Consim Spillemøde søndag den 1. februar 2015

Post Reply
User avatar
Mik
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3642
Joined: Tue Jun 24, 2008 12:09 pm
Favoritspil: I alfabetisk orden: Across the Board - Age of Steam - Agricola - Ave Caesar - Carcassonne - Crokinole - Dominion - Echelon - Funkenschlag - Hare & Tortoise - Memoir '44 - Motorsportspillet - Robo Rally - Tales of the Arabian Nights
Location: København Nørrebro
Contact:

Consim Spillemøde søndag den 1. februar 2015

Post by Mik »

Hvis alt går vel, tager de kristne ikke vort lokale igen på søndag!
I hvert fald har som (næsten) altid booket lokale 4, i nederste højre hjørne på tredie sal.

Jeg dukker op kl. 11, og vi bliver ved til kl. 18 eller så længe der er nogen.
Jeg kan se at Teatersalen er ved at få malet sin foyer, men da de jo ligger på den modsatte side af indgangen, tror jeg ikke at det vil have indflydelse vores adgang.

Som vanlig betales der gebyr for at spille: 30 kr. for ikke-medlemmer, 10 kr. for medlemmer.
Image
User avatar
Jonezy
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1471
Joined: Thu Mar 10, 2011 7:32 pm
Favoritspil: Castles of Burgundy, Hansa Teutonica, Orléans og Terraforming Mars er mine mere euro-orienteret favoritter, men Too Many Bones: Undertow er favorit SPILLET lige nu. Jeg er dog total omni-gamer og spiller stort set alle slags spil til stor fornøjelse. Holder blandt andet også meget af hyggelige fillers og CMoN terninge-fjol.
Location: Taastrup (København)
Has thanked: 278 times
Been thanked: 174 times

Re: Consim Spillemøde søndag den 1. februar 2015

Post by Jonezy »

Måske jeg har en åbning søndag, så den kunne jo bruges på en tur til Valby. Der er ikke nogen som har Orleans, Deus eller Abyss, som de overvejer at tage med vel? For dem gad jeg vildt godt at prøve nemlig...
Image
User avatar
Robert
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1579
Joined: Mon Apr 14, 2008 11:18 am
Location: Slangerup
Been thanked: 2 times

Re: Consim Spillemøde søndag den 1. februar 2015

Post by Robert »

Jeg regner med at komme.
Sidst spillet:Image
Min profil på BGG
Post Reply