Brætspillere i Aalborg?

Find spillevenner ud fra geografiske og spilmæssige præferencer. Her kan såvel enkelte brugere som klubber annoncere efter interesserede.
Post Reply
hay
Posts: 3
Joined: Sat Jan 10, 2015 9:52 pm

Brætspillere i Aalborg?

Post by hay »

Jeg leder efter nogle folk at spille nogle brætspil med i Aalborg. Jeg spiller for tiden mest euro spil af den kortere slags, som f.eks Carcassonne, Alhambra og Ticket to Ride. Jeg vil dog gerne udvide til at spille lidt længere spil og ikke nødvendigvis kun euro spil.
Jeg har Arkham Horror og Game of Thrones i min samlig som jeg kun sjældent kan overtale folk til, samt Battlestar Galactica og Twilight Imperium som jeg endnu ikke har fået prøvet.

Nogen der er i området, der har interesse i den slags spil, eller kender til en brætspilsgruppe, der kunne trænge til et medlem mere?

Kan lige tilføje lidt om mig selv. Jeg er 32, mand og arbejder som teknikker (IBM Udstyr).
User avatar
smold
50+ indlæg
50+ indlæg
Posts: 89
Joined: Sat Aug 26, 2006 9:36 am
Location: Aalborg
Contact:

Re: Brætspillere i Aalborg?

Post by smold »

Her Hay,

Fedt at se at der er andre der gider spille lidt i Aalborg-området. Vi er nogle stykker (35-40 år), som spiller en del spil som sikkert kan falde i din smag. Vi har ikke været for gode til at mødes på det sidste, så det ville være rart med flere at vælge imellem. :-)

Du kan se lidt af hvad jeg har tilbage i min spilkollektion: http://boardgamegeek.com/collection/user/stones_2000

Jeg er selv lærer og de andre er et eller andet med IT :-)

Send bare en mail, hvis du har mod på det

Snaks
hay
Posts: 3
Joined: Sat Jan 10, 2015 9:52 pm

Re: Brætspillere i Aalborg?

Post by hay »

Hej Smold,

Det lyder godt, og der er en del gode spil i din samling. Du får lige en PM, så jeg kan høre nærmere.
kanonkanon
10+ indlæg
10+ indlæg
Posts: 14
Joined: Sun Feb 22, 2015 12:15 pm
Location: Aalborg

Re: Brætspillere i Aalborg?

Post by kanonkanon »

Hey Hay og Smold

Jeg er også frisk på noget brætspil i Aalborg. Jeg er 28 og har følgende spil:

Caverna (vil jeg helt klar anbefale at prøve)
Agricola
Agricola, all creatures big and small 2 player med begge udviddelser
Roborally
Dead of winter
King of New York
Carcasonne
Ticket to ride, Nordic Countries
Castles of mad king Ludvig
Pandemic

Skriv endelig hvis I er intresseret. Kan se at du Smold også har en masse spændende spil
User avatar
smold
50+ indlæg
50+ indlæg
Posts: 89
Joined: Sat Aug 26, 2006 9:36 am
Location: Aalborg
Contact:

Re: Brætspillere i Aalborg?

Post by smold »

Det lyder godt. Jeg har spillet med Hay en gang, mon ikke vi kan finde en dag i næste uge, hvor vi alle kan.
Jeg bor 20min uden for byen, men jeg ved, at hay bor tættere på nen har måske ikke lige bord til lejligheden. :-)

Lad os finde ud af noget
kanonkanon
10+ indlæg
10+ indlæg
Posts: 14
Joined: Sun Feb 22, 2015 12:15 pm
Location: Aalborg

Re: Brætspillere i Aalborg?

Post by kanonkanon »

Lyder super godt. Jamen jeg bor i Skalborg, og det kan godt være her hvis det skulle være. Der er kun lørdag i næste uge jeg ikke kan, så det er fint. Har du nogle forslag til spil, antaget at Hay (og evt. andre fra din gruppe) selvfølgelig også kan. Jeg vil forslå en kombination af disse:

Din liste og som jeg heller ikke har prøvet endnu:
* Pandemic (har ikke modtaget min egen version endnu)
* Stronghold

Min liste
* King of New York
* Caverna
hay
Posts: 3
Joined: Sat Jan 10, 2015 9:52 pm

Re: Brætspillere i Aalborg?

Post by hay »

Ja, pladsen ved mig er ikke overvældende, der vil kun være plads til 4 og nogle af de mindre spil. Har spillet Arkham Horror på mit spisebord, men det var ret presset blot ved to spillere.
Jeg er med på de fleste spil, bedst hvis jeg ved det forud, så jeg kan nå at læse regler inden.

Skalborg passer fint for mig. Jeg har ikke taget mig sammen til at få bil, så der er lidt langt ud til Smold fra Øgade.
Post Reply