Tak for endnu en god DC til Stony!

Her informeres om og diskuteres diverse Con'er, messer og lignende.
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9163
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Re: Tak for endnu en god DC til Stony!

Post by Stony »

Sir William wrote:Steen, kan ikke rigtig se dine billeder. Prøve 2 browsere nu uden succes.
Jeg kan fint se dem både på computer, arbejdscomputer, ipad og mobiltelefon...

EDIT: jeg har nu prøvet fire forskellige browsere. Alle med held. Måske du sidder på en linje, hvor det meget meget farlige domæne bang-madsen.dk bliver filtreret fra? Det er der jeg har lagt billederne.
Sidst spillet:
Image
User avatar
Jonezy
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1472
Joined: Thu Mar 10, 2011 7:32 pm
Favoritspil: Castles of Burgundy, Hansa Teutonica, Orléans og Terraforming Mars er mine mere euro-orienteret favoritter, men Too Many Bones: Undertow er favorit SPILLET lige nu. Jeg er dog total omni-gamer og spiller stort set alle slags spil til stor fornøjelse. Holder blandt andet også meget af hyggelige fillers og CMoN terninge-fjol.
Location: Taastrup (København)
Has thanked: 288 times
Been thanked: 177 times

Re: Tak for endnu en god DC til Stony!

Post by Jonezy »

:klappende smiley: til Jens' episke foto.... Savnede dig ved Castaways bordet, Frouvne er ikke til at hugge eller stikke i selvom jeg hælder Ron Zacapa rom på ham.... :wink: (han stjal det sidste blæk og tog hele æren, da vi endelig slap væk fra den fordømte pirat- og slaveskibs inficeret møg ø... :lol: )
Image
User avatar
Helle
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5493
Joined: Wed Apr 26, 2006 2:28 pm
Location: 2900 Hellerup
Has thanked: 6 times
Been thanked: 4 times
Contact:

Re: Tak for endnu en god DC til Stony!

Post by Helle »

Jonezy wrote::klappende smiley: til Jens' episke foto.... Savnede dig ved Castaways bordet, Frouvne er ikke til at hugge eller stikke i selvom jeg hælder Ron Zacapa rom på ham.... :wink: (han stjal det sidste blæk og tog hele æren, da vi endelig slap væk fra den fordømte pirat- og slaveskibs inficeret møg ø... :lol: )
Ja, der var følelser på spil - ingen tvivl om det. Men du ofrede dig og slog hajen ihjel - det skal jeg nok huske dig for! Du reddede jo vores liv, selvom en anden tog æren i offentligheden!
MartinK
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 115
Joined: Tue Aug 18, 2009 4:59 pm
Favoritspil: Conquest of Nerath, 1812, Age of Steam, Puerto Rico
Location: Roskilde

Re: Tak for endnu en god DC til Stony!

Post by MartinK »

ja tak for en rigtig hyggelig con. Det var super godt arrangeret - og hvilken anden con har også egen kok :-)
/Martin
Post Reply