Djengis Con dato for 2016

Her informeres om og diskuteres diverse Con'er, messer og lignende.
Post Reply
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9163
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Djengis Con dato for 2016

Post by Stony »

Ja, jeg ved godt dette er i meget god tid, MEN...

Det ser ud som om Lerbjergcenteret almindeligvis åbner for booking ved årsskiftet. Det vil sige at det bør være muligt at booke en dato for 2016, så snart vi kommer ind i det nye år. Da jeg gerne vil forsøge at være fremme i skoene, og grapse en dato, hvor der forventeligt er flest mulige der kan deltage, tænker jeg at folk meget gerne må tage et enkelt minut, og rende ind på denne Doodle-afstemning, og markere datoer hvor de tror eller ikke tror det vil være smart at afholde Djengis Con.

Et hurtigt kig på 2016-kalenderen tydeliggør nogle weekender der må forventes at være problematiske, men det vil jeg lade være op til folk at stemme om.

Tak for jeres tid. :)
Sidst spillet:
Image
Jakob
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 135
Joined: Fri Jan 25, 2013 7:51 pm
Location: KBH

Re: Djengis Con dato for 2016

Post by Jakob »

Hej Stony

Jeg har været med til DC 2 gange, og kommer også næste gang. (2015)

Jeg har dog ikke noget input til 2016 doodlen, på trods at at jeg satser stærkt på at tilmelde mig når der bliver åbnet op for det til den tid.

Det er altså ikke pga manglende interesse at jeg ikke byder ind, derimod liggger det bare for langt ude i fremtiden til at jeg har en holdning til det.

mvh
Jakob
User avatar
Larsine
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3327
Joined: Tue Aug 14, 2007 5:45 pm
Location: Sorø
Has thanked: 1 time

Re: Djengis Con dato for 2016

Post by Larsine »

Da jeg ikke har noget planlagt så lang tid frem i min kalender, har jeg blot accepteret alle de weekender hvor der ikke indgår en helligdag.
User avatar
Mik
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3642
Joined: Tue Jun 24, 2008 12:09 pm
Favoritspil: I alfabetisk orden: Across the Board - Age of Steam - Agricola - Ave Caesar - Carcassonne - Crokinole - Dominion - Echelon - Funkenschlag - Hare & Tortoise - Memoir '44 - Motorsportspillet - Robo Rally - Tales of the Arabian Nights
Location: København Nørrebro
Contact:

Re: Djengis Con dato for 2016

Post by Mik »

Jeg har planlagt frem t.o.m. 2019, men kan naturligvis ikke forudse hvad der eventuelt tvinger mig til at lave ændringer 8)
Image
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9163
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Re: Djengis Con dato for 2016

Post by Stony »

Larsine wrote:Da jeg ikke har noget planlagt så lang tid frem i min kalender, har jeg blot accepteret alle de weekender hvor der ikke indgår en helligdag.
Jeg er helt med på, at det vil være på dette niveau de fleste (mig selv inklusive) vil kunne deltage. Og sådan er det.

Jeg vil bare gerne danne mig et billede af, at hvis en masse mennesker synes at eksempelvis Store Bededag er en forhindring for at lægge arrangementet i den weekend, så vil jeg gerne vide det.
Sidst spillet:
Image
User avatar
BlueSwan
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1005
Joined: Fri Feb 01, 2013 8:12 am
Favoritspil: Android: Netrunner, Dominion, Mage Knight Board Game, Nations, Skak, Twilight Struggle, det meste af Stefan Feld og de fleste halvtunge Eurogames med fokus på ressource management og optimering.
Location: Helsinge
Contact:

Re: Djengis Con dato for 2016

Post by BlueSwan »

Har ikke deltaget før da jeg altid er totalt booket i april måned, da alle mine tre børn har fødselsdag i april. Så nu har jeg stemt på samtlige datoer der ikke ligger i april! 8)
Sidst spillet:
Image
Min musik: http://www.soundcloud.com/blueswan
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9163
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Re: Djengis Con dato for 2016

Post by Stony »

*bump*

Er der flere der vil give deres besyv med? Så er det snart tid. Jeg regner med at kontakte dem som noget af det første i det nye år, og spørge om der er åbnet for booking for 2016, og såfremt det er tilfældet, vil jeg bruge Doodle'n til at udvælge en konkret weekend.
Sidst spillet:
Image
User avatar
digter
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 936
Joined: Sat Aug 13, 2011 10:27 pm
Location: Odense
Has thanked: 8 times
Been thanked: 12 times

Re: Djengis Con dato for 2016

Post by digter »

:) jeg har, lige før du posted her, tastet mine datoer ind.
Image
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9163
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Re: Djengis Con dato for 2016

Post by Stony »

Så er der lagt en forespørgsel ind på d. 29. april - 1. maj. Så håber jeg at der ikke er for mange, der har planlagt at skulle ud og kippe med den røde fane. 8)
Sidst spillet:
Image
Post Reply