Etablering af brætspilsgruppe i Lyngby (og omegn)

Find spillevenner ud fra geografiske og spilmæssige præferencer. Her kan såvel enkelte brugere som klubber annoncere efter interesserede.
mynster
25+ indlæg
25+ indlæg
Posts: 49
Joined: Sun Feb 22, 2009 3:15 pm
Has thanked: 1 time

Etablering af brætspilsgruppe i Lyngby (og omegn)

Post by mynster »

Hej.

Jeg ligger inde med en samling af brætspil, men hverken kæresten eller vennerne har den store interesse i den retning. Jeg får derfor ikke spillet så ofte som jeg ville ønske. :oops:

For at holde den indre nørd i live, vil jeg forsøge at finde nogle ligesindede der er friske på et spil en gang imellem.

Er der andre der mangler nogen at spille med?

mvh Michael
User avatar
peskjens
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 274
Joined: Fri Oct 27, 2006 8:47 am
Location: Birkerød

Re: Etablering af brætspilsgruppe i Lyngby (og omegn)

Post by peskjens »

mynster wrote:Hej.

Jeg ligger inde med en samling af brætspil, men hverken kæresten eller vennerne har den store interesse i den retning. Jeg får derfor ikke spillet så ofte som jeg ville ønske. :oops:

For at holde den indre nørd i live, vil jeg forsøge at finde nogle ligesindede der er friske på et spil en gang imellem.

Er der andre der mangler nogen at spille med?

mvh Michael
Jeg bor i Birkerød og kunne måske godt være interesseret. Kommer lidt an på hvor ofte og hvilke spil. Kan lige sende dig en PB.
User avatar
Bugge
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1332
Joined: Mon Dec 01, 2008 1:41 pm
Location: Bagsværd
Has thanked: 2 times
Been thanked: 15 times

Re: Etablering af brætspilsgruppe i Lyngby (og omegn)

Post by Bugge »

Hej Michael,

Jeg når måske også til det punkt i mit liv på et tidspunkt, hvor jeg får spillet alt det jeg gerne vil.

Og Søborg og Lyngby er ikke 100km fra hinanden, så vi bør kunne stikke hovederne sammen til et spil på et tidspunkt.

Mvh,
Søren
mynster
25+ indlæg
25+ indlæg
Posts: 49
Joined: Sun Feb 22, 2009 3:15 pm
Has thanked: 1 time

Re: Etablering af brætspilsgruppe i Lyngby (og omegn)

Post by mynster »

Så gik der 2 rotter i fælden :)

Jeg har ikke tænkt over hvilke spil der skal spilles - jeg er frisk på lidt af hvert. Det skal siges at jeg ikke har prøvet så mange, men tror smagen er ret bred!

Jeg er ligeglad om det er hos mig (lyngby), Birkerød eller Søborg. bare det ikke er udenfor kbh-området.
mynster
25+ indlæg
25+ indlæg
Posts: 49
Joined: Sun Feb 22, 2009 3:15 pm
Has thanked: 1 time

Re: Etablering af brætspilsgruppe i Lyngby (og omegn)

Post by mynster »

Jeg har tænkt at spille 4-8 gange om året. Ved ikke hvad i tænker?
User avatar
BlueSwan
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1005
Joined: Fri Feb 01, 2013 8:12 am
Favoritspil: Android: Netrunner, Dominion, Mage Knight Board Game, Nations, Skak, Twilight Struggle, det meste af Stefan Feld og de fleste halvtunge Eurogames med fokus på ressource management og optimering.
Location: Helsinge
Contact:

Re: Etablering af brætspilsgruppe i Lyngby (og omegn)

Post by BlueSwan »

mynster wrote:Jeg har tænkt at spille 4-8 gange om året. Ved ikke hvad i tænker?
Du kan uden problemer finde folk at spille med 4-8 gange om året når du bor i Lyngby (standarden herinde er vel en gang om ugen eller hyppigere). Der er masser af brætspillere i Københavnsområdet. Du kan også besøge Consim eller KBK. Kommer an på hvor fast en gruppe du søger.

Jeg kan se at du har 1989: Dawn Of Freedom og Twilight Struggle i samlingen. Dem spiller jeg gerne med dig en dag, men jeg er dog lidt presset på tid for tiden.
Sidst spillet:
Image
Min musik: http://www.soundcloud.com/blueswan
Flasken
Posts: 2
Joined: Wed Nov 26, 2014 10:53 am
Favoritspil: World of Terror, Risk 2110AD, Carcasonne, Glasroad, World at war, Europe engulfed, smallworld, ....
Location: Værløse

Re: Etablering af brætspilsgruppe i Lyngby (og omegn)

Post by Flasken »

Kunne godt være interesseret. Jeg bor i Værløse og savner *andre end fruen* at spille med :)
User avatar
Rovers
Posts: 1
Joined: Thu Jan 07, 2016 4:27 pm

Re: Etablering af brætspilsgruppe i Lyngby (og omegn)

Post by Rovers »

Hej munster,

Any luck establishing the local board game group? I'm also interested.

My apologies for not writing in Danish. I am Dutch but can read, write and speak ok Danish, but I am also a bit lazy :wink: .

I recognise your stories. We recently moved to Birkerød but lived in Nørrebro for a year before we moved. During that year board games were the perfect way to get to know people and Copenhagen offers a lot of opportunities for playing with others. But we moved, bought a house and got a little girl and now suddenly my free time is very precious and I the two way trip to e.g. the Bastard Café in Huset takes about 1,5h to 2h. So I was looking for a local board game group and found this post. I really hope we can organise something as I am also getting tired of playing board games with just my wife :).

