Belfort udvidelsen - Kickstarter samkøb

Her er man velkommen til at poste indlæg om udsalg og tilbud man har bemærket hos forhandlere. Forhandlere er også velkomne til selv at poste indlæg her. Det er endvidere her, man har mulighed for at koordinere fællesindkøb i ind- og udland.
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9179
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Re: Belfort udvidelsen - Kickstarter samkøb

Post by Stony »

Larsine wrote:...registrer varekøb ved at udfylde diverse felter, samt vedhæft pdf af originalfaktura
AaaaaaaHA! Jeg kan ikke mindes at have modtaget en faktura, når jeg har været med på en Kickstarter...? Hvad så?
Sidst spillet:
Image
User avatar
Taibi
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 947
Joined: Fri Dec 26, 2008 10:50 pm
Favoritspil: Ark Nova
Location: Ebeltoft
Has thanked: 237 times
Been thanked: 104 times

Re: Belfort udvidelsen - Kickstarter samkøb

Post by Taibi »

Stony wrote:
Larsine wrote:...registrer varekøb ved at udfylde diverse felter, samt vedhæft pdf af originalfaktura
AaaaaaaHA! Jeg kan ikke mindes at have modtaget en faktura, når jeg har været med på en Kickstarter...? Hvad så?
Jeg har normalt bedt "udbyderen" af den relevante Kickstarter om en faktura men det har også været mindre udgivere. Ved Fleet kunne jeg ikke få det - de henviste til den udskrift man får ved pledge og den viste sig at holde vand med lidt dialog frem og tilbage med ShopUSA så vidt jeg husker.
Sidst spillet:
Image

Min profil på BGG
User avatar
Larsine
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3327
Joined: Tue Aug 14, 2007 5:45 pm
Location: Sorø
Has thanked: 1 time

Re: Belfort udvidelsen - Kickstarter samkøb

Post by Larsine »

ShopUSA skal bare have noget er viser hvad det er, og hvad det har kostet. Jeg ville gå du fra at man kan lave en PDF af en af de mange e-mail man modtager efter en afsluttet kickstarter, som de vil acceptere.
User avatar
JoelP
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 682
Joined: Sun May 27, 2012 2:50 pm
Location: København

Re: Belfort udvidelsen - Kickstarter samkøb

Post by JoelP »

Bump. Jeg kan se at det kom fint i mål, dog uden tegneserie. Oh well :)

Siger du til, når du vil ha penge?
User avatar
Tyfo
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 121
Joined: Mon Nov 19, 2012 7:32 pm
Location: Aarhus

Re: Belfort udvidelsen - Kickstarter samkøb

Post by Tyfo »

Nogen der har lyst til at overtage min plads i denne Kickstarter? Jeg er ved at forsøge at sælge grundspillet. Jeg står naturligvis ved min forpligtigelse hvis der ikke er nogen interesserede.
Image
RasJer
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 204
Joined: Tue Mar 27, 2012 9:05 am
Location: Slangerup
Has thanked: 2 times
Been thanked: 1 time

Re: Belfort udvidelsen - Kickstarter samkøb

Post by RasJer »

Tyfo wrote:Nogen der har lyst til at overtage min plads i denne Kickstarter? Jeg er ved at forsøge at sælge grundspillet. Jeg står naturligvis ved min forpligtigelse hvis der ikke er nogen interesserede.
Sender lige en PB

Med venlig hilsen
- Rasmus
RasJer
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 204
Joined: Tue Mar 27, 2012 9:05 am
Location: Slangerup
Has thanked: 2 times
Been thanked: 1 time

Re: Belfort udvidelsen - Kickstarter samkøb

Post by RasJer »

Hejsa, ville det være i orden hvis jeg overtog Tyfos (er det ikke en sygdom? :-)) plads til 1 stk. Belfort udvidelse, udvidelse?

Si' til hvis I skal bruge noget info fra mig.

Med venlig hilsen
- Rasmus
User avatar
Tyfo
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 121
Joined: Mon Nov 19, 2012 7:32 pm
Location: Aarhus

Re: Belfort udvidelsen - Kickstarter samkøb

Post by Tyfo »

RasJer wrote:Hejsa, ville det være i orden hvis jeg overtog Tyfos (er det ikke en sygdom? :-)) plads til 1 stk. Belfort udvidelse, udvidelse?

Si' til hvis I skal bruge noget info fra mig.

Med venlig hilsen
- Rasmus
Tyfus er sygdommen. ;)

Og ja, RasJer og jeg har lavet en aftale om at han overtager min plads. Jeg håber ikke dette giver nogle problemer.
Image
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9179
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Re: Belfort udvidelsen - Kickstarter samkøb

Post by Stony »

Tjek!
Sidst spillet:
Image
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9179
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Re: Belfort udvidelsen - Kickstarter samkøb

Post by Stony »

Jeg har nu modtaget besked om at pakken er under behandling, og inden så længe vil være på vej til ShopUSA. Hvor lang tid vi må forvente at der går, før den så ankommer herhjemme er jeg i skrivende stund svar skyldig på.
Sidst spillet:
Image
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9179
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Re: Belfort udvidelsen - Kickstarter samkøb

Post by Stony »

Statusopdatering: Efter at pakken åbenbart var forsvundet sporløst, har de sendt en ny pakke afsted, og den er nu ankommet til ShopUSA. Så nu skulle skidtet endelig være på vej.
Sidst spillet:
Image
chr88
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 524
Joined: Sat Jun 18, 2011 7:36 am
Favoritspil: Agricola og Terra Mystica er mine to klare favoritspil! Andre favoritter er eurogames som Samurai, Ra, Hansa Teutonica, Caylus, Le Havre, El Grande, Puerto Rico, Goa, Ghost Stories, Taluva, Reef Encounter osv. - men også et partygame som Telestrations er genialt!
Tjek hellere end gerne min profil på BGG: http://boardgamegeek.com/user/ChrB
Location: 2100 Kbh Ø
Been thanked: 4 times

Re: Belfort udvidelsen - Kickstarter samkøb

Post by chr88 »

Stony wrote:Statusopdatering: Efter at pakken åbenbart var forsvundet sporløst, har de sendt en ny pakke afsted, og den er nu ankommet til ShopUSA. Så nu skulle skidtet endelig være på vej.
Tak for opdateringen. :) Ærgerligt at det så næppe når at komme før DC, men sådan er det jo!
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9179
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Re: Belfort udvidelsen - Kickstarter samkøb

Post by Stony »

Så fik jeg endelig en bekræftelse der angiver en forventet levering i næste uge.

Det var synd at det sådan kom til at trække i langdrag, men nu er vi (endelig) ved at være der.
Sidst spillet:
Image
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9179
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Re: Belfort udvidelsen - Kickstarter samkøb

Post by Stony »

SÅ lykkedes det. Endelig. Igår på vej hjem fra job, samlede jeg pakken med spillene op. De står nu hjemme hos mig. Vi må lige få afklaret, hvordan folk hver især ønsker at få fat i deres eksemplar.
Sidst spillet:
Image
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9179
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Re: Belfort udvidelsen - Kickstarter samkøb

Post by Stony »

Nå ja, og så det formelle. Jeg skal bede om 165 plus evt. porto.

Jeg vil - så vidt muligt - gerne have afklaret hvor mange der skal have sendt, så jeg kan sende dem alle sammen på een gang, istedet for at skulle på posthuset igen og igen. Så en lidt hurtig feedback vil være rigtig rart.
Sidst spillet:
Image
Post Reply