Djengis Con V - Planlægning m.m.

Her informeres om og diskuteres diverse Con'er, messer og lignende.
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9179
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Re: Djengis Con V - Planlægning m.m.

Post by Stony »

digter wrote:
Stony wrote:
digter wrote:Hvordan ser kagebudgettet ud? Mine hustru har meldt sig frivillig til at bage en vild kage, men den koster selvfølgelig mere end en traditionel drømmekage eller lign. :)
Det er før sket, at nogen har medbragt kage, og det skal man være velkommen til. Men der kommer nu næppe til at mangle noget.
Jeg er ikke helt sikker om jeg forstod dette. Bliver kagebagning dækket af det fælles budget, eller er det på eget initiativ og pengepung? :)
Det er pænt af dig, men jeg er sikker på vi er dækket ind.
Sidst spillet:
Image
User avatar
Maibritt
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 220
Joined: Fri Nov 30, 2007 1:34 am
Location: Amager

Re: Djengis Con V - Planlægning m.m.

Post by Maibritt »

Jeg vil gerne sættes på Wiz-War i modul 1
User avatar
Aratar
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 348
Joined: Sun Apr 15, 2007 12:51 pm
Location: Århus C

Re: Djengis Con V - Planlægning m.m.

Post by Aratar »

Henrik (spalkulus) og jeg må i år tage med gomore frem og tilbage til Djengis Con.

På vejen retur til Aarhus om søndagen kan vi komme med en bil fra Hvidovre kl. 14.15. Er der mon nogen af jer, der kører, der skal i retning af Hvidovre på vejen hjem?

Vh. HC
Image
MartinK
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 115
Joined: Tue Aug 18, 2009 4:59 pm
Favoritspil: Conquest of Nerath, 1812, Age of Steam, Puerto Rico
Location: Roskilde

Re: Djengis Con V - Planlægning m.m.

Post by MartinK »

Jeg vil gerne tilmeldes Eclipse incl. udvidelse i modul 3

Hilsen Martin
User avatar
Robert
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1579
Joined: Mon Apr 14, 2008 11:18 am
Location: Slangerup
Been thanked: 2 times

Re: Djengis Con V - Planlægning m.m.

Post by Robert »

i Modul 3 har jeg sat Nations op. Vi er 5 spillere. Det tager en del tid med 5 og det ville være mere optimalt hvis vi kunne sætte to borde op med tre spillere på hver. Jeg er ret sikker på at der er to spil til stede. Er der een mere der er interesseret?
Sidst spillet:Image
Min profil på BGG
User avatar
Aratar
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 348
Joined: Sun Apr 15, 2007 12:51 pm
Location: Århus C

Re: Djengis Con V - Planlægning m.m.

Post by Aratar »

Robert wrote:i Modul 3 har jeg sat Nations op. Vi er 5 spillere. Det tager en del tid med 5 og det ville være mere optimalt hvis vi kunne sætte to borde op med tre spillere på hver. Jeg er ret sikker på at der er to spil til stede. Er der een mere der er interesseret?
Ja, det vil jeg gerne være med på!
Image
User avatar
Robert
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1579
Joined: Mon Apr 14, 2008 11:18 am
Location: Slangerup
Been thanked: 2 times

Re: Djengis Con V - Planlægning m.m.

Post by Robert »

Aratar wrote:
Robert wrote:i Modul 3 har jeg sat Nations op. Vi er 5 spillere. Det tager en del tid med 5 og det ville være mere optimalt hvis vi kunne sætte to borde op med tre spillere på hver. Jeg er ret sikker på at der er to spil til stede. Er der een mere der er interesseret?
Ja, det vil jeg gerne være med på!
Stony - vil du rette Nations i Modul 3 til:
Nations (2 spil): Robert. Bugge, solsikke, Foppwin, jondifool, Aratar

Så kan vi jo starte det første op når vi har 3 spillere - med mindre der kræves en samlet regelforklaring. Kender vi alle reglerne?
Sidst spillet:Image
Min profil på BGG
User avatar
Nissi
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 215
Joined: Mon Apr 08, 2013 9:15 pm
Favoritspil: Terra Mystica og Sid Meier's Civilization
Location: Bogense

Re: Djengis Con V - Planlægning m.m.

Post by Nissi »

Robert wrote:
Aratar wrote:
Robert wrote:i Modul 3 har jeg sat Nations op. Vi er 5 spillere. Det tager en del tid med 5 og det ville være mere optimalt hvis vi kunne sætte to borde op med tre spillere på hver. Jeg er ret sikker på at der er to spil til stede. Er der een mere der er interesseret?
Ja, det vil jeg gerne være med på!
Stony - vil du rette Nations i Modul 3 til:
Nations (2 spil): Robert. Bugge, solsikke, Foppwin, jondifool, Aratar

Så kan vi jo starte det første op når vi har 3 spillere - med mindre der kræves en samlet regelforklaring. Kender vi alle reglerne?
Har I lyst til at udvide det ene spil til 4 spillere? Så kunne jeg nemlig godt hoppe på :)
User avatar
Larsine
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3327
Joined: Tue Aug 14, 2007 5:45 pm
Location: Sorø
Has thanked: 1 time

Re: Djengis Con V - Planlægning m.m.