Hils
Ton Rovers
User avatar
peskjens
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 274
Joined: Fri Oct 27, 2006 8:47 am
Location: Birkerød

Re: Etablering af brætspilsgruppe i Lyngby (og omegn)

Post by peskjens »

Rovers wrote:Hej munster,

Any luck establishing the local board game group? I'm also interested.

My apologies for not writing in Danish. I am Dutch but can read, write and speak ok Danish, but I am also a bit lazy :wink: .

I recognise your stories. We recently moved to Birkerød but lived in Nørrebro for a year before we moved. During that year board games were the perfect way to get to know people and Copenhagen offers a lot of opportunities for playing with others. But we moved, bought a house and got a little girl and now suddenly my free time is very precious and I the two way trip to e.g. the Bastard Café in Huset takes about 1,5h to 2h. So I was looking for a local board game group and found this post. I really hope we can organise something as I am also getting tired of playing board games with just my wife :).

Hils
Ton Rovers
I also live in Birkerød and do have time to play with a local guy from time to time between other board gaming activities. PB sent.
User avatar
LuluChia
50+ indlæg
50+ indlæg
Posts: 83
Joined: Tue Apr 19, 2016 12:37 pm
Favoritspil: Gloomhaven, Eldritch Horror, Pandemic Legacy
Location: Gentofte

Re: Etablering af brætspilsgruppe i Lyngby (og omegn)

Post by LuluChia »

Hej,
Jeg her helt nyt til dette forum (startede idag)! Jeg bor i Gentofte er vil meget gerne finde nogle at spille med. Har I etableret en gruppe i Lyngby eller nærheden? Hvis ja, er der plads til en til?
Spil jeg ejer, ønsker og generelt vil prøve: https://boardgamegeek.com/collection/user/LuluChia

Sidst spillet:
Image
User avatar
peskjens
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 274
Joined: Fri Oct 27, 2006 8:47 am
Location: Birkerød

Re: Etablering af brætspilsgruppe i Lyngby (og omegn)

Post by peskjens »

LuluChia wrote:Hej,
Jeg her helt nyt til dette forum (startede idag)! Jeg bor i Gentofte er vil meget gerne finde nogle at spille med. Har I etableret en gruppe i Lyngby eller nærheden? Hvis ja, er der plads til en til?
Hej

Du blev ikke etableret en ny gruppe som følge af denne tråd, men der spilles i andre gruppe nord for København, bla. Bagsværd og Birkerød. Men der er også andre, mener jeg.
User avatar
BlueSwan
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1005
Joined: Fri Feb 01, 2013 8:12 am
Favoritspil: Android: Netrunner, Dominion, Mage Knight Board Game, Nations, Skak, Twilight Struggle, det meste af Stefan Feld og de fleste halvtunge Eurogames med fokus på ressource management og optimering.
Location: Helsinge
Contact:

Re: Etablering af brætspilsgruppe i Lyngby (og omegn)

Post by BlueSwan »

Der er generelt super gode muligheder for at finde folk at spille med i Gentofte og omegn (København). Jeg er personligt meget misundelig! :)

Du kan poste i tråden "leder du efter spillevenner". Der er også en del Facebook grupper.
Sidst spillet:
Image
Min musik: http://www.soundcloud.com/blueswan
User avatar
LuluChia
50+ indlæg
50+ indlæg
Posts: 83
Joined: Tue Apr 19, 2016 12:37 pm
Favoritspil: Gloomhaven, Eldritch Horror, Pandemic Legacy
Location: Gentofte

Re: Etablering af brætspilsgruppe i Lyngby (og omegn)

Post by LuluChia »

Tak BlueSwan,
Jeg har fundet en Facebook gruppe for Nordsjælland, som jeg nu er medlem af. Jeg opretter også en post i "leder du efter spillevenner". Forhåbentlig er der nogle der vil være med. Hvis du er i nærheden en dag, er du meget velkom til at give et praj :D

I øvrigt, hvordan har du fået den fine "sidste spillet" billedet ned i din signature?
Spil jeg ejer, ønsker og generelt vil prøve: https://boardgamegeek.com/collection/user/LuluChia

Sidst spillet:
Image
User avatar
BlueSwan
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1005
Joined: Fri Feb 01, 2013 8:12 am
Favoritspil: Android: Netrunner, Dominion, Mage Knight Board Game, Nations, Skak, Twilight Struggle, det meste af Stefan Feld og de fleste halvtunge Eurogames med fokus på ressource management og optimering.
Location: Helsinge
Contact:

Re: Etablering af brætspilsgruppe i Lyngby (og omegn)

Post by BlueSwan »

Under Boardgamegeek Preferences på¨din BGG profil finder du noget der hedder "widgets". Her finder du en kode som du skal sætte ind i din signatur her på forummet: https://boardgamegeek.com/user/LuluChia
Sidst spillet:
Image
Min musik: http://www.soundcloud.com/blueswan
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9163
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Re: Etablering af brætspilsgruppe i Lyngby (og omegn)

Post by Stony »

Du skal gå ind i dine egne indstillinger her på siden.

Vælg drop-down listen øverst til højre med dit brugernavn. Vælg Profil.
Tryk på fanen Profilindstillinger.

Indsæt følgende tekst i tekst-feltet og gem.

Sidst spillet:
Image

Bemærk at forummet automatisk laver det om til et billede. Du kan derfor vælge at besvare mit indlæg inklusive citat. Så ser du "kildeteksten" for hvad der skal indsættes i din signatur.

Jeg håber det gav mening. :)
Sidst spillet:
Image
Post Reply