Rubi-con 2014

Her informeres om og diskuteres diverse Con'er, messer og lignende.
Post Reply
User avatar
akwlinka
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 838
Joined: Tue Apr 22, 2008 9:29 am
Favoritspil: Agricola, Age of Steam, Agricola, Railroad Tycoon, Agricola, Race for the Galaxy, Agricola, Bohnröchen(Bohnanza), Agricola, Le Havre og Dominion
Location: 3600 Frederikssund

Rubi-con 2014

Post by akwlinka »

I weekenden 8-10 august afholdes der rubi-con.

Der er to ledige pladser, som kunne blive din.

Det er et brætspils træf, der foregår i en hytte ved Hundested.
Vi starter fredag kl. 17, med spisning kl. 18.
Der er indlagt turneringsspil over hele weekenden.
Og derudover er der masser af tid til frit spil.

En weekend i spillet, hyggen og den gode mads tegn.

Prisen er kr. 400,- for deltagelse hele weekenden.

Så sidder der nogen der har lyst og tid, så kom frisk med en tilmelding.

Mvh
Annemette
Image
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14583
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 448 times
Been thanked: 628 times
Contact:

Re: Rubi-con 2014

Post by Frouvne »

Nu ved jeg ikke om pladserne stadig er ledige, men arrangementet kan på det varmeste anbefales! Som Annemette skriver, er det et arrangement med masser af brætspil, hygge, god mad ... og godt selskab af bl.a. en del faste forumbruger såsom Larsine, Mik, akwlinka, Stony og undertegnede. At der er ledige pladser er meget usædvanligt, da der kun er plads til 30 mennesker og pladserne gerne bliver besat af sidste års deltagere. Så hvis du godt kunne tænke sig at prøve arrangementet, er det bare om at slå til!
frouvne, administrator

Image
User avatar
Mik
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3642
Joined: Tue Jun 24, 2008 12:09 pm
Favoritspil: I alfabetisk orden: Across the Board - Age of Steam - Agricola - Ave Caesar - Carcassonne - Crokinole - Dominion - Echelon - Funkenschlag - Hare & Tortoise - Memoir '44 - Motorsportspillet - Robo Rally - Tales of the Arabian Nights
Location: København Nørrebro
Contact:

Re: Rubi-con 2014

Post by Mik »

Ja, jeg har også spurgt Annemette om pladserne stadig er ledige (men endnu ikke fået noget svar), for om muligt at advokere for muligheden på Consimmødet i morgen.

Er i øvrigt lidt uforstående overfor den sene udmelding. Det er fint nok (og naturligvis uafvendeligt) at folk melder fra, men der burde være en deadline hvor betaling skal være foretaget. Men det er naturligvis AWs problem.
Image
User avatar
jondifool
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 434
Joined: Tue Apr 08, 2008 1:49 pm
Location: Nørrebro
Been thanked: 1 time

Re: Rubi-con 2014

Post by jondifool »

der kan jo egentligt stadig godt være en deadline og så alligevel være mulighed for at tage nogen andre ind ! Det burde vel være en Win/win for alle.
Image
User avatar
Mik
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3642
Joined: Tue Jun 24, 2008 12:09 pm
Favoritspil: I alfabetisk orden: Across the Board - Age of Steam - Agricola - Ave Caesar - Carcassonne - Crokinole - Dominion - Echelon - Funkenschlag - Hare & Tortoise - Memoir '44 - Motorsportspillet - Robo Rally - Tales of the Arabian Nights
Location: København Nørrebro
Contact:

Re: Rubi-con 2014

Post by Mik »

jondifool wrote:der kan jo egentligt stadig godt være en deadline og så alligevel være mulighed for at tage nogen andre ind ! Det burde vel være en Win/win for alle.
det er der jo også
Image
User avatar
Larsine
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3327
Joined: Tue Aug 14, 2007 5:45 pm
Location: Sorø
Has thanked: 1 time

Re: Rubi-con 2014

Post by Larsine »

Jeg kan også kun anbefale arrangementet, det er simpelthen mega hyggeligt, og maden kan også anbefales.

At pladserne er ledige skyldes nok at arrangementet blev flyttet en uge frem, så det nu ligger sidste weekend i skolernes ferie, hvor det plejer at ligge første weekend i skoleåret.

Jeg har forsøge at afsætte pladserne hos flere af mine brætspilsbekendte, men netop denne weekend er de enten stadig på ferie, netop kommet hjem fra ferie, eller forbereder sig på skolestarten :-(
User avatar
BlueSwan
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1005
Joined: Fri Feb 01, 2013 8:12 am
Favoritspil: Android: Netrunner, Dominion, Mage Knight Board Game, Nations, Skak, Twilight Struggle, det meste af Stefan Feld og de fleste halvtunge Eurogames med fokus på ressource management og optimering.
Location: Helsinge
Contact:

Re: Rubi-con 2014

Post by BlueSwan »

Ville sindsygt gerne og jeg bor endda tæt på, men det går desværre ikke.
Sidst spillet:
Image
Min musik: http://www.soundcloud.com/blueswan
User avatar
digter
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 936
Joined: Sat Aug 13, 2011 10:27 pm
Location: Odense
Has thanked: 8 times
Been thanked: 12 times

Re: Rubi-con 2014

Post by digter »

BlueSwan wrote:Ville sindsygt gerne og jeg bor endda tæt på, men det går desværre ikke.
Samme her, men ikke med så kort varsel
Image
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9163
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Re: Rubi-con 2014

Post by Stony »

Så er det fredag.

Alea Iacta Est!
Sidst spillet:
Image
User avatar
digter
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 936
Joined: Sat Aug 13, 2011 10:27 pm
Location: Odense
Has thanked: 8 times
Been thanked: 12 times

Re: Rubi-con 2014

Post by digter »

Ja! Vi ses på Bastard Ca.... Nå nej, vent.
Image
Post Reply