11:00 til 18:00 i Valby Kulturhus, lokale 4 (3.sal)
30 kr. i lokaleleje for ikke-medlemmer, 10 kr. for os andre.
Det forlyder at formanden dukker op med tyske gæster, Henning og Angelika (2F-Spiele).
Så mon ikke også Kitxune dukker op?
Selv regner jeg med at starte dagen med Western Town,
som jeg efterhånden længe har lovet Chr88.
Ellers regner jeg kun med at medbringe nogle få poser spil,
men formanden plejer også altid at have noget med.
Consimmøde søndag den 4. august 2013
- Mik
- 2500+ indlæg
- Favoritspil: I alfabetisk orden: Across the Board - Age of Steam - Agricola - Ave Caesar - Carcassonne - Crokinole - Dominion - Echelon - Funkenschlag - Hare & Tortoise - Memoir '44 - Motorsportspillet - Robo Rally - Tales of the Arabian Nights
-
- 500+ indlæg
- Favoritspil: Agricola og Terra Mystica er mine to klare favoritspil! Andre favoritter er eurogames som Samurai, Ra, Hansa Teutonica, Caylus, Le Havre, El Grande, Puerto Rico, Goa, Ghost Stories, Taluva, Reef Encounter osv. - men også et partygame som Telestrations er genialt!
Tjek hellere end gerne min profil på BGG: http://boardgamegeek.com/user/ChrB - Location: 2100 Kbh Ø
- Been thanked: 4 times
Re: Consimmøde søndag den 4. august 2013
Wohoo! Glæder mig!Mik wrote:Selv regner jeg med at starte dagen med Western Town,
som jeg efterhånden længe har lovet Chr88.
- Bugge
- 1000+ indlæg
- Has thanked: 3 times
- Been thanked: 15 times
Øv, ville ellers gerne have prøvet Western Town, men er igen forhindret i at komme
Søren
Søren
- Mik
- 2500+ indlæg
- Favoritspil: I alfabetisk orden: Across the Board - Age of Steam - Agricola - Ave Caesar - Carcassonne - Crokinole - Dominion - Echelon - Funkenschlag - Hare & Tortoise - Memoir '44 - Motorsportspillet - Robo Rally - Tales of the Arabian Nights
Spillet forsvinder ingen steder, så du kan altid få chancen en anden dag (eller aften).Bugge wrote:Øv, ville ellers gerne have prøvet Western Town, men er igen forhindret i at komme
Søren