Vold-Con (ny brætspils con)

Her informeres om og diskuteres diverse Con'er, messer og lignende.
Post Reply
Miss Toxica
Posts: 7
Joined: Fri Jan 03, 2014 10:26 pm

Vold-Con (ny brætspils con)

Post by Miss Toxica »

Vold-Con er en ny brætspils con der holder til i Fredericia og løber af stablen i februar.
Hvis du har lyst til at bruge en weekend på brætspil, så kig på vores hjemmeside og meld dig endelig til.
Hvis man er hurtigt ude og melder sig til så sparer man også lidt ;)

Den ligger i perioden 14-16 februar - 2014

For mere information, tjek vores hjemmeside: http://voldcon.trauma-rollespil.dk/

Ellers er i velkommen til at skrive her, så skal jeg svare så godt jeg kan :)
User avatar
Hammeren
50+ indlæg
50+ indlæg
Posts: 53
Joined: Wed Jan 25, 2012 4:03 pm
Location: 6950

Re: Vold-Con (ny brætspils con)

Post by Hammeren »

Godt initiativ, men må sige at jeg synes at det er et meget forkert valg af navn til arrangementet.

I min verden er brætspil ihvertfald mere end Vold.
User avatar
retry
25+ indlæg
25+ indlæg
Posts: 34
Joined: Sat Jul 19, 2008 10:10 pm
Favoritspil: Combat Commander; Commands & Colors: Ancients; Commands & Colors: Napoleonics; Memoir '44; Battle Cry; BattleLore; Go; Claustrophobia
Location: Farum
Contact:

Re: Vold-Con (ny brætspils con)

Post by retry »

Hammeren wrote:Godt initiativ, men må sige at jeg synes at det er et meget forkert valg af navn til arrangementet.

I min verden er brætspil ihvertfald mere end Vold.
I Natten klam og kold,
Bag Fredericia Vold
Forventningsfuld og taus staaer Danner-Hæren bold;
...
Miss Toxica
Posts: 7
Joined: Fri Jan 03, 2014 10:26 pm

Re: Vold-Con (ny brætspils con)

Post by Miss Toxica »

Hammeren wrote:Godt initiativ, men må sige at jeg synes at det er et meget forkert valg af navn til arrangementet.

I min verden er brætspil ihvertfald mere end Vold.
Navnet var entlig lidt en joke først, men det var bare så catchy pga frederica er kendt for sit kæmpe voldsystem :)
Miss Toxica
Posts: 7
Joined: Fri Jan 03, 2014 10:26 pm

Re: Vold-Con (ny brætspils con)

Post by Miss Toxica »

Husk der er kun en uge tilbage af "early bird" tilbuddet om at spare lidt penge på entreen hvis man vil med til Vold-Con.
Tilbuddet varer frem til fredag d. 17 januar.

FB Event:
https://www.facebook.com/events/261389077348459/
For mere information:
http://voldcon.trauma-rollespil.dk/
User avatar
Larsine
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3327
Joined: Tue Aug 14, 2007 5:45 pm
Location: Sorø
Has thanked: 1 time

Re: Vold-Con (ny brætspils con)

Post by Larsine »

Det så tillokkende ud, lige indtil jeg så at der ikke var bademuligheder.

Er I klar over hvordan brætspillere lugter på tredjedagen? hvis de slet ikke har mulighed for at komme i bad, bliver det endnu værre.

Så det bliver en nej tak herfra.
Miss Toxica
Posts: 7
Joined: Fri Jan 03, 2014 10:26 pm

Re: Vold-Con (ny brætspils con)

Post by Miss Toxica »

Larsine wrote:Det så tillokkende ud, lige indtil jeg så at der ikke var bademuligheder.

Er I klar over hvordan brætspillere lugter på tredjedagen? hvis de slet ikke har mulighed for at komme i bad, bliver det endnu værre.

Så det bliver en nej tak herfra.
På facebook siden er der forslag til alternative badesteder/overnatning, hvis man ikke kan undvære et bad fra fredag eftermiddag til søndag :)
Ungdommens Hus hvor arrangementet blir hold, har ofte festivaller og lign, og det fungere fint på trods af manglene bad - hvis man tager et bad fredag inden man tager afsted, så er det teknisk set kun lørdag man ikke har mlighed for at komme i bad, så med mindre man er meget fanatisk med at skulle i bad hver dag, så tror jeg lige det går :)

Der er tilgengæld toiletter med store håndvaske og masser af plads hvis man skulle ha behov for en gang etage/trucker vask :)
Post Reply