Så er Terra Mystica kommet på gaden fra Z-Man

Informationer om spil og udvidelser der er på vej m.m.
User avatar
Mik
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3642
Joined: Tue Jun 24, 2008 12:09 pm
Favoritspil: I alfabetisk orden: Across the Board - Age of Steam - Agricola - Ave Caesar - Carcassonne - Crokinole - Dominion - Echelon - Funkenschlag - Hare & Tortoise - Memoir '44 - Motorsportspillet - Robo Rally - Tales of the Arabian Nights
Location: København Nørrebro
Contact:

Så er Terra Mystica kommet på gaden fra Z-Man

Post by Mik »

Image
netsapiens
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1595
Joined: Thu Feb 22, 2007 10:45 pm
Location: 3660

Re: Så er Terra Mystica kommet på gaden fra Z-Man

Post by netsapiens »

Og danske butikker får det på lager i næste uge.
Sjov > regler .... HVER gang
Formel for behov for brætspilsindkøb = N + 1, hvor N = antal uåbnede brætspil i samling
User avatar
Mik
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3642
Joined: Tue Jun 24, 2008 12:09 pm
Favoritspil: I alfabetisk orden: Across the Board - Age of Steam - Agricola - Ave Caesar - Carcassonne - Crokinole - Dominion - Echelon - Funkenschlag - Hare & Tortoise - Memoir '44 - Motorsportspillet - Robo Rally - Tales of the Arabian Nights
Location: København Nørrebro
Contact:

Re: Så er Terra Mystica kommet på gaden fra Z-Man

Post by Mik »

Og så er der også lavet et (stadig noget usikkert) forsøg på en AI version
Image
Rasmus Hviid
50+ indlæg
50+ indlæg
Posts: 76
Joined: Tue Jun 26, 2007 8:52 am
Been thanked: 4 times
Contact:

Re: Så er Terra Mystica kommet på gaden fra Z-Man

Post by Rasmus Hviid »

netsapiens wrote:Og danske butikker får det på lager i næste uge.

Det er helt sikkert nemmere at købe det af sin lokale brætspilspusher, men den nye Z-manudgave har man nu kunne bestille og få leveret siden slut marts fra Lautapelit.fi. Jeg fik selv selv min eget eksemplar af den nye udgave i starten af april. :wink:
Københavns Brætspilsklub: http://www.strategispil.dk
Jurymedlem for Guldbrikken
netsapiens
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1595
Joined: Thu Feb 22, 2007 10:45 pm
Location: 3660

Re: Så er Terra Mystica kommet på gaden fra Z-Man

Post by netsapiens »

Ja, jeg må også erkende at jeg nok ikke tager mere end en enkelt eller to på lager. Dem der vil have spillet har det nok allerede. Ogdet er for dyr en titel at have liggende og flyde i månedsvis.
:)
Sjov > regler .... HVER gang
Formel for behov for brætspilsindkøb = N + 1, hvor N = antal uåbnede brætspil i samling
User avatar
Mik
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3642
Joined: Tue Jun 24, 2008 12:09 pm
Favoritspil: I alfabetisk orden: Across the Board - Age of Steam - Agricola - Ave Caesar - Carcassonne - Crokinole - Dominion - Echelon - Funkenschlag - Hare & Tortoise - Memoir '44 - Motorsportspillet - Robo Rally - Tales of the Arabian Nights
Location: København Nørrebro
Contact:

Re: Så er Terra Mystica kommet på gaden fra Z-Man

Post by Mik »

Rasmus Hviid wrote:Det er helt sikkert nemmere at købe det af sin lokale brætspilspusher, men den nye Z-manudgave har man nu kunne bestille og få leveret siden slut marts fra Lautapelit.fi. Jeg fik selv selv min eget eksemplar af den nye udgave i starten af april. :wink:
Tja, det kunne du jo godt have sagt noget før.
Så havde jeg ikke behøvet at købe en tysk version...
Image
Rasmus Hviid
50+ indlæg
50+ indlæg
Posts: 76
Joined: Tue Jun 26, 2007 8:52 am
Been thanked: 4 times
Contact:

Re: Så er Terra Mystica kommet på gaden fra Z-Man

Post by Rasmus Hviid »

Mik wrote:
Rasmus Hviid wrote:Det er helt sikkert nemmere at købe det af sin lokale brætspilspusher, men den nye Z-manudgave har man nu kunne bestille og få leveret siden slut marts fra Lautapelit.fi. Jeg fik selv selv min eget eksemplar af den nye udgave i starten af april. :wink:
Tja, det kunne du jo godt have sagt noget før.
Så havde jeg ikke behøvet at købe en tysk version...
Tja, jeg læste på Boardgamegeek at det det vat muligt, så helt hemmeligt var det næppe. :wink:
Københavns Brætspilsklub: http://www.strategispil.dk
Jurymedlem for Guldbrikken
User avatar
Myde
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 429
Joined: Mon Jan 28, 2013 4:25 pm
Location: Slangerup

Re: Så er Terra Mystica kommet på gaden fra Z-Man

Post by Myde »

Fantask har solgt den tyske udgave i et stykke tid til 600
User avatar
Black Sea
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 439
Joined: Thu May 04, 2006 8:32 pm
Favoritspil: Ave Caesar
Bohnanza + Erweiterung
Location: 2400 NV

