Øbro Con den 10. februar 2007

Her informeres om og diskuteres diverse Con'er, messer og lignende.
Post Reply
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14621
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 460 times
Been thanked: 654 times
Contact:

Øbro Con den 10. februar 2007

Post by Frouvne »

Så afholder vi vores første Con: Øbro Con 2007!

Arrangementet afholdes af en gruppe af forum-deltagere og finder sted på Østerbro i København på adressen:

Hedemannsgade 9, st, 2100 Kbh. Ø i "Festlokalet"

Arrangementet finder sted lørdag den 10. februar 2007 og starter kl. 10 og fortsætter til ud på eftermiddagen.

Der er et loft på antallet af deltagere grundet pladsforholdene på stedet. Det maksimale antal deltagere er 15. Tilmelding her i tråden er derfor nødvendig.

Kl. 10 starter vi med at sætte følgende spil på bordet, hvis der er nok deltagere:

- Imperial
- Khronos
- Railroad Tycoon

Disse spil vil blive introduceret af nogle af arrangørerne, så forkundskaber til spillene er ikke nødvendige!

Senere på dagen vil der blive mulighed for at prøve en perlerække af spil. Vi har masser af ideer, men gode forslag er meget velkomne!

Håber, at så mange som muligt har lyst til og mulighed for at deltage!
frouvne, administrator

Image
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9179
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Post by Stony »

Jeg slutter mig meget gerne til deltagerne. Jeg er dog forhindret i at indfinde mig før omkring kl. 13.00.

Men så tager jeg gerne spil under armen, som eventuelt kan spilles. Jeg introducerer gerne. Shogun kunne være en mulighed.

Dertil medbringer jeg også gerne nogle af de spil jeg har sat til salg, så folk eventuelt kan se dem ved selvsyn, såfremt de ikke kan finde ud af om de vil have det eller ej. Jeg regner dog kun med at slæbe med på andmodning.
User avatar
Jens_Hoppe
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3743
Joined: Mon May 01, 2006 9:11 am
Location: Frederiksberg
Has thanked: 20 times
Been thanked: 83 times

Post by Jens_Hoppe »

Det lyder cool. Jeg vil også gerne komme, men jeg ved endnu ikke hvornår jeg kan være der fra/til. Jeg tager også gerne obskure spil fra samlingen med, hvis der er interesse/forslag. :)
What are you, like 80?
Senest købt: Prey Another Day, MLEM: Space Agency
User avatar
Helle
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5493
Joined: Wed Apr 26, 2006 2:28 pm
Location: 2900 Hellerup
Has thanked: 6 times
Been thanked: 4 times
Contact:

Post by Helle »

Så kom der en dato på - skønt - glæder mig!

Har netop arrangeret delvis børnepasning, så jeg kommer, men jeg ved ikke helt, hvilket tidsrum på dagen .... skal nok give besked, når jeg ved mere om, hvordan og hvad severin og hans mormor har af planer for dagen :wink:

Medbringer ingen spil medmindre nogle har særlige ønsker, som jeg kunne ligge inde med :wink: , og vil helst være fri for at introducere til ret meget .... men hvis der er behov for det - så sig til.
User avatar
Erik Mejer Hansen
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 182
Joined: Mon May 01, 2006 9:32 pm
Location: Århus N
Contact:

Post by Erik Mejer Hansen »

Havde det ikke været for lille Thomas var kæresten og jeg nok også dukket op.

Måske næste år? (lad det være en opfordring :!: )

Håber i får en rigigt god dag. Og husk nu at tage masser af billeder :D
www.mejer-hansen.dk
Stadig kun 18,68% færdig med at male ToI, men tilgengæld helt færdig med at "clippe" Combat Commander: Europe. Og Europe Engulfed. Og To the Last man...
User avatar
Kanzler
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 2966
Joined: Mon May 01, 2006 12:22 am
Location: Smørum
Has thanked: 213 times
Been thanked: 1 time

Post by Kanzler »

Jeg er klar hele dagen fra kl 10 og fremad :D
Anders
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 495
Joined: Mon May 01, 2006 12:01 am
Location: Kbh Ø

Post by Anders »

Jeg er også frisk fra kl. 10 og fremefter :D
User avatar
Andrea
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3957
Joined: Fri Sep 01, 2006 11:51 am
Location: Roskilde
Has thanked: 139 times
Been thanked: 133 times

Post by Andrea »

Supergodt initiativ!
... desværre er jeg fanget i Jylland den dag, da Fastaval afholder arrangørweekend :?

