Ho-ho-ho ... BGG Secret Santa 2014 er i gang

Informationer om spil og udvidelser der er på vej m.m.
BACON!
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 375
Joined: Sun May 30, 2010 5:33 pm
Location: Odense
Contact:

Re: Ho-ho-ho ... BGG Secret Santa 2014 er i gang

Post by BACON! »

Jeg har fået mig en amerikaner i år, og han virker fornuftig nok. Jeg er så ikke den store "taunter" derinde, så jeg har bare fortalt ham om min onde plan til at drive ham sindssyg. Den går i alt sin enkelthed ud på at jeg har fået sendt gaven til ham allerede nu, så han kan stå og stirre på den indtil jul uden at kunne åbne den. Så regner jeg også med at få en video af den dans han laver når han åber den og finder The Battle of Five Armies inden i.
For ikke at være alt for ond får han også et One Night Ultimate Werewolf som han kan åbne når det passer ham. Det er ikke noget som er på hans wishlist, men han beskriver sig selv som en kæmpe Werewolf fan, så mon ikke det falder i god jord.

Jeg har ikke hørt noget fra min Santa endnu, men det er jeg vandt til.
I virkeligheden hedder jeg Janeck.
User avatar
BlueSwan
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1005
Joined: Fri Feb 01, 2013 8:12 am
Favoritspil: Android: Netrunner, Dominion, Mage Knight Board Game, Nations, Skak, Twilight Struggle, det meste af Stefan Feld og de fleste halvtunge Eurogames med fokus på ressource management og optimering.
Location: Helsinge
Contact:

Re: Ho-ho-ho ... BGG Secret Santa 2014 er i gang

Post by BlueSwan »

Jeg var sgu heldig igen i år. Har lige fået mine gaver ind ad døren. Det blev til Terra Mystica og Princes Of Florence. Førstnævnte var det eneste spil på BGG's top 10 jeg ikke ejede og sidstnævnte er et klassisk euro-spil, som jeg ikke har prøvet, men givetvis vil kunne lide. Så jeg er pænt sagt tilfreds! :D
Sidst spillet:
Image
Min musik: http://www.soundcloud.com/blueswan
User avatar
Goblen
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1381
Joined: Mon Nov 26, 2012 4:48 pm
Favoritspil: Castles of Burgundy, Terra Mystica, Battlestar Galactica, Dead of Winter, Kingsburg, The Gallerist, The Resistance, Shakespeare
Location: Lundby
Has thanked: 17 times
Been thanked: 45 times
Contact:

Re: Ho-ho-ho ... BGG Secret Santa 2014 er i gang

Post by Goblen »

Har sgu fået en rigtig god Santa i år. Ikke fordi jeg har fået nogle spil endnu, men jeg har fået et julekort med nogle ekstra små ting til mit Terra Mystica. Det er sgu sjovt.

Håber I andre har det lige så sjovt derude :-)

/Brian
User avatar
Goblen
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1381
Joined: Mon Nov 26, 2012 4:48 pm
Favoritspil: Castles of Burgundy, Terra Mystica, Battlestar Galactica, Dead of Winter, Kingsburg, The Gallerist, The Resistance, Shakespeare
Location: Lundby
Has thanked: 17 times
Been thanked: 45 times
Contact:

Re: Ho-ho-ho ... BGG Secret Santa 2014 er i gang

Post by Goblen »

Fik så lige en ekstra gave fra min Secret Santa. Fire and Ice udvidelsen til Terra Mystica. Det er sgu perfekt :-)

/Brian
User avatar
Fod
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 116
Joined: Mon Jul 11, 2011 10:42 pm
Favoritspil: Tash-Kalar
Location: København
Contact:

Re: Ho-ho-ho ... BGG Secret Santa 2014 er i gang

Post by Fod »

Min pakke ankom 20. november. Hvorefter min kæreste har gemt indholdet... og er nu taget til Jylland for resten af året.

Jeg er ikke en happy camper. :cry:
- Nick
Image
User avatar
Sir William
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1986
Joined: Tue Sep 01, 2009 11:49 am
Location: Skævinge

Re: Ho-ho-ho ... BGG Secret Santa 2014 er i gang

Post by Sir William »

Fod wrote:Min pakke ankom 20. november. Hvorefter min kæreste har gemt indholdet... og er nu taget til Jylland for resten af året.

Jeg er ikke en happy camper. :cry:
:lol:

Lyder ondt, men måske hun forsøger at lokke dig til, at tage efter hende! Kvinder kan være meget udspekuleret :wink:
User avatar
Fod
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 116
Joined: Mon Jul 11, 2011 10:42 pm
Favoritspil: Tash-Kalar
Location: København
Contact:

Re: Ho-ho-ho ... BGG Secret Santa 2014 er i gang

Post by Fod »

Sir William wrote:
Fod wrote:Min pakke ankom 20. november. Hvorefter min kæreste har gemt indholdet... og er nu taget til Jylland for resten af året.

Jeg er ikke en happy camper. :cry:
:lol:

Lyder ondt, men måske hun forsøger at lokke dig til, at tage efter hende! Kvinder kan være meget udspekuleret :wink:
Mere udspekuleret end som så. Hun har gemt pakkerne fra Santa rundt om i lejligheden og lagt ledetråde i kalendergaverne. :D
I dag kunne jeg finde frem til en pakke med Last Night on Earth: Blood in the forrest udviddelsen.
- Nick
Image
User avatar
Sir William
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1986
Joined: Tue Sep 01, 2009 11:49 am
Location: Skævinge

Re: Ho-ho-ho ... BGG Secret Santa 2014 er i gang

Post by Sir William »

Sej kæreste!!
Post Reply