Søger nogle at spille brætspil med - i Haslev området

Find spillevenner ud fra geografiske og spilmæssige præferencer. Her kan såvel enkelte brugere som klubber annoncere efter interesserede.
Post Reply
Zoneman
Posts: 1
Joined: Tue Oct 13, 2015 11:35 pm
Location: Haslev

Søger nogle at spille brætspil med - i Haslev området

Post by Zoneman »

Hej

Er lige vendt tilbage fra Spiel'15 messen i Tyskland, fandt lidt nye brætspil at spille.

Nu mangler jeg bare en gruppe eller nogle at spille med.

Som overskriften siger, så er jeg bosat i Haslev. Jeg kan eventuelt lægge hus til hvis det er nødvendigt.

Personlig info:
Gift, 34 år gammel og elsker brætspil.
User avatar
Helle
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5493
Joined: Wed Apr 26, 2006 2:28 pm
Location: 2900 Hellerup
Has thanked: 6 times
Been thanked: 4 times
Contact:

Re: Søger nogle at spille brætspil med - i Haslev området

Post by Helle »

Zoneman wrote:Hej

Er lige vendt tilbage fra Spiel'15 messen i Tyskland, fandt lidt nye brætspil at spille.

Nu mangler jeg bare en gruppe eller nogle at spille med.

Som overskriften siger, så er jeg bosat i Haslev. Jeg kan eventuelt lægge hus til hvis det er nødvendigt.

Personlig info:
Gift, 34 år gammel og elsker brætspil.
Klaus Yde bor i Haslev. Han har tidligere ønsket at finde nogen i samme område. Han og hans kone er flinke mennesker - så prøv evt. at skriv en PB til dem. Ikke sikkert at de ser alle indlæg. Måske jeres spilsmag matcher?
User avatar
Myde
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 429
Joined: Mon Jan 28, 2013 4:25 pm
Location: Slangerup

Re: Søger nogle at spille brætspil med - i Haslev området

Post by Myde »

Enig - prøv at skriv en PB. Han er dog ikke herinde så tit ved jeg (mine forældre :mrgreen: )
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9163
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Re: Søger nogle at spille brætspil med - i Haslev området

Post by Stony »

Så skriv evt. også en PB til Myde, og spørg om ikke hun kan prikke til sin far. 8)
Sidst spillet:
Image
User avatar
Myde
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 429
Joined: Mon Jan 28, 2013 4:25 pm
Location: Slangerup

Re: Søger nogle at spille brætspil med - i Haslev området

Post by Myde »

Jeg skal spille med dem lørdag, måske jeg husker det :P
User avatar
thomassvan
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 226
Joined: Tue May 08, 2012 11:29 am
Favoritspil: Tunge tunge uforskammede Euros
Location: Præstø

Re: Søger nogle at spille brætspil med - i Haslev området

Post by thomassvan »

Zoneman wrote:Hej

Er lige vendt tilbage fra Spiel'15 messen i Tyskland, fandt lidt nye brætspil at spille.

Nu mangler jeg bare en gruppe eller nogle at spille med.

Som overskriften siger, så er jeg bosat i Haslev. Jeg kan eventuelt lægge hus til hvis det er nødvendigt.

Personlig info:
Gift, 34 år gammel og elsker brætspil.
Afhængig af hvor langt du gider køre efter det så spiller vi i Præstø hver onsdag aften. Fra tid til anden spiller vi også en hel dag i weekenden. Vi er som regel 4-10 mennesker så vi kan få spillet lidt af hvert.
Du kan enten finde os på facebook i gruppen Brætspil på Sydsjælland eller skrive en besked herinde hvis du vil høre mere.

Mvh
Thomas
User avatar
Klaus Yde
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 102
Joined: Wed Jan 10, 2007 11:49 pm
Location: Haslev

Re: Søger nogle at spille brætspil med - i Haslev området

Post by Klaus Yde »

Er her inde en gang imellem. :D Dog mest i køb og salg. Vi spiller mest strategispil. Skal spille Madeira på lørdag. Er ved at begynde på Caylus. Men spiller også gerne Carcassonne, Village og Mahjong. Vi har en god samling spil og spiller meget gerne. Vores næste projekt er: Hansa Teutonica. Bor på Havrevænget så send bare en PM.

