Søndag 4/1

Post Reply
User avatar
Jonezy
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1471
Joined: Thu Mar 10, 2011 7:32 pm
Favoritspil: Castles of Burgundy, Hansa Teutonica, Orléans og Terraforming Mars er mine mere euro-orienteret favoritter, men Too Many Bones: Undertow er favorit SPILLET lige nu. Jeg er dog total omni-gamer og spiller stort set alle slags spil til stor fornøjelse. Holder blandt andet også meget af hyggelige fillers og CMoN terninge-fjol.
Location: Taastrup (København)
Has thanked: 278 times
Been thanked: 174 times

Søndag 4/1

Post by Jonezy »

Der er måske en chance for at jeg kan komme forbi Valby på søndag og game lidt. Hvem kommer og hvilke spil har folk med?
Image
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9158
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Re: Søndag 4/1

Post by Stony »

Jeg dukker i hvert fald op. Måske får jeg endda læst op på et eller andet, som jeg kan smide på bordet og introducere.
Sidst spillet:
Image
User avatar
Robert
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1579
Joined: Mon Apr 14, 2008 11:18 am
Location: Slangerup
Been thanked: 2 times

Re: Søndag 4/1

Post by Robert »

Jeg kommer og tager Citrus med. Overvejer Mythotopia, men min første gennemspilning i aften var noget kaotisk. Og Onward to Venus hvis jeg får læst op på reglerne.
Sidst spillet:Image
Min profil på BGG
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9158
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Re: Søndag 4/1

Post by Stony »

Jeg bliver desværre nødt til at gå kontra. Der er en anden aftale der blokerer. Men jeg kigger stadig forbi engang over middag med nogle spil til dem der skal have.
Sidst spillet:
Image
User avatar
Jonezy
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1471
Joined: Thu Mar 10, 2011 7:32 pm
Favoritspil: Castles of Burgundy, Hansa Teutonica, Orléans og Terraforming Mars er mine mere euro-orienteret favoritter, men Too Many Bones: Undertow er favorit SPILLET lige nu. Jeg er dog total omni-gamer og spiller stort set alle slags spil til stor fornøjelse. Holder blandt andet også meget af hyggelige fillers og CMoN terninge-fjol.
Location: Taastrup (København)
Has thanked: 278 times
Been thanked: 174 times

Re: Søndag 4/1

Post by Jonezy »

Dang! Jeg er desværre også nødt til at springe over alligevel...:(

Håber at I får en hyggelig dag derinde!
Image
User avatar
Mik
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3642
Joined: Tue Jun 24, 2008 12:09 pm
Favoritspil: I alfabetisk orden: Across the Board - Age of Steam - Agricola - Ave Caesar - Carcassonne - Crokinole - Dominion - Echelon - Funkenschlag - Hare & Tortoise - Memoir '44 - Motorsportspillet - Robo Rally - Tales of the Arabian Nights
Location: København Nørrebro
Contact:

Re: Søndag 4/1

Post by Mik »

Jeg kommer kl. 11
og medbringer
Die Staufer
AquaSphere
Russian Railways
The Castle of Mad King Ludwig
Nauticus
Black Fleet
La Isla
The City
Image
Post Reply