Brætspillere i nærheden af Brøndbyøster station søges

Find spillevenner ud fra geografiske og spilmæssige præferencer. Her kan såvel enkelte brugere som klubber annoncere efter interesserede.
Post Reply
peterdenmark30
Posts: 5
Joined: Thu Feb 13, 2014 4:00 pm

Brætspillere i nærheden af Brøndbyøster station søges

Post by peterdenmark30 »

Hej

Jeg er flyttet til Brøndby Ø med min hustru og lille datter og savner at spille et spil engang imellem.

CCG´er (og LCG´er) gider jeg ikke men Agricola o.lign. vil jeg meget gerne spille. Spack Hulk, Blood Bowl, A&A er heller ikke af vejen.

Jeg har en rimelig samling spil så der skulle være noget at gå igang med.

Alfa Omega er minimal transporttid og besvær. Så det behøver ikke nødvendigvis være hos mig vi spiller, men jeg har bare ikke tiden i hverdagen til at rejse for langt.

En fast spilleaften i hverdagene hver anden uge, fx fra 19-22 ville være helt fantastisk da det passer ind i mit totalt skemalagte børnepasnings- og arbejdsliv :-)

Hvis der er en god gruppe dynamik så kunne det sagtens være aktuelt at mødes til lidt længere spille sessions i weekender e.a.

Send mig en mail på peterkongsbak(snabel-aaa)gmail(punktuuum)com

Eller skriv her :-)

Kort om mig:
Mand
33år
Maskinmester

Bor 5 minutter fra Brøndbyøster St. På Rolandsvej 7
User avatar
Jonezy
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1476
Joined: Thu Mar 10, 2011 7:32 pm
Favoritspil: Castles of Burgundy, Hansa Teutonica, Orléans og Terraforming Mars er mine mere euro-orienteret favoritter, men Too Many Bones: Undertow er favorit SPILLET lige nu. Jeg er dog total omni-gamer og spiller stort set alle slags spil til stor fornøjelse. Holder blandt andet også meget af hyggelige fillers og CMoN terninge-fjol.
Location: Taastrup (København)
Has thanked: 311 times
Been thanked: 185 times

Re: Brætspillere i nærheden af Brøndbyøster station søges

Post by Jonezy »

Velkommen til Peter!

Jeg skrev inde på din tråd på BGG, at du skulle melde dig til her, men du fandt det vist helt af dig selv. Jeg bor i Taastrup og kunne godt være frisk på noget spil en gang imellem, men er pt. ret overhængt med arbejde og 3 andre spilgrupper.
Image
peterdenmark30
Posts: 5
Joined: Thu Feb 13, 2014 4:00 pm

Re: Brætspillere i nærheden af Brøndbyøster station søges

Post by peterdenmark30 »

Jeg er lige kommet til at købe Warhammer Diskwars, der jo har fået pæne anmeldelser på BGG, så hvis nogen er friske...
peterdenmark30
Posts: 5
Joined: Thu Feb 13, 2014 4:00 pm

Re: Brætspillere i nærheden af Brøndbyøster station søges

Post by peterdenmark30 »

Tak Jonezy

Super, det kan jo være at du får bedre tid i kalenderen på et tidspunkt :-) Vi må se om der ikke er andre fisk i vandet :-)
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9179
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Re: Brætspillere i nærheden af Brøndbyøster station søges

Post by Stony »

Velkommen til.

Her på det sidste er jeg faldet helt af hesten mht. at arrangere lidt "åbne arrangementer", hvor alle er velkomne til at tilmelde sig efter først-til-mølle princippet. Men du kan jo holde øjnene åbne. Du skriver ikke hvor du er flyttet fra, men såfremt du ikke allerede er bekendt med det, så arrangerer Fantask hvert år en spilledag - i år d. 5. april - der vistnok igen i år bliver afholdt i Vanløse Kulturhus lige ved stationen. Det er et besøg værd, og det er før sket at folk har "fået kontakt" til hinanden gennem den slags arrangementer, og efterfølgende dannet spilgruppe.

God jagt. :-)
Sidst spillet:
Image
peterdenmark30
Posts: 5
Joined: Thu Feb 13, 2014 4:00 pm

Re: Brætspillere i nærheden af Brøndbyøster station søges

Post by peterdenmark30 »

Tak for gode ideer :-)

Jeg boede på Østerbro før så det var ikke fordi der manglede muligheder der.

