Kickstarter Yashima

Her er man velkommen til at poste indlæg om udsalg og tilbud man har bemærket hos forhandlere. Forhandlere er også velkomne til selv at poste indlæg her. Det er endvidere her, man har mulighed for at koordinere fællesindkøb i ind- og udland.
Logos32
50+ indlæg
50+ indlæg
Posts: 87
Joined: Sun Sep 15, 2013 2:20 pm

Re: Kickstarter Yashima

Post by Logos32 »

Jeg kan godt overtales til at være med, men jeg har ikke tid til at stå for andet en overføre penge til en eller anden flink person :D
jdkj
25+ indlæg
25+ indlæg
Posts: 29
Joined: Thu Jun 12, 2014 4:57 pm

Re: Kickstarter Yashima

Post by jdkj »

Jeg vil gerne stå for det. Mangler 2 mere. Er der flere interesserede?
40crew
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 273
Joined: Tue May 06, 2014 2:49 pm
Location: Brøndbyøster

Re: Kickstarter Yashima

Post by 40crew »

Der er nu kommet yderligere et muligt add-on. Det drejer sig om 8 træ-tokens der bruges til at afgøre hvilken action du bruger i din tur. De koster 10$ for 8 styk, og det er nok til et 4 player spil.

Må nok indrømme at jeg fint kan nøjes med pap-tokens, men i siger bare til hvis jeg skal forhøje pledge.
Image
Jakob
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 135
Joined: Fri Jan 25, 2013 7:51 pm
Location: KBH

Re: Kickstarter Yashima

Post by Jakob »

ingen træ-tokens til mig tak.
40crew
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 273
Joined: Tue May 06, 2014 2:49 pm
Location: Brøndbyøster

Re: Kickstarter Yashima

Post by 40crew »

Så sluttede kickstarteren, og vi endte på 104.101$ hvilket desværre betyder at vi ikke unlockede en del stretchgoals. Men jeg synes stadig vi får en skide spændende pakke ud af det.
Image
Jakob
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 135
Joined: Fri Jan 25, 2013 7:51 pm
Location: KBH

Re: Kickstarter Yashima

Post by Jakob »

Jeg har lige været inde og læse om de sidste 48 timers drama på denne kickstarter.
(antallet af backers steg de sidste 48 timer, men 'pledged' beløbet var negativt.)

Jeg håber at BGB forbarmer sig og smider Desert Expansion'en oven i på trods at vi endte 6k short.
40crew
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 273
Joined: Tue May 06, 2014 2:49 pm
Location: Brøndbyøster

Re: Kickstarter Yashima

Post by 40crew »

Det gør jeg godt nok også, er ret skuffet over at den ikke kom med.
Image
40crew
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 273
Joined: Tue May 06, 2014 2:49 pm
Location: Brøndbyøster

Re: Kickstarter Yashima

Post by 40crew »

Regelbogen er 99% færdig, og kan ses her: http://www.greenbriergames.com/custom/G ... Review.pdf
Image
40crew
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 273
Joined: Tue May 06, 2014 2:49 pm
Location: Brøndbyøster

Re: Kickstarter Yashima

Post by 40crew »

Hermed en lille opdatering, som også sendes som PM, da jeg håber at få svar hurtigst muligt. TL;DR: Vil du have grundspillet omkring slut-juli, og resten Q4 (ingen merpris) eller hele spillet i Q4? Der er også ekstra ting man kan tilkøbe sig.

Pledgemasteren er snart åben, men jeg kan desværre ikke linke til deres opdatering, da den kun er for backers..
Men det korte og det lange er at der er flere ting man nu kan købe: en 24*14 inch playmat og frost og trap tokens (de originale tokes kostede 10$ i pledge, så lad mig lige høre om i vil have tokens der matcher udvidelserne med også). Jeg kan desværre ikke lure priserne. Men er det noget i har interesse i?

Denne nyhed er jeg lidt uklar over: Fairytale crossover expansion is bigger and better than previously expected

Artistic Justice Games and Greenbrier Games are joining forces to bring you this promotional expansion for Yashima: Legend of the Kami Masters! Worlds will clash as 3 characters from Fairytale Games: The Battle Royale join the fight in Yashima as all-new kami masters! Introducing Lu Bu, Mulan, and Musashi! In addition, this bundle includes two new kami: the Akkorokamui and the Foo Dog. With 6 deck combinations to choose from, this bundle gives you everything you need to play a two-player game of Yashima!

