Interesse for fast Android: Netrunner turnering i København?

Her informeres om og diskuteres diverse Con'er, messer og lignende.
Jake Helms
50+ indlæg
50+ indlæg
Posts: 67
Joined: Tue May 24, 2011 9:19 am
Location: Valby, København

Re: Interesse for fast Android: Netrunner turnering i Københ

Post by Jake Helms »

Jeg er desværre personligt nødt til at melde fra d. 9.; Jeg har totalt svedt ud, at jeg for længst har svoret op og ned på at tage med et par veninder ind og se film. Jeg er helt frisk på at spille d. 16., dog, og håber bestemt at aftenen d. 9. stadigvæk bliver en stor, dejlig omgang Netrunner, også selvom jeg ikke dukker op.
Hellboy
Posts: 7
Joined: Tue Jul 30, 2013 11:52 am
Location: 2200

Re: Interesse for fast Android: Netrunner turnering i Københ

Post by Hellboy »

Godt initiativ.
Jeg skal drikke en øl og lytte til noget soundgarden d. 9., men kunne sagtens finde på at kigge forbi med nogle decks en anden mandag.
Anders Nielsen
Min BGG profil
User avatar
Da Senzai
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 124
Joined: Mon Aug 26, 2013 8:42 pm
Location: København
Been thanked: 10 times

Re: Interesse for fast Android: Netrunner turnering i Københ

Post by Da Senzai »

Hej!

Netrunner bruger ret mange tokens. Jeg tænker, at det bliver besværligt at slæbe rundt med, og at det bare var nemmere at bruge terninger.

Hvad gør I med Tokens bruger I dem fra spillet eller kører I ternininger?
Image
christianmp
10+ indlæg
10+ indlæg
Posts: 10
Joined: Tue Aug 06, 2013 12:02 pm

Re: Interesse for fast Android: Netrunner turnering i Københ

Post by christianmp »

I en lille zip lock pose er de vel ikke for besværlige at rende rundt med. Det gør jeg i al fald.

Er folk ellers klar til i aften?
Jeg fik mit Core-set hjem i lørdags, men har dårligt haft tid til at sætte mig ind i reglerne, så jeg håber på tålmodighed og en hjælpende hånd i aften.
User avatar
Da Senzai
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 124
Joined: Mon Aug 26, 2013 8:42 pm
Location: København
Been thanked: 10 times

Re: Interesse for fast Android: Netrunner turnering i Københ

Post by Da Senzai »

Sådan!

Løsninger istedet for problemer! :D

Forrige søndags kom Jake forbi. Vi havde regelbogen i den ene hånd, og henholdsvis HQ og Grip i den anden, så fik vi ellers taget nogle demo-spil :D.

Det er det eneste, jeg har spillet, så jeg er heller ikke verdens hurtigste spiller endnu. Jeg tager bare to core-sæt decks med ^_^
Image
User avatar
krasch
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 180
Joined: Sun Apr 30, 2006 9:53 pm
Location: København N

Re: Interesse for fast Android: Netrunner turnering i Københ

Post by krasch »

Jeg er klar i aften.
Fik hevet kortene frem fra gemmerne i går aftes, og fik bygget et par decks. Men hvis der er nogen af jer der hellere vil spille med core-deckene (hvilket giver god mening når man lærer spillet), så er jeg da helt med på den. Så bliver i bare nødt til at låne mig jeres ene deck, da dem jeg selv medbringer som sagt allerede er blevet tweaket en smule.
Image
User avatar
BlueSwan
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1005
Joined: Fri Feb 01, 2013 8:12 am
Favoritspil: Android: Netrunner, Dominion, Mage Knight Board Game, Nations, Skak, Twilight Struggle, det meste af Stefan Feld og de fleste halvtunge Eurogames med fokus på ressource management og optimering.
Location: Helsinge
Contact:

Re: Interesse for fast Android: Netrunner turnering i Københ

Post by BlueSwan »

Håber at I får en god aften. Hører gerne om hvordan det gik.

Ville sindsygt gerne have været med, men må nok erkende at det i aller aller bedste fald bliver til en mandag i ny og næ og næppe før kl.19.30.
Sidst spillet:
Image
Min musik: http://www.soundcloud.com/blueswan
Rune Petersen
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 624
Joined: Mon Jan 29, 2007 12:52 am

Re: Interesse for fast Android: Netrunner turnering i Københ

Post by Rune Petersen »

Tak for spillene! Jeg håber på mange gentagelser. Desværre havde jeg en lang hjemtur men nåede alligevel en god portion spil med Kasper før min exit. Forhåbentligt når jeg at cirkulere lidt mere næste gang. :)
User avatar
Da Senzai
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 124
Joined: Mon Aug 26, 2013 8:42 pm
Location: København
Been thanked: 10 times

Re: Interesse for fast Android: Netrunner turnering i Københ

Post by Da Senzai »

Hej alle!

