Essen 2007

Her informeres om og diskuteres diverse Con'er, messer og lignende.
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9163
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Essen 2007

Post by Stony »

Jeg regner med at tage til Essen igen i 2007. Hvis der er andre der regner med det samme, vil vi med fordel kunne prøve at koordinere indsatsen, så vi bl.a. bliver indlogeret på samme hotel, og kan have fornøjelse af at banke hinanden i brætspil om aftenen når folk har fået spist.

Jeg kan forstå på Allan, at en stor del af de danskere der tager derned, alle indlogerer sig på et bestemt hotel i nærheden af messen. Jeg kan så undersøge muligheden for at få værelser der, pris osv...

Men før alt dette kan blive realiteter, kræver det at folk tager aktivt stilling til, om de regner med at tage til Essen næste år, og så meddeler deres interesse for projektet her. Jeg regner så med at følge op på det straks i det nye år, og så forhøre mig med konkrete pladser på hotellet osv.

En af de nærmeste par dage, vil jeg også forsøge at lave et overslag på hvad man kan forvente de samlede omkostninger for sådan en tur vil løbe op i.

( Er der eventuelt nogen stilstedeværende der har adgang til en minibus? Det vil jo være et genialt transportmiddel, hvis en flok skal samlet afsted. )
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14583
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 447 times
Been thanked: 628 times
Contact:

Post by Frouvne »

Lad mig straks bakke op om et godt initiativ; jeg er interesseret! Der er naturligvis nogle detaljer, der først skal afklares på hjemmefronten - men i hvert tilfælde en positiv hensigtserklæring herfra!
frouvne, administrator

Image
User avatar
Helle
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5493
Joined: Wed Apr 26, 2006 2:28 pm
Location: 2900 Hellerup
Has thanked: 6 times
Been thanked: 4 times
Contact:

Post by Helle »

Hmmm - tja, jeg ved godt, at vi har talt om at tage afsted begge to Allan, men jeg tror altså - beklager - at du kommer til at tage afsted alene igen næste år. Så skulle den være afklaret.
User avatar
Andrea
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3950
Joined: Fri Sep 01, 2006 11:51 am
Location: Roskilde
Has thanked: 130 times
Been thanked: 124 times

Post by Andrea »

Jeg overvejer at gøre et forsøg på at lokke kæresten med derned - men ferieplanlægning tager vi sandsynligvis først stilling til i januar 8)
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9163
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Post by Stony »

Eventuelle meldinger her er IKKE bindende aftaler. Det er mere for at vide om der skal bookes to værelser eller ti værelser. Hvis så jeg har booket ti, og et par personer falder fra en måned inden vi skal derned, så må man jo bare kontakte hotellet og meddele at man bliver et par stykker færre.

Så dette er udelukkende for at få et billede af hvor mange der gerne vil derned.
User avatar
Andrea
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3950
Joined: Fri Sep 01, 2006 11:51 am
Location: Roskilde
Has thanked: 130 times
Been thanked: 124 times

Post by Andrea »

Stony wrote: Så dette er udelukkende for at få et billede af hvor mange der gerne vil derned.
Hm... vores gamebuddies har også snakket om at tage derned. Jeg ved ikke, om det var ren ønsketænkning, eller om det er mere seriøse overvejelser, men det kunne jeg jo lige kigge på...
User avatar
Jens_Hoppe
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3743
Joined: Mon May 01, 2006 9:11 am
Location: Frederiksberg
Has thanked: 19 times
Been thanked: 83 times

Post by Jens_Hoppe »

Ja, jeg er interesseret i at tage derned igen!
What are you, like 80?
Senest købt: Prey Another Day, MLEM: Space Agency
User avatar
Helle
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5493
Joined: Wed Apr 26, 2006 2:28 pm
Location: 2900 Hellerup
Has thanked: 6 times
Been thanked: 4 times
Contact:

Re: Essen 2007

Post by Helle »

Stony wrote:( Er der eventuelt nogen stilstedeværende der har adgang til en minibus? Det vil jo være et genialt transportmiddel, hvis en flok skal samlet afsted. )
Til spilindkøb snarere end persontransport formoder jeg ....
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9163
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Re: Essen 2007

Post by Stony »

Helle wrote:
Stony wrote:( Er der eventuelt nogen stilstedeværende der har adgang til en minibus? Det vil jo være et genialt transportmiddel, hvis en flok skal samlet afsted. )
Til spilindkøb snarere end persontransport formoder jeg ....
Spydig-Maren! Næ, dertil erhverver vi en 13.60m trailer som vi så får afhentet af en vognmand efter at vi har fyldt den op. :P
User avatar
Helle
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5493
Joined: Wed Apr 26, 2006 2:28 pm
Location: 2900 Hellerup
Has thanked: 6 times
Been thanked: 4 times
Contact:

Post by Helle »

Ja, det passer såmænd nok meget godt med mængden af spil til en enkelt 4 personers bil fyldt med nørder-af-den-gode-slags :D
User avatar
frostholm
50+ indlæg
50+ indlæg
Posts: 83
Joined: Thu May 04, 2006 12:37 pm
Location: Birkerød, nordsjælland

Post by frostholm »

Jeg kunne klart også være interesseret i at komme med til essen og se på nørder i den 7. himmel.
Michael Frostholm
Admin på TOPGAMES.DK
User avatar
Helle
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5493
Joined: Wed Apr 26, 2006 2:28 pm
Location: 2900 Hellerup
Has thanked: 6 times
Been thanked: 4 times
Contact:

Post by Helle »

underforstået - andre nørder .... eller....
User avatar
frostholm
50+ indlæg
50+ indlæg
Posts: 83
Joined: Thu May 04, 2006 12:37 pm
Location: Birkerød, nordsjælland

Post by frostholm »

Mig nørdt ... hmmm jo, det er jeg vist ... ja jo ja .... jo JEG ER NØRD :-)

Regner ikke med der kommer nogen lækre piger, så dem har jeg droppet at vil se efter heheheh
Michael Frostholm
Admin på TOPGAMES.DK
User avatar
Helle
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5493
Joined: Wed Apr 26, 2006 2:28 pm
Location: 2900 Hellerup
Has thanked: 6 times
Been thanked: 4 times
Contact:

Post by Helle »

Kig Allans billeder efter - man kan aldrig vide, om der måske ikke alligevel skulle være nogle hunkønsvæsner. Jeg tror faktisk, at det med at spille er lidt anderledes i Tyskland end i Danmark.... Det er vist nok mere accepteret
User avatar
Andrea
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3950
Joined: Fri Sep 01, 2006 11:51 am
Location: Roskilde
Has thanked: 130 times
Been thanked: 124 times

Re: Essen 2007

Post by Andrea »

Stony wrote: Spydig-Maren! Næ, dertil erhverver vi en 13.60m trailer som vi så får afhentet af en vognmand efter at vi har fyldt den op. :P
Se, DET er en sund indstilling ;)

Men hvad har du af planer mht. afrejse- og hjemkomstdatoer?
Post Reply