Includes: 3 base miniatures, 3 sets of kami master cards, 2 kami battle decks, status tokens, 3 new double-sided terrain tiles, and short rules sheet. MSRP $35.95


For I vores pledge er der 3 promoer fra Fairytale, men betyder det at resten kommer med, eller er det bare noget man også kan tilkøbe sig i pledgemasteren? - skal nok give besked hvis det står klart.

Men det vigtigste er vel at tage stilling til hvornår spillet skal leveres. Vi kan få grundspillet tilsendt midt i juli, og resten i slut Q4, eller vente og få det hele tilsendt på 1 gang. Vores pledge indeholder fri fragt, og de har lovet at der ikke er ekstra omkostninger ved at få dem sendt over 2 gange. Det eneste problem jeg kan se, er hvis i ikke kan komme til Brøndby/Glostrup for at hente, og at jeg så skal sende over 2 omgange (jeg tilbyder desværre ikke fri fragt ;-) ). Men jeg lader det være op til jer at beslutte jer. Jeg stemmer for at spillet bliver tilsendt over 2 omgange, da det alligevel ender med at være mange måneder man kan nyde grundspillet i.
Image
User avatar
Legius
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 201
Joined: Fri Apr 16, 2010 11:06 am
Favoritspil: Memoir 44
Location: Nivå

Re: Kickstarter Yashima

Post by Legius »

Personligt har jeg ikke travlt og kan fint vente til Q4. Men hvis i andre gerne vil have det før skal jeg heller ikke stille mig i vejen. Regner bestemt med at komme og samle op for at der er midst muligt bøvl for dig(40crew), vi sætter jo stor pris på at du vil stå for bestillingen.
Image
40crew
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 273
Joined: Tue May 06, 2014 2:49 pm
Location: Brøndbyøster

Re: Kickstarter Yashima

Post by 40crew »

Det er noteret. Jeg kan se du har spillet Forge Wars i din signatur.. Er det godt? Er selv lidt ked af jeg missede kickstarteren. Savner en god euro, og synes det virker super interessant.
Image
User avatar
Legius
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 201
Joined: Fri Apr 16, 2010 11:06 am
Favoritspil: Memoir 44
Location: Nivå

Re: Kickstarter Yashima

Post by Legius »

Jeg kan rigtigt godt lide det, har dog kun fået prøvet det et par gange men her er

positivt
egentligt 3 spil sat sammen til et spil og det fungere sammen.
Mekanikken med at man kun har en aktion gør at man skal have en plan og til passe denne
Meget lidt AP(det meste ligger i den første runde)

Negativt:
Der er maks 4 spillere og ville ikke kunne bære flere spillere(vil foretrække at spille det 2-3 spillere)
Hvis man spiller meget aggressivt på minebrættet kan man sætte spillet i stå for alle, hvilket er frusterende for alle når man har så få aktions som man har.

beklager jeg er ikke den store review skriver.
Image
40crew
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 273
Joined: Tue May 06, 2014 2:49 pm
Location: Brøndbyøster

Re: Kickstarter Yashima

Post by 40crew »

Nej det er fint, var selv nervøs for mini-spillet på minebrættet.. tak :)
Image
User avatar
Legius
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 201
Joined: Fri Apr 16, 2010 11:06 am
Favoritspil: Memoir 44
Location: Nivå

Re: Kickstarter Yashima

Post by Legius »

Dem jeg har spillet med har skiftet mening om mine mini spillet mange gange, det ene øjeblik så er det super godt og andre gange så er det det som trækker spillet ned, man er meget afhænglig af at de andre har brikker du kan hoppe over og derfor hvis det skal fungere skal man også selv give de andre mulighed for at benytte dine brikker. men lige så snart dette spil ikke fungere så bliver det meget minimalt hvad man kan i sin tur.
Image
User avatar
Da Senzai
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 124
Joined: Mon Aug 26, 2013 8:42 pm
Location: København
Been thanked: 10 times

Re: Kickstarter Yashima

Post by Da Senzai »

Jeg er mest på vent til Q4 planen, men jeg lader det være op til dig, 40Crew, da du står for det.

Jeg foretrækker, at jeg giver dig penge for at sende spillet til mig, da jeg ikke har bil og det vil være det nemmeste for mig ^_^

Med hensyn til at Fairy tale crossoveren foretrækker jeg den option, der giver os flest mulige spilbare figurer og decks - hvad den option så end er :P
Image
Post Reply