Hvad skal du spille til Viking-Con?

Her informeres om og diskuteres diverse Con'er, messer og lignende.
Post Reply
User avatar
Larsine
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3327
Joined: Tue Aug 14, 2007 5:45 pm
Location: Sorø
Has thanked: 1 time

Hvad skal du spille til Viking-Con?

Post by Larsine »

For det er vel ikke alle andre end mig der skal til Spiel.

Personligt ser mit VC program således ud:

Fredag aften: Turneringsleder på Chaos Marauders
Fredag nat: Das Motorsportspiel
Lørdag formiddag: Esoterrorist
Lørdag eftermiddag: Turneringsleder på The City (som jeg stadig mangler flere spil til)
Lørdag aften: Fri, så det bliver forhåbentligt spiltest af mit Fastaval brætspil med nogle "frivillige"
Lørdag nat: Acquire
Søndag formiddag: Ave Caesar
Søndag eftermiddag: Final i Ave Caesar, eller noget helt andet.
Last edited by Larsine on Mon Oct 05, 2015 12:43 pm, edited 1 time in total.
User avatar
Bugge
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1332
Joined: Mon Dec 01, 2008 1:41 pm
Location: Bagsværd
Has thanked: 2 times
Been thanked: 15 times

Re: Hvad skal du spille til Viking-Con?

Post by Bugge »

Squad Leader

Derudover er intet planlagt. Med nul Consim lokale, kommer jeg nok til at mænge mig lidt mere i KBK lokalet, og vi får se, hvad de spiller.

Tager nok også 2-3 multiplayer spil med, som jeg prøver at 'pushe' på Viking Con deltagerne. Retter til i denne tråd, når jeg har valgt hvilke det bliver.

Søren
User avatar
Black Sea
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 439
Joined: Thu May 04, 2006 8:32 pm
Favoritspil: Ave Caesar
Bohnanza + Erweiterung
Location: 2400 NV

Re: Hvad skal du spille til Viking-Con?

Post by Black Sea »

Fredag aften: Chaos Marauders
Lørdag eftermiddag: The City
Søndag: Ave Caesar
Larsine wrote:Lørdag eftermiddag: Turneringsleder på The City (som jeg stadig mangler flere spil til)
Jeg tager mit eksemplar med til turneringen, så 8)
VC nr. 5243
Don't think of it as a flame---it's more like an argument that does 3d6 fire damage
If Pacman had affected us as kids we'd be running around in dark rooms, munching pills and listening to repetitive music
User avatar
Larsine
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3327
Joined: Tue Aug 14, 2007 5:45 pm
Location: Sorø
Has thanked: 1 time

Re: Hvad skal du spille til Viking-Con?

Post by Larsine »

Black Sea wrote:Jeg tager mit eksemplar med til turneringen, så 8)
Så tror jeg vi er oppe på 4 spil, men der skal helst være 5.
User avatar
Black Sea
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 439
Joined: Thu May 04, 2006 8:32 pm
Favoritspil: Ave Caesar
Bohnanza + Erweiterung
Location: 2400 NV

Re: Hvad skal du spille til Viking-Con?

Post by Black Sea »

Larsine wrote:
Black Sea wrote:Jeg tager mit eksemplar med til turneringen, så 8)
Så tror jeg vi er oppe på 4 spil, men der skal helst være 5.
Jeg kan godt skaffe et 5. spil. Min kammerat skal med, men fik ikke plads ved lodtrækning. Han har et eksemplar, du gerne må låne.
VC nr. 5243
Don't think of it as a flame---it's more like an argument that does 3d6 fire damage
If Pacman had affected us as kids we'd be running around in dark rooms, munching pills and listening to repetitive music
User avatar
Larsine
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3327
Joined: Tue Aug 14, 2007 5:45 pm
Location: Sorø
Has thanked: 1 time

Re: Hvad skal du spille til Viking-Con?