Men jeg håber, at I får et rigtig godt arrangement - faktisk så godt, at der bliver lavet et mere senere på året ;)
Jespen
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 175
Joined: Mon Dec 18, 2006 8:18 am
Location: Trørød, Nordsjælland
Been thanked: 1 time

Post by Jespen »

Jeg vil også gerne støtte op om dette initiativ og er derfor også klar fra kl 10 og fremad :D

Af de spil, der har været nævnt, vil jeg rigtig gerne have en introduktion til Railroad Tycoon og Shogun. Jeg glæder mig allerede :D

/Jesper
Brian
25+ indlæg
25+ indlæg
Posts: 29
Joined: Thu Jan 04, 2007 3:34 pm

Post by Brian »

For at gentage de andre - supergodt initiativ. Jeg håber da det vil blive en tilbagevendende begivenhed.... Jeg tør ikke love noget, da jeg skal tage min familie med på råd, og jeg har allerede lånt en del i "banken" mht. brug af fritid - men ellers ville jeg helt sikker være på...

Så måske.... Og hvis pladserne er optaget, så kunne det da være sjovt nok alligevel at se railroad Tycoon i aktion... og i øvrigt møde folk bag alle brugernavnene.... :)
User avatar
Jesper
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 505
Joined: Tue May 02, 2006 10:37 pm
Location: Valby

Post by Jesper »

Desværre står jeg forhåbentlig ned ad bakkerne med carvingski godt bundet fast på fødderne den dag.
Jeg håber at der kommer et tilsvarende arrangement, måske ikke helt så langt ud i fremtiden. Evt. kan forumet måske stå for et arrangement. Jeg ved at eksempelvis Valby Medborgerhus ikke er urimelige i deres lokaleleje...
Brian wrote:For at gentage de andre - supergodt initiativ. Jeg håber da det vil blive en tilbagevendende begivenhed.... Jeg tør ikke love noget, da jeg skal tage min familie med på råd, og jeg har allerede lånt en del i "banken" mht. brug af fritid - men ellers ville jeg helt sikker være på...

Så måske.... Og hvis pladserne er optaget, så kunne det da være sjovt nok alligevel at se railroad Tycoon i aktion... og i øvrigt møde folk bag alle brugernavnene.... :)
Jesper Rugård Jensen
Brian
25+ indlæg
25+ indlæg
Posts: 29
Joined: Thu Jan 04, 2007 3:34 pm

Post by Brian »

Jesper wrote:Desværre står jeg forhåbentlig ned ad bakkerne med carvingski godt bundet fast på fødderne den dag.
Det gad jeg ellers godt... :)
User avatar
Helle
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5493
Joined: Wed Apr 26, 2006 2:28 pm
Location: 2900 Hellerup
Has thanked: 6 times
Been thanked: 4 times
Contact:

Post by Helle »

Ja, ikke at nogen har sagt det, men datoen er nok lidt sent ude i forhold til, at der kun er 3 uger til - da flere andre skriver, at jeres ide er god, men at de ikke kan ... så foreslår jeg, at I allerede snart sætter en dato for et lignende arrangement for brugere - det kunne ligge i september - en god måned før Viking Con og Essen, så kunne man jo møde andre brugere og evt have glæde af det til de to øvrige begivenheder ...
User avatar
Andrea
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3957
Joined: Fri Sep 01, 2006 11:51 am
Location: Roskilde
Has thanked: 139 times
Been thanked: 133 times

Post by Andrea »

Glimrende forslag Helle!

Jeg har kigget i min kalender, og så vidt jeg kan se, skal jeg ikke noget søndag d. 2. september! :lol:
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14621
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 460 times
Been thanked: 654 times
Contact:

Post by Frouvne »

For det første glæder det mig selvfølgelig med den positive respons på vort forslag. At mange så ikke kan grundet den korte tid til at arrangementet løber af stablen, det kan ikke overraske. Så jeg kan ikke forestille mig andet end, at det giver os mod på at forsøge at gentage successen på et senere tidspunkt. Og lad os se om ikke det skal være før september... Venter vi helt til september syntes jeg til gengæld, at vi lige så godt kan lægge arrangementet på den anden side af Essen, så vi kan få spillet nogle af de mange nye spil, der garanteret er dukket op på det tidspunkt!
frouvne, administrator

Image
Post Reply