Post by Larsine »

Jeg har lige kigget planen igennem, og kan se at der er nogle småting som skal rettes:

Aratar er både på Nations og Kemet i modul 3.
Hellboy har åbenbart meldt fra, og skal slettes på Imperial (modul 1) og Terra Mystica (modul 3).
Eclipse (modul 3) skal Martin ændres til MartinK.

Og så komme muligheden for at melde sig til de praktisk opgaver vel snart?
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9179
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Re: Djengis Con V - Planlægning m.m.

Post by Stony »

Larsine wrote:Jeg har lige kigget planen igennem, og kan se at der er nogle småting som skal rettes:

Aratar er både på Nations og Kemet i modul 3.
Hellboy har åbenbart meldt fra, og skal slettes på Imperial (modul 1) og Terra Mystica (modul 3).
Eclipse (modul 3) skal Martin ændres til MartinK.

Og så komme muligheden for at melde sig til de praktisk opgaver vel snart?
Tak. Jeg retter når jeg engang er hjemme.

Og ja, listen med opgaver er lige på trapperne. Det står øverst på min to-do liste.
Sidst spillet:
Image
User avatar
Goblen
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1381
Joined: Mon Nov 26, 2012 4:48 pm
Favoritspil: Castles of Burgundy, Terra Mystica, Battlestar Galactica, Dead of Winter, Kingsburg, The Gallerist, The Resistance, Shakespeare
Location: Lundby
Has thanked: 17 times
Been thanked: 45 times
Contact:

Re: Djengis Con V - Planlægning m.m.

Post by Goblen »

Joakim og Asbjørn på Wiz-War i modul 1 :-) De har ikke spillet det før, men jeg håber det er OK?

/Brian
User avatar
Klaus Yde
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 102
Joined: Wed Jan 10, 2007 11:49 pm
Location: Haslev

Re: Djengis Con V - Planlægning m.m.

Post by Klaus Yde »

Goblen wrote:Joakim og Asbjørn på Wiz-War i modul 1 :-) De har ikke spillet det før, men jeg håber det er OK?

/Brian
Det er OK med mig - der er blot et lille hængeparti. Det er ikke sikkert at jeg når at få udvidelsen til weekenden så vi kan spille 5. Jeg har bestilt udvidelsen for længe siden - men Claus Fra BoardGamer har besvær med at skaffe den - men vi må håbe.

Alternativt må vi evt. flytte rundt eller putte ind?

Klaus
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9179
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Re: Djengis Con V - Planlægning m.m.

Post by Stony »

...eller efterlyse nogen der kan medbringe et ekstra eksemplar, og så introducere spillet for to borde på samme tid...?
Sidst spillet:
Image
User avatar
Robert
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1579
Joined: Mon Apr 14, 2008 11:18 am
Location: Slangerup
Been thanked: 2 times

Re: Djengis Con V - Planlægning m.m.

Post by Robert »

Nissi wrote:Har I lyst til at udvide det ene spil til 4 spillere? Så kunne jeg nemlig godt hoppe på :)
Tja, hvorfor ikke?
Men vi bør nok stoppe ved maks 4 per bord hvis vi skal holde en fornuftig spilletid.
Sidst spillet:Image
Min profil på BGG
User avatar
Jonezy
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1476
Joined: Thu Mar 10, 2011 7:32 pm
Favoritspil: Castles of Burgundy, Hansa Teutonica, Orléans og Terraforming Mars er mine mere euro-orienteret favoritter, men Too Many Bones: Undertow er favorit SPILLET lige nu. Jeg er dog total omni-gamer og spiller stort set alle slags spil til stor fornøjelse. Holder blandt andet også meget af hyggelige fillers og CMoN terninge-fjol.
Location: Taastrup (København)
Has thanked: 311 times
Been thanked: 185 times

Re: Djengis Con V - Planlægning m.m.

Post by Jonezy »

Aratar wrote:
Robert wrote:i Modul 3 har jeg sat Nations op. Vi er 5 spillere. Det tager en del tid med 5 og det ville være mere optimalt hvis vi kunne sætte to borde op med tre spillere på hver. Jeg er ret sikker på at der er to spil til stede. Er der een mere der er interesseret?
Ja, det vil jeg gerne være med på!
De Egyptiske guder bliver vrede på dig, hvis du sådan stikker af fra Kemet, men det må du jo så leve med...;)


Steen, jeg tror nok at Dominant Species holdet gerne vil melde sig til oprydning efter aftensmad lørdag, og hvad er planen for aftensmad fredag? Jeg er førstegangs Djengis Con'er og jeg ved ikke hvad 'plejer' er..... :oops:
Image
Post Reply