Post by Larsine »

Black Sea wrote:
Larsine wrote:
Black Sea wrote:Jeg tager mit eksemplar med til turneringen, så 8)
Så tror jeg vi er oppe på 4 spil, men der skal helst være 5.
Jeg kan godt skaffe et 5. spil. Min kammerat skal med, men fik ikke plads ved lodtrækning. Han har et eksemplar, du gerne må låne.
Nu ved jeg jo at de holder ca. 1/4 af pladserne tilbage til tilmelding på selve VC, så der skulle være store muligheder for stadig at få en plads alligevel, specielt hvis jeg er sikker på at han medbringer det 5. spil.

Jeg vil sætte meget pris på det, og være evigt taknemmelig.
User avatar
Black Sea
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 439
Joined: Thu May 04, 2006 8:32 pm
Favoritspil: Ave Caesar
Bohnanza + Erweiterung
Location: 2400 NV

Re: Hvad skal du spille til Viking-Con?

Post by Black Sea »

Larsine wrote:Nu ved jeg jo at de holder ca. 1/4 af pladserne tilbage til tilmelding på selve VC, så der skulle være store muligheder for stadig at få en plads alligevel, specielt hvis jeg er sikker på at han medbringer det 5. spil.

Jeg vil sætte meget pris på det, og være evigt taknemmelig.
Det 5. spil medbringer jeg helt sikkert. Så kan han jo dukke op lørdag, hvis han er ledig :wink:
VC nr. 5243
Don't think of it as a flame---it's more like an argument that does 3d6 fire damage
If Pacman had affected us as kids we'd be running around in dark rooms, munching pills and listening to repetitive music
User avatar
Bugge
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1332
Joined: Mon Dec 01, 2008 1:41 pm
Location: Bagsværd
Has thanked: 2 times
Been thanked: 15 times

Re: Hvad skal du spille til Viking-Con?

Post by Bugge »

Bugge wrote: Tager nok også 2-3 multiplayer spil med, som jeg prøver at 'pushe' på Viking Con deltagerne. Retter til i denne tråd, når jeg har valgt hvilke det bliver.
Øh, det bliver nok en 5 stykker jeg tager med. Fra min efterhånden store samling med masser af spil jeg ikke har prøvet endnu, er det svært at begrænse sig.

Jeg præsenterer dem her, og nej, det er ikke Spiel '15 el. BGG super hot listen, men derfor behøves det ikke at være dårlige spil. Det der kendetegner dem alle er, at reglerne er nemme og korte, så man kan komme hurtigt i gang. Og skulle i vise interesse for at spille dem, så læser jeg helt sikkert reglerne på forkant, så 'here goes' (fra alder / bedst med / anbefalet med / spilletid i min.),

Arcana (2009) - AEG_Dust Games (10+/ 4 / 3-4 / 60) => http://boardgamegeek.com/boardgame/45134/arcana

Händler Auf Dem Forum Romanum (2008) - Isensee Verlag (10+/ 4 / 3-4 / 60) => http://boardgamegeek.com/boardgame/3910 ... um-romanum

Dreaming Spires (2014) - Game Salute_Secret Games (10+/ 4-5 / 2-5 / 90) => http://boardgamegeek.com/boardgame/1481 ... ing-spires

Letnisko: Summer Resort (2013) - Gry Leonardo (10+/ 4 / 3-5 / 45) => http://boardgamegeek.com/boardgame/126000/letnisko

Tulipmania 1637 (2009) - JKLM Games (12+/ 5 / 4-5 / 60) => http://boardgamegeek.com/boardgame/3373 ... mania-1637

Skriv i denne tråd, eller send en PB, hvis i vil 'lege' med.

Mvh,
Søren
zutcorp
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 248
Joined: Sun Jan 06, 2013 3:43 pm
Favoritspil: http://boardgamegeek.com/collection/user/zutcorp
Location: Viby Sj.

Re: Hvad skal du spille til Viking-Con?

Post by zutcorp »

Jeg er egentlig tilmeldt hele weekenden, men har fået et bedre tilbud lørdag, så jeg har ganske lidt planlagt. Flamme rouge søndag, og så eller se hvad jeg kan finde af spas fredag aften.
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9163
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Re: Hvad skal du spille til Viking-Con?

Post by Stony »

Jeg regner med at kigge forbi søndag. Jeg stikker måske et spil eller to under armen, men der er ikke noget jeg har planlagt.
Sidst spillet:
Image
Post Reply