Viking con 33

Her informeres om og diskuteres diverse Con'er, messer og lignende.
User avatar
BlueSwan
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1005
Joined: Fri Feb 01, 2013 8:12 am
Favoritspil: Android: Netrunner, Dominion, Mage Knight Board Game, Nations, Skak, Twilight Struggle, det meste af Stefan Feld og de fleste halvtunge Eurogames med fokus på ressource management og optimering.
Location: Helsinge
Contact:

Re: Viking con 33

Post by BlueSwan »

Jeg kommer, men sover hjemme!
Sidst spillet:
Image
Min musik: http://www.soundcloud.com/blueswan
zutcorp
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 248
Joined: Sun Jan 06, 2013 3:43 pm
Favoritspil: http://boardgamegeek.com/collection/user/zutcorp
Location: Viby Sj.

Re: Viking con 33

Post by zutcorp »

Og så er programmet så kommet:
Diplomacy Deltager L1 + L2 + L3
Tzolkin Deltager L5
Merlins Company Deltager F1 + F2

Æv, ville gerne have været med til Ave Caesar også. Var krilli-milli fra at vinde sidste år :-)
User avatar
Black Sea
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 439
Joined: Thu May 04, 2006 8:32 pm
Favoritspil: Ave Caesar
Bohnanza + Erweiterung
Location: 2400 NV

Re: Viking con 33

Post by Black Sea »

zutcorp wrote:Og så er programmet så kommet:
Diplomacy Deltager L1 + L2 + L3
Tzolkin Deltager L5
Merlins Company Deltager F1 + F2

Æv, ville gerne have været med til Ave Caesar også. Var krilli-milli fra at vinde sidste år :-)
Duk op alligevel. Der er stort set altid ledige pladser. Afhængig af formatet vil jeg tro, der bliver adskillige ekstra pladser pga. ekstra medbragte spil, som turneringslederen ikke kender til på forhånd (jeg medbringer fx. mit).
VC nr. 5243
Don't think of it as a flame---it's more like an argument that does 3d6 fire damage
If Pacman had affected us as kids we'd be running around in dark rooms, munching pills and listening to repetitive music
User avatar
Black Sea
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 439
Joined: Thu May 04, 2006 8:32 pm
Favoritspil: Ave Caesar
Bohnanza + Erweiterung
Location: 2400 NV

Re: Viking con 33

Post by Black Sea »

Mit program (foreløbig):

Terra Mystica (F1 + F2)
Das Motorsportspiel (F3 + F4)
Igel Ägern (L4)
The City (L7)
Ave Caesar (S1 + S2 + S3)
VC nr. 5243
Don't think of it as a flame---it's more like an argument that does 3d6 fire damage
If Pacman had affected us as kids we'd be running around in dark rooms, munching pills and listening to repetitive music
chr88
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 524
Joined: Sat Jun 18, 2011 7:36 am
Favoritspil: Agricola og Terra Mystica er mine to klare favoritspil! Andre favoritter er eurogames som Samurai, Ra, Hansa Teutonica, Caylus, Le Havre, El Grande, Puerto Rico, Goa, Ghost Stories, Taluva, Reef Encounter osv. - men også et partygame som Telestrations er genialt!
Tjek hellere end gerne min profil på BGG: http://boardgamegeek.com/user/ChrB
Location: 2100 Kbh Ø
Been thanked: 4 times

Re: Viking con 33

Post by chr88 »

I år kommer jeg desværre kun lørdag fra kl. 12-19.
User avatar
Larsine
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3327
Joined: Tue Aug 14, 2007 5:45 pm
Location: Sorø
Has thanked: 1 time

Re: Viking con 33

Post by Larsine »

Lilli og jeg fik aldrig en bekræftelses-mail, så jeg ved stadig ikke hvad jeg skal spille :-(
User avatar
Mik
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3642
Joined: Tue Jun 24, 2008 12:09 pm
Favoritspil: I alfabetisk orden: Across the Board - Age of Steam - Agricola - Ave Caesar - Carcassonne - Crokinole - Dominion - Echelon - Funkenschlag - Hare & Tortoise - Memoir '44 - Motorsportspillet - Robo Rally - Tales of the Arabian Nights
Location: København Nørrebro
Contact:

Re: Viking con 33

Post by Mik »

Larsine wrote:Lilli og jeg fik aldrig en bekræftelses-mail, så jeg ved stadig ikke hvad jeg skal spille :-(
Jeg har heller ikke fået noget - så jeg må lade mig overraske på fredag... :roll:
Image
User avatar
digter
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 936
Joined: Sat Aug 13, 2011 10:27 pm
Location: Odense
Has thanked: 8 times
Been thanked: 12 times

Re: Viking con 33

Post by digter »