Re: Så er Terra Mystica kommet på gaden fra Z-Man

Post by Black Sea »

netsapiens wrote:Ja, jeg må også erkende at jeg nok ikke tager mere end en enkelt eller to på lager. Dem der vil have spillet har det nok allerede. Ogdet er for dyr en titel at have liggende og flyde i månedsvis.
:)
Hvor meget forventer du at tage for det?
VC nr. 5243
Don't think of it as a flame---it's more like an argument that does 3d6 fire damage
If Pacman had affected us as kids we'd be running around in dark rooms, munching pills and listening to repetitive music
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9179
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Re: Så er Terra Mystica kommet på gaden fra Z-Man

Post by Stony »

Mik wrote:Og så er der også lavet et (stadig noget usikkert) forsøg på en AI version
Den fungerede egentlig fint, men grænsefladen lader noget at ønske, og den lader stadig til at have nogle bugs.
Sidst spillet:
Image
netsapiens
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1595
Joined: Thu Feb 22, 2007 10:45 pm
Location: 3660

Re: Så er Terra Mystica kommet på gaden fra Z-Man

Post by netsapiens »

Black Sea wrote: Hvor meget forventer du at tage for det?
Den ryger på hjemmesiden for 600,-
Jeg kan godt sælge den lidt billigere, men det giver ingen mening, for så skal jeg tage 50,- i fragt :)

Men køb den sammen med noget andet på samme ordre, så sætter jeg prisen ned til 570,- og så er der stadig gratis fragt.
Sjov > regler .... HVER gang
Formel for behov for brætspilsindkøb = N + 1, hvor N = antal uåbnede brætspil i samling
User avatar
Black Sea
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 439
Joined: Thu May 04, 2006 8:32 pm
Favoritspil: Ave Caesar
Bohnanza + Erweiterung
Location: 2400 NV

Re: Så er Terra Mystica kommet på gaden fra Z-Man

Post by Black Sea »

netsapiens wrote:
Black Sea wrote: Hvor meget forventer du at tage for det?
Den ryger på hjemmesiden for 600,-
Jeg kan godt sælge den lidt billigere, men det giver ingen mening, for så skal jeg tage 50,- i fragt :)

Men køb den sammen med noget andet på samme ordre, så sætter jeg prisen ned til 570,- og så er der stadig gratis fragt.
Ok. Jeg holder øje med forumet her + facebook :wink:
VC nr. 5243
Don't think of it as a flame---it's more like an argument that does 3d6 fire damage
If Pacman had affected us as kids we'd be running around in dark rooms, munching pills and listening to repetitive music
User avatar
BlueSwan
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1005
Joined: Fri Feb 01, 2013 8:12 am
Favoritspil: Android: Netrunner, Dominion, Mage Knight Board Game, Nations, Skak, Twilight Struggle, det meste af Stefan Feld og de fleste halvtunge Eurogames med fokus på ressource management og optimering.
Location: Helsinge
Contact:

Re: Så er Terra Mystica kommet på gaden fra Z-Man

Post by BlueSwan »

Vil vildt gerne prøve det spil. Alle snakker jo om hvor fedt det er. Så hvis der er nogen der står og mangler en ekstra mand i Nordsjælland/København på et tidspunkt, så smid en PM. I skal ikke bekymre jer om regelintroduktioner - jeg sætter mig altid ind i regler til nye spil på forhånd.
Sidst spillet:
Image
Min musik: http://www.soundcloud.com/blueswan
Rasmus Hviid
50+ indlæg
50+ indlæg
Posts: 76
Joined: Tue Jun 26, 2007 8:52 am
Been thanked: 4 times
Contact:

Re: Så er Terra Mystica kommet på gaden fra Z-Man

Post by Rasmus Hviid »

BlueSwan wrote:Vil vildt gerne prøve det spil. Alle snakker jo om hvor fedt det er. Så hvis der er nogen der står og mangler en ekstra mand i Nordsjælland/København på et tidspunkt, så smid en PM. I skal ikke bekymre jer om regelintroduktioner - jeg sætter mig altid ind i regler til nye spil på forhånd.
Du kan jo smutte forbi KBK i morgen aften. Jeg er sikker på at spillet kommer på mindst et bord. Så kunne du jo samtidigt få alle de gratis spil fra mig. :wink:
Københavns Brætspilsklub: http://www.strategispil.dk
Jurymedlem for Guldbrikken
User avatar
BlueSwan
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1005
Joined: Fri Feb 01, 2013 8:12 am
Favoritspil: Android: Netrunner, Dominion, Mage Knight Board Game, Nations, Skak, Twilight Struggle, det meste af Stefan Feld og de fleste halvtunge Eurogames med fokus på ressource management og optimering.
Location: Helsinge
Contact:

Re: Så er Terra Mystica kommet på gaden fra Z-Man

Post by BlueSwan »

Rasmus Hviid wrote:
BlueSwan wrote:Vil vildt gerne prøve det spil. Alle snakker jo om hvor fedt det er. Så hvis der er nogen der står og mangler en ekstra mand i Nordsjælland/København på et tidspunkt, så smid en PM. I skal ikke bekymre jer om regelintroduktioner - jeg sætter mig altid ind i regler til nye spil på forhånd.
Du kan jo smutte forbi KBK i morgen aften. Jeg er sikker på at spillet kommer på mindst et bord. Så kunne du jo samtidigt få alle de gratis spil fra mig. :wink:
Super ide, men den går nok ikke med konen, da jeg har spilarrangementer både torsdag og fredag. :cry:
Sidst spillet:
Image
Min musik: http://www.soundcloud.com/blueswan
Post Reply