Mvh Klaus og Thea Yde
User avatar
Ravnen
Posts: 1
Joined: Thu Sep 21, 2017 4:57 pm
Location: Haslev

Re: Søger nogle at spille brætspil med - i Haslev området

Post by Ravnen »

børster støvet af indlægget

Ja "problemet" er der stadig, bare en ny der søger.

Har alt alt for mange spil og ikke nok at spille med i Haslev.
Kan desværre ikke selv ligge hjem til ellers havde jeg prøvet at starte en spillebule for længe siden.
Det må gerne være noget fast men "løst" er også meget velkomment. Det kan være i weekend eller en hverdagsaften. Det behøver ikke være hjemme hos "Hr og Fru Brætspil", det kan også være et offentligt sted, jeg ikke ved om (cafe, forsamlingshus, bibliotek osv).... endnu ;)

P.S. er medlem af "Brætspil på Sydsjælland" på FB, men uden bil så har ikke være nede og møde jer i Præstø endnu.

Personligt:
39 år & 200% spille-nørd. Betyder mere eller mindre alt med brikker (inklusiv miniature), kort & terninger.
Næstformand i "Forest Wizards" (Junior live-rollespilsklub) og skaber af "Spille Grotten" hver anden onsdags, hvor der spilles brætspil, Magic, PnP rollespil, tabletop osv for vores medlemmer (alder 12+ men gennemsnitsalderen er en ca 25)
Last edited by Ravnen on Thu Sep 21, 2017 8:26 pm, edited 1 time in total.
Image
Michael_Olsen
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 462
Joined: Tue Apr 09, 2013 10:44 pm
Location: Ringsted
Contact:

Re: Søger nogle at spille brætspil med - i Haslev området

Post by Michael_Olsen »

Ravnen, der er nogle gange nogle arrangementer på Ringsted bibliotek. Jeg vil tro du kan finde info på deres hjemmeside.
Image
User avatar
Larsine
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3327
Joined: Tue Aug 14, 2007 5:45 pm
Location: Sorø
Has thanked: 1 time

Re: Søger nogle at spille brætspil med - i Haslev området

Post by Larsine »

Og i Facebook gruppe Ringsted Boardgame Guild https://www.facebook.com/groups/422885281168981/

Ellers kan du måske finde noget i denne kalender som jeg forsøger at holde opdateret: https://docs.google.com/spreadsheets/d/ ... P7muk1VVM/
R3x
Posts: 2
Joined: Fri Jan 05, 2018 8:05 pm

Re: Søger nogle at spille brætspil med - i Haslev området

Post by R3x »

Jeg er frisk - 42, bor i haslev. Er rimelig åben for alle typer spil. Jeg kan se vi er et par herinde så hvis nu i evt smider mig en besked herpå så kan vi vel prøve at arrangere noget?
User avatar
Klaus Yde
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 102
Joined: Wed Jan 10, 2007 11:49 pm
Location: Haslev

Re: Søger nogle at spille brætspil med - i Haslev området

Post by Klaus Yde »

Hvad type spil er du til? Det lyder som om at du er alene eller har du en halvdel der også spiller. Aktuelle spil på bordet herhjemme er 7th continent og Lancaster.

Mvh Klaus Yde
R3x
Posts: 2
Joined: Fri Jan 05, 2018 8:05 pm

Re: Søger nogle at spille brætspil med - i Haslev området

Post by R3x »

Hej Klaus

Jeg er til lidt af hvert tror jeg - har spillet en del gennem tiderne.

Kan se at 7th continent er et coop spil - det er de eneste spil jeg endnu ikke har luret fidusen i - jeg syntes dem jeg har prøvet er meget ens, de ender som regel altid med at man bare lader en person styre spillet, og der ryger glæden lidt, hvis du kan følge mig?

Jeg har et par venner og en hustru jeg spiller med, men jeg søger egentligt mest heromkring for at se om der er andre ligesindede, så man måske kan få stablet lidt på benene - enten et spil i ny og næ, eller en par aften, eller noget "klub" agtigt der er en tand mere fast. Men til at starte med, handler det nok mest om at se hvem der er, hvor mange der er osv - og så tage den derfra?
User avatar
Klaus Yde
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 102
Joined: Wed Jan 10, 2007 11:49 pm
Location: Haslev

Re: Søger nogle at spille brætspil med - i Haslev området

Post by Klaus Yde »

Se pb. Klaus
Post Reply