Consim Spillesøndag 6 juli 2014 kl. 11:00-18:00

User avatar
Jonezy
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1471
Joined: Thu Mar 10, 2011 7:32 pm
Favoritspil: Castles of Burgundy, Hansa Teutonica, Orléans og Terraforming Mars er mine mere euro-orienteret favoritter, men Too Many Bones: Undertow er favorit SPILLET lige nu. Jeg er dog total omni-gamer og spiller stort set alle slags spil til stor fornøjelse. Holder blandt andet også meget af hyggelige fillers og CMoN terninge-fjol.
Location: Taastrup (København)
Has thanked: 278 times
Been thanked: 174 times

Re: Consim Spillesøndag 6 juli 2014 kl. 11:00-18:00

Post by Jonezy »

peskjens wrote:
Jonezy wrote:Det tyder på, at det kan lade sig gøre for mig at kigge forbi Valby imorgen! :)

Jeg tager nok lidt spil med og det bliver nok Citrus og Tournay, men ellers er jeg frisk på det meste. Gad dog vildt godt at prøve Robinson Crusoe, hvis der er nogen som har spillet og har lyst til at lære mig det.

Vi ses.
Kan måske tilbyde dig at være med i et spil tirsdag. Har det interesse? Vi kan lige tage den i morgen.
Fik sgu da ikke sagt tak for det fine tilbud! :) Desværre står første halvdel af næste uge på at få malet vægge og rør i vores badeværelse herhjemme, så den går nok ikke med hyggeligt brætspil selvom det lyder langt mere tiltalende...;)
Image
User avatar
Mik
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3642
Joined: Tue Jun 24, 2008 12:09 pm
Favoritspil: I alfabetisk orden: Across the Board - Age of Steam - Agricola - Ave Caesar - Carcassonne - Crokinole - Dominion - Echelon - Funkenschlag - Hare & Tortoise - Memoir '44 - Motorsportspillet - Robo Rally - Tales of the Arabian Nights
Location: København Nørrebro
Contact:

Re: Consim Spillesøndag 6 juli 2014 kl. 11:00-18:00

Post by Mik »

Bugge wrote:Det ser desværre (igen hulk :cry: ) sort ud med min deltagelse.
Nu er det jo umuligt at erstatte Søren - Men Hulk er trods alt med i Legendary: Villains :mrgreen:
Image
Johannesson
10+ indlæg
10+ indlæg
Posts: 22
Joined: Wed Nov 19, 2008 11:27 pm
Location: Hvidovre

Re: Consim Spillesøndag 6 juli 2014 kl. 11:00-18:00

Post by Johannesson »

Mik wrote:
Bugge wrote:Det ser desværre (igen hulk :cry: ) sort ud med min deltagelse.
Nu er det jo umuligt at erstatte Søren - Men Hulk er trods alt med i Legendary: Villains :mrgreen:
Og i Galaxy Defenders.
Image
User avatar
Mik
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3642
Joined: Tue Jun 24, 2008 12:09 pm
Favoritspil: I alfabetisk orden: Across the Board - Age of Steam - Agricola - Ave Caesar - Carcassonne - Crokinole - Dominion - Echelon - Funkenschlag - Hare & Tortoise - Memoir '44 - Motorsportspillet - Robo Rally - Tales of the Arabian Nights
Location: København Nørrebro
Contact:

Re: Consim Spillesøndag 6 juli 2014 kl. 11:00-18:00

Post by Mik »

Ja, det er jo rigtigt, Martin.

Nå. Det viste sig beklageligvis at huset holder sommerferie og Cafeen er under ombygning.
Så vi måtte gå hjem igen med uforrettet sag!
Heldigvis var der en venlig sjæl fra KBK som lod os spille der, så jeg fik da spillet to spil:

Istanbul og Nauticus.
Image
User avatar
Mik
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3642
Joined: Tue Jun 24, 2008 12:09 pm
Favoritspil: I alfabetisk orden: Across the Board - Age of Steam - Agricola - Ave Caesar - Carcassonne - Crokinole - Dominion - Echelon - Funkenschlag - Hare & Tortoise - Memoir '44 - Motorsportspillet - Robo Rally - Tales of the Arabian Nights
Location: København Nørrebro
Contact:

Re: Consim Spillesøndag 6 juli 2014 kl. 11:00-18:00

Post by Mik »

Har nu fået en forklaring (og undskyldning) fra Valby Kulturhus:
Rengøringen havde ved en fejl aflåst hele huset efter sig lørdag.
Det skulle ikke ske igen.

Desuden havde Erik glemt at videresende den nyeste kode, hvilket var årsagen til at vi ikke kunne komme ind i lokalet da endelig fandt en vej på etagen.

Regner med at vil virke første søndag i august :wink:
Image
Post Reply