Jeg er egentligt mest ude efter at se om jeg skulle være så heldig at der var nogen i nærheden der var i samme situation som mig og også var interesseret i nogenlunde samme spiltyper og havde ca de samme forventninger ift. spilletid.

Min tidsplan er meget stram og det der med at bruge 30 minutter på transport hver vej er bare spild af god spilletid :-)
User avatar
fungusar
10+ indlæg
10+ indlæg
Posts: 20
Joined: Tue Jul 30, 2013 3:34 pm
Favoritspil: Alle Axis and Allies men mest Pacific (det gamle), Magic, Talisman (det første), Rolemaster fra I.C.E. Field Command: Singapore 1942, A Bridge to Far og Operation Bagration.
Location: Farum
Contact:

Re: Brætspillere i nærheden af Brøndbyøster station søges

Post by fungusar »

Med A&A mener Axis and Allies ikk? Jeg er hug, jeg har alle udgaverne undtagen Europe 1940. Jeg bor i Farum men har bil og kan godt komme til Brøndbyøster. Foresten vil lige sige at min yndlings udgave af A&A er det gamle Pacific.
My creations

ROLLESPIL
100+ moduler for RM
WARGAMES
Battle of Midway
Hunt for Bismarck
MTG SET
Endless Journey-B1
Endless Journey-B2
Endless Journey-B3 "VAG MUR"
PC
Grafik/Code for Close Combat 3 "Karkov, the last German Victory"
40crew
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 273
Joined: Tue May 06, 2014 2:49 pm
Location: Brøndbyøster

Re: Brætspillere i nærheden af Brøndbyøster station søges

Post by 40crew »

Hej Peter,

Jeg bor lige i nærheden, men har selv ret svært ved at finde tid til at tage ud og møde nye mennesker (har en baby på 7 måneder), men måske bliver det bedre hen over sommeren. Jeg er 28 og kan egentlig godt lide CCG og LCG, men går absolut ikke af vejen for et godt brætspil eller Warhammer som du skriver du har erhvervet dig.
Image
User avatar
Goblen
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1381
Joined: Mon Nov 26, 2012 4:48 pm
Favoritspil: Castles of Burgundy, Terra Mystica, Battlestar Galactica, Dead of Winter, Kingsburg, The Gallerist, The Resistance, Shakespeare
Location: Lundby
Has thanked: 17 times
Been thanked: 45 times
Contact:

Re: Brætspillere i nærheden af Brøndbyøster station søges

Post by Goblen »

Jeg kunne godt være interesseret. Jeg bor i Svebølle, men arbejder i Herlev der er tæt på.

Er der kommet en spillegruppe på plads?
peterdenmark30
Posts: 5
Joined: Thu Feb 13, 2014 4:00 pm

Re: Brætspillere i nærheden af Brøndbyøster station søges

Post by peterdenmark30 »

Beklager hvis jeg ikke har svaret på henvendelser herinde i tråden, jeg får åbenbart ikke notifikationer når nogen skriver :? og der er andre der har mailet mig

Ikke destomindre har vi en god spillegruppe kørende så det kan sagtens lade sig gøre at få noget op og stå.

Hvis der kommer flere pladser skal jeg nok sige til herinde (og blive bedre til at kigge i tråden)
User avatar
digter
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 936
Joined: Sat Aug 13, 2011 10:27 pm
Location: Odense
Has thanked: 8 times
Been thanked: 12 times

Re: Brætspillere i nærheden af Brøndbyøster station søges

Post by digter »

peterdenmark30 wrote:Tak Jonezy

Super, det kan jo være at du får bedre tid i kalenderen på et tidspunkt
Velkommen i køen!
Image
Rene
Posts: 1
Joined: Fri Jan 09, 2015 8:31 pm

Re: Brætspillere i nærheden af Brøndbyøster station søges

Post by Rene »

Hej Peter :)

Jeg kan se at det er nogen tid siden, at du sidst var aktiv på denne tråd, jeg forsøger dog alligevel at skrive. Jeg bor i Greve og er 45 år. Jeg ses i forvejen med 4 venner, som jeg spiller Risk sammen med. Der går dog lidt langt imellem at vi får set hinanden, hvorfor jeg tænkte at det kunne være hyggeligt at joine dit forum. Jeg har ingen særlige præferencer, hvad spil angår, da det mere er hyggen og samværet, som jeg finder interessant. Håber at høre fra dig :)
Post Reply