Tak for spillene idag! Det var lækkert at se, at der var så mange, der mødte op. Jeg fik selv en god håndfuld lærerige spil mod Rune, og jeg glæder mig allerede til næste gang! :D
Image
Emilploeger
10+ indlæg
10+ indlæg
Posts: 14
Joined: Fri Aug 02, 2013 10:11 pm
Favoritspil: Android: Netrunner
Dominion
Agricola
Location: København

Re: Interesse for fast Android: Netrunner turnering i Københ

Post by Emilploeger »

Det var hyggeligt og fedt at se så mange Netrunner-nørder :)
Vi ses helt sikkert på mandag!
User avatar
BlueSwan
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1005
Joined: Fri Feb 01, 2013 8:12 am
Favoritspil: Android: Netrunner, Dominion, Mage Knight Board Game, Nations, Skak, Twilight Struggle, det meste af Stefan Feld og de fleste halvtunge Eurogames med fokus på ressource management og optimering.
Location: Helsinge
Contact:

Re: Interesse for fast Android: Netrunner turnering i Københ

Post by BlueSwan »

Hvor mange dukkede op? Hvad var fordelingen af nye og erfarne spillere?
Sidst spillet:
Image
Min musik: http://www.soundcloud.com/blueswan
User avatar
krasch
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 180
Joined: Sun Apr 30, 2006 9:53 pm
Location: København N

Re: Interesse for fast Android: Netrunner turnering i Københ

Post by krasch »

Tror vi var 7.
4 var vist ret rutineret, 2 var mindre rutineret (her tæller jeg også mig selv), og 1 helt nybegynder. Noget i den stil.
Stemningen var god, og vi fik hacket os ind på nogle servere :)

Jeg skal beklage overfor mine modstandere, at jeg til tider spillede ret langsomt - men, efter en længere pause fra Netrunner - så skal man lige have føling med det igen.

Jeg regner med at dukke op igen på mandag.
Image
christianmp
10+ indlæg
10+ indlæg
Posts: 10
Joined: Tue Aug 06, 2013 12:02 pm

Re: Interesse for fast Android: Netrunner turnering i Københ

Post by christianmp »

Tak for et hyggeligt arrangement.
Som helt ny spiller er det noget af en mundfuld at kaste sig over Netrunner, men det lykkedes da. Tak til Sonny og Asbjørn for et godt, omend langsommeligt og handlingslammet intro spil.
Det har bestemt ikke skræmt mig væk og et hurtigt spil mod Kasper (Senzai) hvor jeg rent faktisk vandt er der blod på tanden.

Nu skal der studeres kort og så se om jeg kan skrue et par deck sammen til næste mandag. Killer decks bliver det ikke, men sikker fine nok til at spille med.
Emilploeger
10+ indlæg
10+ indlæg
Posts: 14
Joined: Fri Aug 02, 2013 10:11 pm
Favoritspil: Android: Netrunner
Dominion
Agricola
Location: København

Re: Interesse for fast Android: Netrunner turnering i Københ

Post by Emilploeger »

krasch wrote:Jeg skal beklage overfor mine modstandere, at jeg til tider spillede ret langsomt - men, efter en længere pause fra Netrunner - så skal man lige have føling med det igen.
Det behøver du slet ikke - vi er jo stadig i opstartsfasen, og det er trods alt vigtigere, vi kommer ordentligt fra start, end at vi får jabbet et ekstra spil af. Jeg har også brug for tænkepauser en gang i mellem, og nogle gange er det også vigtigt at reflektere over, hvad der gik galt eller godt og hvorfor i en given situation.
christianmp wrote:Som helt ny spiller er det noget af en mundfuld at kaste sig over Netrunner, men det lykkedes da. Tak til Sonny og Asbjørn for et godt, omend langsommeligt og handlingslammet intro spil.
Alle introduktionsspil har for mig taget lang tid, så det skal du ikke være ked af - så længe du ikke blev skræmt væk af mulighederne! Og det lyder det ikke som om :)

Jeg glæder mig til mandag!
User avatar
Da Senzai
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 124
Joined: Mon Aug 26, 2013 8:42 pm
Location: København
Been thanked: 10 times

Re: Interesse for fast Android: Netrunner turnering i Københ

Post by Da Senzai »

Jeg kan ikke lade være med at tænke på, at der må være andre Danskere, der spiller Netrunner end lige dem, der er på GermanGames.dk

Jeg synes, at det var flot, at der var syv, der mødte op, men det kunne være fedt, hvis der kom endnu flere - men det gør der ikke, hvis de ikke ved, at vi spiller i Faraos.

Er der interesse i at oprette en Facebookgruppe for Netrunnere i København for synlighedens skyld? Der skal bare stå i beskrivelsen, at vi spiller fast Netrunner, hver mandag fra klokken 18 af, og så eventuelt et link til GermanGames, hvor vi stadig vil føre vores Netrunner diskussion/Planlægning.

Jeg ved, at før Faraos byggede om havde de en opslagstavle i butikken. Jeg fik ikke bidt mærke i sidste gang, om de stadig har det, men ellers kunne det være en ide, at hænge et opslag op der, hvor vi skriver, at vi spiller hver mandag, og så adressen til dette forum for mere information, og eventuelle spørgsmål.

Det kunne være kongen, hvis de Netrunnere, der ikke er herinde også vidste, at vi spiller ^_^
Image
Post Reply