Næste års Djengis Con

Her informeres om og diskuteres diverse Con'er, messer og lignende.
User avatar
Black Sea
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 439
Joined: Thu May 04, 2006 8:32 pm
Favoritspil: Ave Caesar
Bohnanza + Erweiterung
Location: 2400 NV

Re: Næste års Djengis Con

Post by Black Sea »

En stemme på april herfra. Har nok ikke eksamen i maj, men derimod 9 :!: :shock: fødselsdage i familien i maj
VC nr. 5243
Don't think of it as a flame---it's more like an argument that does 3d6 fire damage
If Pacman had affected us as kids we'd be running around in dark rooms, munching pills and listening to repetitive music
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9163
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Re: Næste års Djengis Con

Post by Stony »

Nå, det var da noget der kunne få folk op af stolene. :)

Jeg sad i toget på vejen hjem, og kiggede datoerne nærmere efter, og der er reelt kun to valgmuligheder, idet der kun er en enkelt ubesat weekend tilbage i maj, og det er d. 16-18. som må betragtes som en del af konfirmations-højsæsonen. (Folk kan evt. selv følge med i situationen på http://www.hoveltehytten.dk )

En hurtig google viste at (næsten) alle konfirmationer i 2014 ligger i maj måned, og bededagsweekenden for nogle kirkers vedkommende er hårdt ramt med konfirmationer både fredag, lørdag og søndag. (Jeg har af gode grunde ikke skævet ret meget til geografien i problemet, men blot kigget på de første 8-10 resultater i søgningen)

Jeg har derfor panikket lidt, og sendt en forespørgsel på april-weekenden inden den forsvinder for næsen af mig. Såfremt det fremkalder landesorg på germangames, kan jeg forsøge at få det rykket til maj, men den smule research jeg har lavet, siger mig at det muligvis vil ramme folk i nakken.

Sorry Claus :-(
Sidst spillet:
Image
User avatar
Bugge
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1332
Joined: Mon Dec 01, 2008 1:41 pm
Location: Bagsværd
Has thanked: 2 times
Been thanked: 15 times

Re: Næste års Djengis Con

Post by Bugge »

Jeg er ikke konfirmeret og fatter generelt ikke hvorfor folk bliver det :shock:

Men er påsken ikke også en slags religiøs højtid :?: :!: :?: Skal religion virkelig sætte dagsordenen for Djengis Con? Prøv at spørge den originale Djengis Khan om hans holdning til det 8)

However, jeg vil dog nødig undvære fridagene :?

Og hvis vi ikke kan finde ud af hvem der kan/ikke kan de to terminer, skal man så ikke bare gå efter den weekend hvor vejret er bedst. Men jeg er sikker på at der er nogen af jer der vil argumentere, at vi skal vælge den weekend hvor vejret er dårligst :mrgreen:

Kort sagt Stony her er mit råd. Vælg det der passer dig bedst. Du kan alligevel ikke gøre alle glade.

S
User avatar
digter
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 936
Joined: Sat Aug 13, 2011 10:27 pm
Location: Odense
Has thanked: 8 times
Been thanked: 12 times

Re: Næste års Djengis Con

Post by digter »

Bugge wrote:Jeg er ikke konfirmeret og fatter generelt ikke hvorfor folk bliver det :shock:

Men er påsken ikke også en slags religiøs højtid :?: :!: :?: Skal religion virkelig sætte dagsordenen for Djengis Con? Prøv at spørge den originale Djengis Khan om hans holdning til det 8)

However, jeg vil dog nødig undvære fridagene :?

Og hvis vi ikke kan finde ud af hvem der kan/ikke kan de to terminer, skal man så ikke bare gå efter den weekend hvor vejret er bedst. Men jeg er sikker på at der er nogen af jer der vil argumentere, at vi skal vælge den weekend hvor vejret er dårligst :mrgreen:

Kort sagt Stony her er mit råd. Vælg det der passer dig bedst. Du kan alligevel ikke gøre alle glade.

S
Hørt!

Jeg kommer uanset datoen! Så må familien indpasse sig :)
Image
User avatar
Aratar
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 348
Joined: Sun Apr 15, 2007 12:51 pm
Location: Århus C

Re: Næste års Djengis Con

Post by Aratar »

Jeg kommer også uanset datoen!
Image
zutcorp
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 248
Joined: Sun Jan 06, 2013 3:43 pm
Favoritspil: http://boardgamegeek.com/collection/user/zutcorp
Location: Viby Sj.

