen (Splotter fyrene vil dog ikke levere Pre-orders til pickup der), og Zimbabwe i løbet af året?
OK, jeg troede at de ville være klar nogenlunde samtidig (på Philiberts hjemmeside står begge spil til at ankomme i oktober). Nu kan vi jo lige se hvad interessen er. Hvis der skulle være stor interesse for begge spil kan de jo godt bestilles hver for sig.
Personligt er jeg mest interesseret i Indonesia, men vil ikke afvise at jeg også gerne vil have fingre i Zimbabwe.

Umiddelbart har vi ikke så travlt igen. Der er stadig flere hundrede ubestilte eksemplarer tilbage. Jeg tror også at Philibert, som jeg bestiller igennem, henter store partier af Splotter spillene hjem. F.eks. kan man stadigvæk lægge en preorder på fjerde print run af Food Chain Magnate, som ellers er udsolgt fra Splotter selv, der istedet er gået i gang med at tage preorders på femte print run.
Sidst spillet:
Image
Min musik: http://www.soundcloud.com/blueswan
Skumle
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 183
Joined: Thu Feb 18, 2016 12:27 am
Location: Vordingborg
Has thanked: 5 times
Been thanked: 5 times
Contact:

Re: Samkøb på Splotter (Indonesia/Great Zimbabwe)

Post by Skumle »

Jeg er også mest på Indonesia, og så ville jeg se hvad de har med på Essen, når det bliver tid.

Sig til hvis der melder sig en 3. så vi er over de €200, for gratis fragt
Skumle
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 183
Joined: Thu Feb 18, 2016 12:27 am
Location: Vordingborg
Has thanked: 5 times
Been thanked: 5 times
Contact:

Re: Samkøb på Splotter (Indonesia/Great Zimbabwe)

Post by Skumle »

Er vi virkelig kun 2 interreseret ?
User avatar
thomassvan
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 226
Joined: Tue May 08, 2012 11:29 am
Favoritspil: Tunge tunge uforskammede Euros
Location: Præstø

Re: Samkøb på Splotter (Indonesia/Great Zimbabwe)

Post by thomassvan »

Skumle wrote:Er vi virkelig kun 2 interreseret ?
Jeg skal spille dit eksemplar :)
Skumle
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 183
Joined: Thu Feb 18, 2016 12:27 am
Location: Vordingborg
Has thanked: 5 times
Been thanked: 5 times
Contact:

Re: Samkøb på Splotter (Indonesia/Great Zimbabwe)

Post by Skumle »

thomassvan wrote:
Skumle wrote:Er vi virkelig kun 2 interreseret ?
Jeg skal spille dit eksemplar :)
Så meget som jeg skamspiller dine spil er det vist også kun fair :P
User avatar
Tigrillo
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 178
Joined: Fri Jan 03, 2014 11:04 pm
Favoritspil: Pax Porfiriana, ZÈRTZ, Container, Glory to Rome, London, Eufrat & Tigris, Small City
Location: Aarhus og Aalborg

Re: Samkøb på Splotter (Indonesia/Great Zimbabwe)

Post by Tigrillo »

Jeg har forudbestilt Indonesia selv men overvejer lidt at droppe den og så blot købe et på Essen i år.
Skumle
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 183
Joined: Thu Feb 18, 2016 12:27 am
Location: Vordingborg
Has thanked: 5 times
Been thanked: 5 times
Contact:

Re: Samkøb på Splotter (Indonesia/Great Zimbabwe)

Post by Skumle »

Tigrillo wrote:Jeg har forudbestilt Indonesia selv men overvejer lidt at droppe den og så blot købe et på Essen i år.
Skrev med Splotter, og de kunne ikke sige hvor mange,de kunne tage med til Essen. Så hvis man ville være sikker skulle man forud bestille, var svaret.
User avatar
Tigrillo
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 178
Joined: Fri Jan 03, 2014 11:04 pm
Favoritspil: Pax Porfiriana, ZÈRTZ, Container, Glory to Rome, London, Eufrat & Tigris, Small City
Location: Aarhus og Aalborg

Re: Samkøb på Splotter (Indonesia/Great Zimbabwe)

Post by Tigrillo »

Til gengæld kan man ikke hente de forudbestilte på Essen så de skal sendes. Alt for dyrt
User avatar
BlueSwan
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1005
Joined: Fri Feb 01, 2013 8:12 am
Favoritspil: Android: Netrunner, Dominion, Mage Knight Board Game, Nations, Skak, Twilight Struggle, det meste af Stefan Feld og de fleste halvtunge Eurogames med fokus på ressource management og optimering.
Location: Helsinge
Contact:

Re: Samkøb på Splotter (Indonesia/Great Zimbabwe)

Post by BlueSwan »

Tigrillo wrote:Til gengæld kan man ikke hente de forudbestilte på Essen så de skal sendes. Alt for dyrt
Det er jo det vi undgår ved at bestille fælles her!
Sidst spillet:
Image
Min musik: http://www.soundcloud.com/blueswan
Skumle
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 183
Joined: Thu Feb 18, 2016 12:27 am
Location: Vordingborg
Has thanked: 5 times
Been thanked: 5 times
Contact:

Re: Samkøb på Splotter (Indonesia/Great Zimbabwe)

Post by Skumle »

BlueSwan wrote:
Tigrillo wrote:Til gengæld kan man ikke hente de forudbestilte på Essen så de skal sendes. Alt for dyrt
Det er jo det vi undgår ved at bestille fælles her!
Ja, Trigrillo hvis du er med ryger vi over de magiske €200, som giver fri fragt :shock:
Snydepels.dk
Posts: 4
Joined: Tue Nov 12, 2013 10:18 pm

Re: Samkøb på Splotter (Indonesia/Great Zimbabwe)

Post by Snydepels.dk »

FWIW, så har vi preordered diverse ting fra Splotter - Indonesia, The Great Zimbabwe og (flere) Food Chain Magnate. Vi mumler nok om det på Facebook når de engang er modtaget :)

/Kenneth
Besøg os på snydepels.dk. Læs mere på Facebook eller vores blog.
User avatar
BlueSwan
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1005
Joined: Fri Feb 01, 2013 8:12 am
Favoritspil: Android: Netrunner, Dominion, Mage Knight Board Game, Nations, Skak, Twilight Struggle, det meste af Stefan Feld og de fleste halvtunge Eurogames med fokus på ressource management og optimering.
Location: Helsinge
Contact:

Re: Samkøb på Splotter (Indonesia/Great Zimbabwe)

Post by BlueSwan »

Snydepels.dk wrote:FWIW, så har vi preordered diverse ting fra Splotter - Indonesia, The Great Zimbabwe og (flere) Food Chain Magnate. Vi mumler nok om det på Facebook når de engang er modtaget :)

/Kenneth
Spændende!
Sidst spillet:
Image
Min musik: http://www.soundcloud.com/blueswan
User avatar
BlueSwan
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1005
Joined: Fri Feb 01, 2013 8:12 am
Favoritspil: Android: Netrunner, Dominion, Mage Knight Board Game, Nations, Skak, Twilight Struggle, det meste af Stefan Feld og de fleste halvtunge Eurogames med fokus på ressource management og optimering.
Location: Helsinge
Contact:

Re: Samkøb på Splotter (Indonesia/Great Zimbabwe)

Post by BlueSwan »

Jeg er tæt på at konkludere at kun undertegnede og skumle er interesserede. Hvis dette er forkert så skriv snarest!

Overvejer også at bestille den nye udgave af Arkwright fra samme sted.
Sidst spillet:
Image
Min musik: http://www.soundcloud.com/blueswan
Post Reply