Mik wrote:
Larsine wrote:Lilli og jeg fik aldrig en bekræftelses-mail, så jeg ved stadig ikke hvad jeg skal spille :-(
Jeg har heller ikke fået noget - så jeg må lade mig overraske på fredag... :roll:
Tager du Alien Legendary med?
Image
User avatar
Mik
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3642
Joined: Tue Jun 24, 2008 12:09 pm
Favoritspil: I alfabetisk orden: Across the Board - Age of Steam - Agricola - Ave Caesar - Carcassonne - Crokinole - Dominion - Echelon - Funkenschlag - Hare & Tortoise - Memoir '44 - Motorsportspillet - Robo Rally - Tales of the Arabian Nights
Location: København Nørrebro
Contact:

Re: Viking con 33

Post by Mik »

digter wrote:
Mik wrote:
Larsine wrote:Lilli og jeg fik aldrig en bekræftelses-mail, så jeg ved stadig ikke hvad jeg skal spille :-(
Jeg har heller ikke fået noget - så jeg må lade mig overraske på fredag... :roll:
Tager du Alien Legendary med?
Næh - for det har jeg lånt ud.
Image
User avatar
digter
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 936
Joined: Sat Aug 13, 2011 10:27 pm
Location: Odense
Has thanked: 8 times
Been thanked: 12 times

Re: Viking con 33

Post by digter »

Fordømt!
Image
User avatar
BlueSwan
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1005
Joined: Fri Feb 01, 2013 8:12 am
Favoritspil: Android: Netrunner, Dominion, Mage Knight Board Game, Nations, Skak, Twilight Struggle, det meste af Stefan Feld og de fleste halvtunge Eurogames med fokus på ressource management og optimering.
Location: Helsinge
Contact:

Re: Viking con 33

Post by BlueSwan »

Tvivler på at jeg når hele mit program.

Skal spille Dominion fredag aften - det skal jeg nok nå, selvom det er ærgerligt at det tilsyneladende kun er base set + intrigue, som jeg har forstået det.

Skal spille Android: Netrunner det meste af lørdagen. Det når jeg også nok. Har skrevet mig på Caylus om aftenen. Det bliver mere tvivlsomt om jeg holder til det - det er også et spil jeg kun har prøvet én gang før, så jeg ville i så fald lige skulle læse op på reglerne (det er jo trods alt en turnering).

Søndag var min førsteprioritet Puerto Rico, men den kom jeg ikke på, så jeg er røget på Mage Wars i stedet for. Jeg tror at jeg bliver nødt til at skippe det. Det starter tidligt, hvilket er problematisk og jeg er en total noob, så jeg vil naturligvis få læsterlige klø alligevel.
Sidst spillet:
Image
Min musik: http://www.soundcloud.com/blueswan
User avatar
Robert
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1579
Joined: Mon Apr 14, 2008 11:18 am
Location: Slangerup
Been thanked: 2 times

Re: Viking con 33

Post by Robert »

Larsine wrote:Lilli og jeg fik aldrig en bekræftelses-mail, så jeg ved stadig ikke hvad jeg skal spille :-(
Det har jeg heller ikke. Du må nok selv logge ind for at finde ud af hvad det er.
Sidst spillet:Image
Min profil på BGG
User avatar
Robert
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1579
Joined: Mon Apr 14, 2008 11:18 am
Location: Slangerup
Been thanked: 2 times

Re: Viking con 33

Post by Robert »

BlueSwan wrote:... så jeg ville i så fald lige skulle læse op på reglerne (det er jo trods alt en turnering).
Don't worry - der er altid regelforklaring først.
Sidst spillet:Image
Min profil på BGG
User avatar
Larsine
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3327
Joined: Tue Aug 14, 2007 5:45 pm
Location: Sorø
Has thanked: 1 time

Re: Viking con 33

Post by Larsine »

Robert wrote:
Larsine wrote:Lilli og jeg fik aldrig en bekræftelses-mail, så jeg ved stadig ikke hvad jeg skal spille :-(
Det har jeg heller ikke. Du må nok selv logge ind for at finde ud af hvad det er.
Problemet var at vi aldrig fik bekræftelsesmailen på vores tilmelding, og i den står din log-in kode. Den har de nu eftersendt, og jeg har endelig kunnet se hvad jeg skal spille:

F1+F2: Turneringsleder i Chaos Marauders (låner/køber stadig gerne et eksemplar af den gamle GW udgave).
F3+F4: Das Motorsportspiel
L1+L2: Esoterrorist
L4: Igel Ärgern
L7: Turneringsleder i The City (låner/køber stadig gerne flere spil)
S1+S2+S3: Ave Caesar

Mine døtre skal alle tre også spille Igel Ärgern og Ave Caesar, Larna og Lilli skal spille Chaos Marauders, og Larna og Lea skal spille The City.

Der skulle være mulighed for et par gule trøjer til familien :twisted:
Post Reply