Re: Næste års Djengis Con

Post by zutcorp »

Jeg flytter aftaler og regner 99% med at komme for første gang!
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9163
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Re: Næste års Djengis Con

Post by Stony »

Bugge wrote:However, jeg vil dog nødig undvære fridagene :?
Det lyder som om du har fået det galt i halsen. Der er ikke tale om påskedagene, men weekenden inden påske.
Sidst spillet:
Image
User avatar
Helle
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5493
Joined: Wed Apr 26, 2006 2:28 pm
Location: 2900 Hellerup
Has thanked: 6 times
Been thanked: 4 times
Contact:

Re: Næste års Djengis Con

Post by Helle »

April er glimrende. Påskeferien falder fra om fredagen til og med mandagen efter, så faktisk vil det være skønt at bruge en weekend i godt selskab og så bagefter have en hel uge med resten af familien.

Vælger du bededagsferien, så kommer vi såmænd også ...
User avatar
Bugge
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1332
Joined: Mon Dec 01, 2008 1:41 pm
Location: Bagsværd
Has thanked: 2 times
Been thanked: 15 times

Re: Næste års Djengis Con

Post by Bugge »

Dem af os der er oppe på dupperne kommer lige gyldig hvornår det bliver, Naturligvis :D

Og jeg mener virkelig det med oppe på dupperne. Mit frygtløse gæt er, at der kun vil være reserve pladser tilbage efter en ½ dag, så hvis man er uopmærksom et øjeblik, så bliver der ikke plads til en, og så kan det være ligegyldigt om det bliver det ene eller andet tidspunkt.

Håber at jeg er i nærheden af en PC den dag tilmeldingen bliver skudt i gang.

S
User avatar
Helle
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5493
Joined: Wed Apr 26, 2006 2:28 pm
Location: 2900 Hellerup
Has thanked: 6 times
Been thanked: 4 times
Contact:

Re: Næste års Djengis Con

Post by Helle »

Bugge wrote:Dem af os der er oppe på dupperne kommer lige gyldig hvornår det bliver, Naturligvis :D

Og jeg mener virkelig det med oppe på dupperne. Mit frygtløse gæt er, at der kun vil være reserve pladser tilbage efter en ½ dag, så hvis man er uopmærksom et øjeblik, så bliver der ikke plads til en, og så kan det være ligegyldigt om det bliver det ene eller andet tidspunkt.

Håber at jeg er i nærheden af en PC den dag tilmeldingen bliver skudt i gang.

S
Også mig ...
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9163
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Re: Næste års Djengis Con

Post by Stony »

Ingen panik. Endnu i hvert fald. Det var lidt en øjenåbner at pladserne forsvandt så hurtigt sidste år, men efterfølgende kom der også mange afbud. I år vil jeg varsle lidt på forhånd, og så er der et par ting der vil blive gjort lidt anderledes.
Sidst spillet:
Image
User avatar
digter
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 936
Joined: Sat Aug 13, 2011 10:27 pm
Location: Odense
Has thanked: 8 times
Been thanked: 12 times

Re: Næste års Djengis Con

Post by digter »

Jeg kom med selvom jeg var en af de sidste der tilmeldte sig :). Det er selvfølgelig ikke en garanti, men det kan måske gør nogen derude mindre nervøs ;)
Image
User avatar
Helle
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5493
Joined: Wed Apr 26, 2006 2:28 pm
Location: 2900 Hellerup
Has thanked: 6 times
Been thanked: 4 times
Contact:

Re: Næste års Djengis Con

Post by Helle »

digter wrote:Jeg kom med selvom jeg var en af de sidste der tilmeldte sig :). Det er selvfølgelig ikke en garanti, men det kan måske gør nogen derude mindre nervøs ;)
Jeg tror, at de fleste får en plads, men min fornemmelse er, at der vil være flere tilmeldinger i år.
User avatar
Sir William
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1986
Joined: Tue Sep 01, 2009 11:49 am
Location: Skævinge

Re: Næste års Djengis Con

Post by Sir William »

Det er da ærgerligt for mig, hvis det bliver i april, men forventer nu altså ikke særbehandling. Må jo så bare spille på et andet tidspunkt.

Kan jo ikke alt!!
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9163
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Re: Næste års Djengis Con

Post by Stony »

Jeg har netop modtaget en bekræftelse på at vi har hytten d. 11-13. april næste år, og jeg modtager en kontrakt en af de kommende dage.
Den vil jeg underskrive og returnere så hurtigt jeg kan, og så snart jeg kan se at Høvelte Hyttens kalender er markeret med rød for disse dage, så er handlen i hus, og jeg vil straks derefter oprette en tråd til arrangementet. Men der kan i det hele nok gå både en og to uger før vi er der.
Sidst spillet:
Image
Post Reply