Ticket to Ride
Ticket to Ride
Ticket to Ride er netop udkommet til Android til de flestes overraskelse.
Det koster 40 kr.
https://play.google.com/store/apps/deta ... tt.android
Det koster 40 kr.
https://play.google.com/store/apps/deta ... tt.android
- Frouvne
- 10.000+ indlæg
- Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
- Has thanked: 516 times
- Been thanked: 735 times
Re: Ticket to Ride
Fra Days of Wonders hjemmeside:
Kilde:
http://blog.daysofwonder.com/2013/06/05 ... y-finally/
Ticket to Ride for Android includes:
» SOLO and online game play on the classic Ticket to Ride USA map that made the original board game so compelling and popular
» In-game purchasing for all of the previously released digital maps and variants, including Asia, Europe, Switzerland, and USA 1910
» Four distinct AI personalities to compete against
» Players on Android can challenge rail barons playing on other platforms including Steam PC and Mac, iPad, and on Days of Wonder’s online portal
» Contextual in-game Conductor’s Notes to help you master all the maps
Kilde:
http://blog.daysofwonder.com/2013/06/05 ... y-finally/
frouvne, administrator
- Frouvne
- 10.000+ indlæg
- Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
- Has thanked: 516 times
- Been thanked: 735 times
Det var aldrig sket på en iPad! (*dukker mig og afventer den vrede Android-hobs repressalier*).Myde wrote:Den ville ikke installer på min nexus 7.ugyldig pakkefil
frouvne, administrator
- Jens_Hoppe
- 2500+ indlæg
- Has thanked: 24 times
- Been thanked: 87 times
Det installerede fint på min. Prøv at hente det igen.Myde wrote:Den ville ikke installer på min nexus 7.ugyldig pakkefil
Når iPad mini 2 kommer til efteråret bliver min nexus udskiftetFrouvne wrote:Det var aldrig sket på en iPad! (*dukker mig og afventer den vrede Android-hobs repressalier*).Myde wrote:Den ville ikke installer på min nexus 7.ugyldig pakkefil
- Stony
- 5000+ indlæg
- Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
- Has thanked: 49 times
- Been thanked: 119 times
...but over here, WE have all the good stuff. Life on the dark side is fun.Jens_Hoppe wrote:
Sidst spillet:
- Jens_Hoppe
- 2500+ indlæg
Jeg kan bare blive ved!Stony wrote:...but over here, WE have all the good stuff. Life on the dark side is fun.
What are you, like 80?
Senest købt: Burning Banners, Seaside, Sail, Cascadero
- Stony
- 5000+ indlæg
- Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
- Has thanked: 49 times
- Been thanked: 119 times
Det kan jeg skam også. Om end de har en lidt anden natur.
Mine bekymringer går ikke på om jeg kan få nogle brætspil. Snarere på om jeg kan få spillet dem alle sammen tilstrækkeligt til at jeg føler at købet er retfærdiggjort. Især nu hvor Agricola er lige rundt om hjørnet.
...misundelige kommentarer om 10.... 9.... 8....
Mine bekymringer går ikke på om jeg kan få nogle brætspil. Snarere på om jeg kan få spillet dem alle sammen tilstrækkeligt til at jeg føler at købet er retfærdiggjort. Især nu hvor Agricola er lige rundt om hjørnet.
...misundelige kommentarer om 10.... 9.... 8....
Sidst spillet:
- Jens_Hoppe
- 2500+ indlæg
Tro det eller ej, det gør mine heller ikke. Som jeg så tit har sagt, brætspil på bræt, tak, computere er gode til så meget andet, som brætspilsmediet aldrig kan gøre sig håb om at mestre. Sorry, jeg ved godt jeg ville være nemmere at drille, hvis jeg var dødmisundelig, men hva' faen skal jeg gøre...?Stony wrote:Mine bekymringer går ikke på om jeg kan få nogle brætspil.
What are you, like 80?
Tilbud på Ticket to Ride gennem Humble Bundle
https://www.humblebundle.com/
Der følger både det gamle US-kort og Europa med hvis man støtter med mere end 6.29$ (i skrivende stund).
Og som tilføjet bonus kan man selv vælge om købssummen skal gå til velgørenhed eller til spiludviklerne.
https://www.humblebundle.com/
Der følger både det gamle US-kort og Europa med hvis man støtter med mere end 6.29$ (i skrivende stund).
Og som tilføjet bonus kan man selv vælge om købssummen skal gå til velgørenhed eller til spiludviklerne.
Nej Myde, ærgeligt det ikke virkede. Sig lige til hvis det lykkedes dig, kunne også godt overveje det kraftigt hvis det virker på nexus 7'eren.
Hvis et spil 'fejler' installationen, betaler man mon så 40 kr igen..
Min iphone er for lille til brætspil synes jeg.. måske man skulle få ipad når min 7'er dør engang:)
Min iphone er for lille til brætspil synes jeg.. måske man skulle få ipad når min 7'er dør engang:)
Det lykkedes da jeg prøvede igen - og nej jeg betalte kun første gang . Men jeg har ikke spillet det noget synderligt, det fanger mig ikke rigtig i det format.Janalai wrote:Nej Myde, ærgeligt det ikke virkede. Sig lige til hvis det lykkedes dig, kunne også godt overveje det kraftigt hvis det virker på nexus 7'eren.
Jeg spiller carcassonne på min iphone, det virker fortrinligt