Hvad koster en Essen-tur ca?

Her informeres om og diskuteres diverse Con'er, messer og lignende.
User avatar
Sir William
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1986
Joined: Tue Sep 01, 2009 11:49 am
Location: Skævinge

Re: Hvad koster en Essen-tur ca?

Post by Sir William »

BlueSwan wrote:Tilsyneladende billigere end jeg lige havde forestillet mig. Fristende...
Det er meget fristende, men tænk på alle de spil man ender op med at få købt :oops:

Men ca. 3.000 kr. for en forlænget weekend med gaver inkluderet, er jo reelt billigt nok. Kan jo nok også gøres billigere, hvis man kan lave noget samkørsel f.eks. 4 i en dieselbil, måske noget hostel og så klassisk tysk mad.

Min største forhindring er nok, at overbevise familien om at jeg bare skal af sted :lol: Alternativet er jo Con´en i England i foråret.
Miss Toxica
Posts: 7
Joined: Fri Jan 03, 2014 10:26 pm

Re: Hvad koster en Essen-tur ca?

Post by Miss Toxica »

jondifool wrote:Angående priser så er min erfaring at det for nye spil er ned til ½pris af de konventionelle butikkers pris i rigtigt mange tilfælde. Jeg har slet ikke set noget i år hvor butiksprisen i DK ikke kommer over euro pris x10.
Netbutikker kommer så meget tættere på. Det er måske dem Fod snakker om ?

Jeg har svært ved at se at miss Toxicas pris kan passe? Jeg vil godt vide hvor man kan overnatte på hotel 4 dage for de 6-700 kr der max er tilbage når benzin, metro og entre er betalt?
De endte med 1700 pr person har jeg lige fået at vide, det ville ha været billiger hvis de havde fået et andet hotel, men det gik i vasken.

De gav 3000 kr samlet for 3 personer på hotel fra onsdag til søndag
paragondk
25+ indlæg
25+ indlæg
Posts: 45
Joined: Mon Oct 08, 2012 12:32 pm

Re: Hvad koster en Essen-tur ca?

Post by paragondk »

Find et par flinke Couchsurfere (der er mange af dem) og bo gratis. :-) www.couchsurfing.com

Min kone og jeg har kun gode erfaringer både som gæster og værter. Der er sikkert også en masse flinke værter i Essen & omegn.
Post Reply