Brætspillere i Aalborg?

Find spillevenner ud fra geografiske og spilmæssige præferencer. Her kan såvel enkelte brugere som klubber annoncere efter interesserede.
Post Reply
hay
Posts: 3
Joined: Sat Jan 10, 2015 9:52 pm

Brætspillere i Aalborg?

Post by hay »

Jeg leder efter nogle folk at spille nogle brætspil med i Aalborg. Jeg spiller for tiden mest euro spil af den kortere slags, som f.eks Carcassonne, Alhambra og Ticket to Ride. Jeg vil dog gerne udvide til at spille lidt længere spil og ikke nødvendigvis kun euro spil.
Jeg har Arkham Horror og Game of Thrones i min samlig som jeg kun sjældent kan overtale folk til, samt Battlestar Galactica og Twilight Imperium som jeg endnu ikke har fået prøvet.

Nogen der er i området, der har interesse i den slags spil, eller kender til en brætspilsgruppe, der kunne trænge til et medlem mere?

Kan lige tilføje lidt om mig selv. Jeg er 32, mand og arbejder som teknikker (IBM Udstyr).
User avatar
smold
50+ indlæg
50+ indlæg
Posts: 89
Joined: Sat Aug 26, 2006 9:36 am
Location: Aalborg
Contact:

Re: Brætspillere i Aalborg?

Post by smold »

Her Hay,

Fedt at se at der er andre der gider spille lidt i Aalborg-området. Vi er nogle stykker (35-40 år), som spiller en del spil som sikkert kan falde i din smag. Vi har ikke været for gode til at mødes på det sidste, så det ville være rart med flere at vælge imellem. :-)

Du kan se lidt af hvad jeg har tilbage i min spilkollektion: http://boardgamegeek.com/collection/user/stones_2000

Jeg er selv lærer og de andre er et eller andet med IT :-)

Send bare en mail, hvis du har mod på det

Snaks
hay
Posts: 3
Joined: Sat Jan 10, 2015 9:52 pm

Re: Brætspillere i Aalborg?

Post by hay »

Hej Smold,

Det lyder godt, og der er en del gode spil i din samling. Du får lige en PM, så jeg kan høre nærmere.
kanonkanon
10+ indlæg
10+ indlæg
Posts: 14
Joined: Sun Feb 22, 2015 12:15 pm
Location: Aalborg

Re: Brætspillere i Aalborg?

Post by kanonkanon »

Hey Hay og Smold