Hvad har du købt / fået / modtaget idag?
- Stony
- 5000+ indlæg
- Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
- Has thanked: 49 times
- Been thanked: 119 times
Hvad har du købt / fået / modtaget idag?
Lidt i stil med "Hvad har du spillet idag?" tråden, men bare hvad folk har lavet af ny-erhvervelser.
Jeg kom til at købe lidt ind idag. Det startede med at jeg stødte på den engelske udgave af Traumfabrik (Hollywood Blockbuster) som jeg jo bare måtte have.
Vanen tro, måtte jeg jo så rundt og se hvad der ellers var at købe, da det jo også er med til at nedbringe forsendelsesomkostningerne pr. spil. Det startede så en mindre kædereaktion.
Det næste jeg fik øje på var Leonardo da Vinci, som jeg allerede var tæt på at købe da vi var i Essen.
Det næste blev så Trias, som jeg også har haft et godt øje til i et stykke tid.
Så kom jeg forbi Midgard fra Fantasy Flight, som jeg netop har siddet og læst nogle interessante kommentarer om. Ned i kurven med det.
Til sidst var jeg ovre og kigge i Sci-fi genren, og stødte på to spil jeg ikke umiddelbart kender. Det første er The Great Space Race , som jeg bare ikke kunne lade være med at tage.
Det andet var Sucking Vacuum 2nd Ed. som jeg til £12 også lige kunne knibe ned i kurven.
Ahhhh det gjorde godt. Nu må jeg så se at få dem spillet.
Jeg kom til at købe lidt ind idag. Det startede med at jeg stødte på den engelske udgave af Traumfabrik (Hollywood Blockbuster) som jeg jo bare måtte have.
Vanen tro, måtte jeg jo så rundt og se hvad der ellers var at købe, da det jo også er med til at nedbringe forsendelsesomkostningerne pr. spil. Det startede så en mindre kædereaktion.
Det næste jeg fik øje på var Leonardo da Vinci, som jeg allerede var tæt på at købe da vi var i Essen.
Det næste blev så Trias, som jeg også har haft et godt øje til i et stykke tid.
Så kom jeg forbi Midgard fra Fantasy Flight, som jeg netop har siddet og læst nogle interessante kommentarer om. Ned i kurven med det.
Til sidst var jeg ovre og kigge i Sci-fi genren, og stødte på to spil jeg ikke umiddelbart kender. Det første er The Great Space Race , som jeg bare ikke kunne lade være med at tage.
Det andet var Sucking Vacuum 2nd Ed. som jeg til £12 også lige kunne knibe ned i kurven.
Ahhhh det gjorde godt. Nu må jeg så se at få dem spillet.
Last edited by Stony on Mon Sep 29, 2014 10:24 am, edited 2 times in total.
- Frouvne
- 10.000+ indlæg
- Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
- Has thanked: 530 times
- Been thanked: 748 times
Jeg har i dag modtaget mit eksemplar af Dune, der er baseret på Frank Herberts roman. Spillet er i udgaven fra Avalon Hill. Rent teknisk har jeg byttet mig til spillet... men det gør det ikke dårligere!
Last edited by Frouvne on Fri Jan 12, 2007 6:27 pm, edited 1 time in total.
frouvne, administrator
- Jens_Hoppe
- 2500+ indlæg
- Has thanked: 25 times
- Been thanked: 87 times
- Jens_Hoppe
- 2500+ indlæg
- Has thanked: 25 times
- Been thanked: 87 times