Udsnit fra spilæskers forsider
- Stony
- 5000+ indlæg
- Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
- Has thanked: 49 times
- Been thanked: 119 times
Re: Udsnit fra spilæskers forsider
Nr 18 : Fleet
EDIT : jeg snorksover vist.
Vi prøver istedet med nr. 5 : Eclipse
EDIT : jeg snorksover vist.
Vi prøver istedet med nr. 5 : Eclipse
Last edited by Stony on Sun Aug 11, 2013 8:58 pm, edited 1 time in total.
Sidst spillet:
- digter
- 500+ indlæg
- Has thanked: 8 times
- Been thanked: 12 times
Hvis tre på stribe giver ekstra, så giver gentagelser vist også minus ik?Stony wrote:Nr 18 : Fleet
Jeg stopper i øvrigt nu. Kan ikke flere. Jeg håber det lykkedes dig at finde en ny partner! Tak for spil!
De blå farvenuancer i nr. 3 passer ret godt med Terra Mystica
Så derfor: Nr. 3: Terra Mystica
- Stony
- 5000+ indlæg
- Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Hey, det ville jeg også have gættet. Men jeg gemte den, da den så svær ud.Affenberg wrote:De blå farvenuancer i nr. 3 passer ret godt med Terra Mystica
Så siger jeg istedet Coloretto til nr. 12
Sidst spillet:
- Helle
- 5000+ indlæg
- Has thanked: 6 times
- Been thanked: 4 times
I er meget imponerende .... Jeg kunne ikke en eneste på trods af, at jeg nu kan se, at jeg har spillet en del af spillene med stor fornøjelse ...
- Stony
- 5000+ indlæg
Tæller Helles indlæg for at der har "været en anden på banen"? Reglerne er ikke helt tydelige.Helle wrote:I er meget imponerende .... Jeg kunne ikke en eneste på trods af, at jeg nu kan se, at jeg har spillet en del af spillene med stor fornøjelse ...
EDIT : aaahh Jens er på banen igen. Så siger jeg 1 : Android Netrunner
Og så er jeg løbet tør, selv om der er et par stykker endnu jeg er overbevist om at jeg kender, men jeg kan ikke huske spillet.
Sidst spillet:
Nr. 10s farver og horn passer ret godt til Mage Knight.
Nr. 10: Mage Knight
- Frouvne
- 10.000+ indlæg
- Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
- Has thanked: 548 times
- Been thanked: 781 times
Kun en enkelt gang, da familien ikke var super-begejstrede for det. Derfor er det også et meget tyndt grundlag, jeg har at vurdere det på. Jeg er sikker på, jeg med fornøjelse havde spillet det med familien. Om det vil fungere i andre sammenhænge tør jeg ikke udtale mig om. Måske jeg støver det af en dag...Skobbolop wrote:[...] Nej jeg er ved at være færdig med dem jeg kan Har du egentlig fået prøvet dit Mice & Mystics Frouvne? Hvad siger du til det?
Ja!Stony wrote:Nr. 18 : Fleet [...]
Det er det så ikke!Skobbolop wrote:Nr. 2: Lords of Waterdeep?
Nemlig!Stony wrote:Nr. 14. : Tzolkin the Mayan Calendar
Så er du på rette spor igen!Skobbolop wrote:Nr. 4: Robinson Crusoe: Adventure on the Cursed Island
Den forventede jeg ville være ret svær...Stony wrote:[...] Vi prøver istedet med nr. 5 : Eclipse
... ditto ...Affenberg wrote:De blå farvenuancer i nr. 3 passer ret godt med Terra Mystica
Coloretto er også korrekt!Stony wrote:Hey, det ville jeg også have gættet. Men jeg gemte den, da den så svær ud.Affenberg wrote:De blå farvenuancer i nr. 3 passer ret godt med Terra Mystica
Så siger jeg istedet Coloretto til nr. 12
Flot!Skobbolop wrote:Altså jeg er ret usikker på nr. 2, men hvis vi taler om farvenuancer, så passer den også meget godt til Mage Wars
Nr. 2: Mage wars
Så er I da vist også ved at have taget de sværeste i den øverste linje!Stony wrote:[...] aaahh Jens er på banen igen. Så siger jeg 1 : Android Netrunner [...]
Og det er også præcis derfra det kommer!Affenberg wrote:Nr. 10s farver og horn passer ret godt til Mage Knight.
frouvne, administrator
- Frouvne
- 10.000+ indlæg
- Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
- Has thanked: 548 times
- Been thanked: 781 times
Nå, det gik helt i stå før vi havde fundet frem til alle titlerne. Måske jeg ikke var den eneste, der mistede overblikket?! Nedenfor er et billede, hvor de 14 gættede spil er streget over.
frouvne, administrator