Øbro Con den 10. februar 2007

Her informeres om og diskuteres diverse Con'er, messer og lignende.
User avatar
Helle
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5493
Joined: Wed Apr 26, 2006 2:28 pm
Location: 2900 Hellerup
Has thanked: 6 times
Been thanked: 4 times
Contact:

Post by Helle »

OK - Andrea - Hvornår kan du? :wink:
User avatar
Andrea
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3950
Joined: Fri Sep 01, 2006 11:51 am
Location: Roskilde
Has thanked: 130 times
Been thanked: 124 times

Post by Andrea »

Man skal passe på, hvad man skriver i dette forum! :shock:
Det var hurtigt reply!

Hrm... hvad med lørdag d. 12. maj? Det er et stykke ud i fremtiden, men væsentlig før september :)
User avatar
frostholm
50+ indlæg
50+ indlæg
Posts: 83
Joined: Thu May 04, 2006 12:37 pm
Location: Birkerød, nordsjælland

Post by frostholm »

Hejsa allesammen

Tak for en super hyggelig dag, hvor jeg fik prøvet kræfter men en masse nye mennesker og personligheder, nå ja og et par nye spil.

Et super arrangement, mend masser af hygge og rigtig god stemning, og så nogle sjove spil

Hmm ja som i nok kan læse ligger jeg mere vægt på det sociale som var helt i top.

Jeg fik prøve Khronos som jeg faldt for, et super fedt spil, med masser af potetiale. Om min begejstring for spillet skyldes jeg jeg vandt det ved jeg, men det vil tiden vise, for klart et spil jeg overvejer at skaffe til samlingen.

Ligeledes spillede jeg RA for første gang, et hurtigt, og sjovt spil med masser af Auktion. Håber ikke det er mit sidste spil af slagsen.

Det eneste negative var manden med nøglen låste os ude i kulden med vores varme pizzaer, men hvad det hele endte jo lykkeligt, vi kom ind i varmen og fik mad i maven og energi til et par spil mere.

Så jeg er klart på hvis vi skal afholde noget ligende, så bare kom an.

Hilsen og på gensyn
Michael Frostholm
Admin på TOPGAMES.DK
Jespen
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 175
Joined: Mon Dec 18, 2006 8:18 am
Location: Trørød, Nordsjælland
Been thanked: 1 time

Post by Jespen »

Jeg må også melde mig under fanerne med en stor ros for et godt arrangement. Stemningen, humøret, maden og spilleoplevelsen var helt i top. Jeg er klar til en gentagelse :D
User avatar
Tina
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 192
Joined: Sat Jan 27, 2007 1:52 am
Location: Valby

Post by Tina »

Det lyder som om at det var en stor succes. Og jeg er helt sikkert med på næste omgang (bare I siger til i god tid) - At få prøvet nogle spil man ikke har og møde andre folk med samme hobby - det lyder som er god kombination!
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14583
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 448 times
Been thanked: 628 times
Contact:

Post by Frouvne »

Dejligt med de mange positive tilbagemeldinger! Vi arbejder allerede på at finde en ny dato i løbet af april eller (mere realistisk) maj. Vi skal nok holde jer underrettede, så snart vi ved mere! :D
frouvne, administrator

Image
User avatar
Jens_Hoppe
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3743
Joined: Mon May 01, 2006 9:11 am
Location: Frederiksberg
Has thanked: 19 times
Been thanked: 83 times

Post by Jens_Hoppe »

Tak for sidst, det var smadderhyggeligt. Første "con" hvor jeg har fået serveret frokost. :)

Og jeg er glad for at mine spilbidrag blev godt modtaget. Jeg regner selvfølgelig med at få procenter af alle de ekstrasalg jeg indirekte har været ansvarlig for. ;)
What are you, like 80?
Senest købt: Prey Another Day, MLEM: Space Agency
User avatar
Helle
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5493
Joined: Wed Apr 26, 2006 2:28 pm
Location: 2900 Hellerup
Has thanked: 6 times
Been thanked: 4 times
Contact:

Post by Helle »

Ja, jeg har i hvert fald tænkt mig at købe Geschenkt!

Genschenkt er på samme tid frygteligt forfærdeligt og samtidig også ret interessant i sin enkelthed og egenskab af ikke rigtigt at være noget ...

Man kan måske sige, at det er et glimrende sted at øve sig i auktionsspil.... når det nu ikke er den stærke side....

Jo, det var et godt bud på en filler, Jens!
User avatar
Black Sea
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 439
Joined: Thu May 04, 2006 8:32 pm
Favoritspil: Ave Caesar
Bohnanza + Erweiterung
Location: 2400 NV

Post by Black Sea »

Jamen tusind tak til jer allesammen for et meget hytteligt arrangement. Trist at jeg måtte gå tidligt, så jeg ikke fik spillet lidt mere med lidt flere. Skulle der blive endnu en gang melder jeg mig bestemt under fanerne igen.

Stor cadeau til idéhaverne og selvfølgelig til Helle for den glimrende frokost :D .
Gunness wrote:Jeg har vist i den forbindelse en stående aftale med Black Sea om at spille La Citta ved lejlighed!
Det kan du lige tro! Tror også, at Kramme B (Maria) er frisk. Måske andre også er tændte på La Citta.
User avatar
frostholm
50+ indlæg
50+ indlæg
Posts: 83
Joined: Thu May 04, 2006 12:37 pm
Location: Birkerød, nordsjælland

Post by frostholm »

Ja men er det ikke helt yhyggeligt, det ser ud til vi kan fordoble antallet af kvinde ved næste begivenhed, det vil helt klart fjerne lidt af mandehørmen fra igår :-)


Hvad angår la et eller andet spil som Black-sea snakker om så er jeg frisk, aner ikke hvad det er men jeg er altid frisk på noget nyt.
Michael Frostholm
Admin på TOPGAMES.DK
User avatar
Helle
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5493
Joined: Wed Apr 26, 2006 2:28 pm
Location: 2900 Hellerup
Has thanked: 6 times
Been thanked: 4 times
Contact:

Post by Helle »

frostholm wrote:Ja men er det ikke helt yhyggeligt, det ser ud til vi kan fordoble antallet af kvinde ved næste begivenhed, det vil helt klart fjerne lidt af mandehørmen fra igår :-)
Mandehørm og Mandehørm - jeg tror nu, at de fleste havde været i bad :wink:

Nej, det var bestemt ikke slemt med den mandehørm.... men det ville bestemt være hyggeligt med nogle flere deltagere også af det underrepræsenterede køn, selvom det vel egentlig ikke rigtigt er kønnet, der gør forskellen....
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14583
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 448 times
Been thanked: 628 times
Contact:

Post by Frouvne »

Læs også Jens' anmeldelse af Con'en... :D

http://amun.dk/blog.html
frouvne, administrator

Image
Post Reply