Frivillige søges

Her informeres om og diskuteres diverse Con'er, messer og lignende.
Post Reply
User avatar
weilmann
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 233
Joined: Tue May 08, 2007 4:08 pm
Favoritspil: Pathfinder ACG, Smash Up, Marvel Legendary
Location: Gladsaxe

Frivillige søges

Post by weilmann »

I forbindelse med (min mission om) at udbrede budskabet om vor dejlige hobby, barsler vi med et større brætspilsarrangement på Gladsaxe Bibliotek.
Jeg forestillede mig noget i retning af, at stille en masse borde op i vor store sal og have en flok venlige mennesker til at demonstrere deres ynglingsspil for de mange nysgerrige der måtte komme forbi på sådan en dag. Målet vi sigter efter, er natturligvis at ramme den fantastiske stemning fra Spilfestivalen i Kulturstationen Vanløse.

Men hvis dette skulle lykkes har jeg brug for en masse af disse venlige (og frivillige) mennesker. Derfor villle jeg høre, om der herinde var hjælp at hente til at finde dem?
Vi arbejder stadig lidt med datoen, men forventer det bliver enten den 14. eller 28 februar.

Så kender du nogen, der kunne have lyst til at bruge lidt af en lørdag på at spille med tilfældige fremmede (hmm, det lød forkert), må du MEGET gerne skrive til mig.

På forhånd tak.
Mvh
Martin
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9163
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Re: Frivillige søges

Post by Stony »

Jeg tropper som altid gerne op med nogle spil under armen, såfremt jeg ikke er blevet forhindret af andet.

Har du en idé om målgruppen? Jeg læser mellem linjerne, at det ikke er "brætspilsnørder" der sigtes efter, så jeg tænker at det primære fokus vil være spil i den lettere halvdel af spilspektret...?
Sidst spillet:
Image
User avatar
Bugge
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1332
Joined: Mon Dec 01, 2008 1:41 pm
Location: Bagsværd
Has thanked: 2 times
Been thanked: 15 times

Re: Frivillige søges

Post by Bugge »

Hej Bernhard,

Jeg lægger gerne en forsigtig føler ind for at troppe op og gerne som hjælper indtil det modsatte er bevist.

Mvh,
Søren
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14583
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 448 times
Been thanked: 629 times
Contact:

Re: Frivillige søges

Post by Frouvne »

Det kunne være hyggeligt at bruge et par timer på Gladsaxe bibliotek, så hvis det kan passe ind i kalenderen, vil jeg gerne prøve at prioritere arrangementet.
frouvne, administrator

Image
User avatar
weilmann
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 233
Joined: Tue May 08, 2007 4:08 pm
Favoritspil: Pathfinder ACG, Smash Up, Marvel Legendary
Location: Gladsaxe

Re: Frivillige søges

Post by weilmann »

Jeg er glad for, at I tager så positivt imod ideen.

Vi har fastlagt os på den 28. februar, og jeg skal nok komme med mere info, efterhånden som jeg har det.
Mvh
Martin
User avatar
weilmann
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 233
Joined: Tue May 08, 2007 4:08 pm
Favoritspil: Pathfinder ACG, Smash Up, Marvel Legendary
Location: Gladsaxe

Re: Frivillige søges

Post by weilmann »

Så nærmer tiden sig, og vi glæder os meget til at byde velkommen til en omgang uforpligtende hygge på biblioteket.

https://gladbib.dk/nyheder/kort-nyt/kom ... lsfestival

Jeg håber der er nogle af jer der har mulighed for at kigge forbi - man er også velkommen til at medbringe egne spil (dem vil vi dog ikke forsøge at låne ud).
Mvh
Martin
User avatar
Jonezy
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1472
Joined: Thu Mar 10, 2011 7:32 pm
Favoritspil: Castles of Burgundy, Hansa Teutonica, Orléans og Terraforming Mars er mine mere euro-orienteret favoritter, men Too Many Bones: Undertow er favorit SPILLET lige nu. Jeg er dog total omni-gamer og spiller stort set alle slags spil til stor fornøjelse. Holder blandt andet også meget af hyggelige fillers og CMoN terninge-fjol.
Location: Taastrup (København)
Has thanked: 288 times
Been thanked: 177 times

Re: Frivillige søges

Post by Jonezy »

Jeg er der! :)

Er endda gået i gang med at uddele lidt flyers på min skole (Grønnemose Skole, som ligger i kommune).
Image
User avatar
weilmann
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 233
Joined: Tue May 08, 2007 4:08 pm
Favoritspil: Pathfinder ACG, Smash Up, Marvel Legendary
Location: Gladsaxe

Re: Frivillige søges

Post by weilmann »

Nå ja!

Du var særligt inviteret. :D

-Og jeg kan se i din signatur, at du vil kunne lære mig at spille Dungeon Petz!
Mvh
Martin
User avatar
Jonezy
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1472
Joined: Thu Mar 10, 2011 7:32 pm
Favoritspil: Castles of Burgundy, Hansa Teutonica, Orléans og Terraforming Mars er mine mere euro-orienteret favoritter, men Too Many Bones: Undertow er favorit SPILLET lige nu. Jeg er dog total omni-gamer og spiller stort set alle slags spil til stor fornøjelse. Holder blandt andet også meget af hyggelige fillers og CMoN terninge-fjol.
Location: Taastrup (København)
Has thanked: 288 times
Been thanked: 177 times

Re: Frivillige søges

Post by Jonezy »

weilmann wrote:Nå ja!

Du var særligt inviteret. :D

-Og jeg kan se i din signatur, at du vil kunne lære mig at spille Dungeon Petz!
Dungeon Petz kan vi godt finde ud af, men troede vi var over i den lettere ende på lørdag og den ende er Dungeon Petz ihvertfald ikke. Det er en hjernesmelter.... :lol:
Image
User avatar
Bugge
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1332
Joined: Mon Dec 01, 2008 1:41 pm
Location: Bagsværd
Has thanked: 2 times
Been thanked: 15 times

Re: Frivillige søges

Post by Bugge »

Hej Martin,

Er desværre mega ophængt med at rydde min tante's lejlighed for tiden. Den er opsagt pr.1/3 og skal være ryddet senest d.1/4.

Skal derfor også forbi og lave nogle ting i morgen tidlig. Hvis jeg går sukkerkold, kommer jeg forbi 13-14 stykker for at se hvordan det går.

Mvh,
Søren
Post Reply