Brætspil i Søborg #5 => Bora Bora torsdag den 2.maj

Find spillevenner ud fra geografiske og spilmæssige præferencer. Her kan såvel enkelte brugere som klubber annoncere efter interesserede.
Post Reply
User avatar
Bugge
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1335
Joined: Mon Dec 01, 2008 1:41 pm
Location: Bagsværd
Has thanked: 2 times
Been thanked: 15 times

Brætspil i Søborg #5 => Bora Bora torsdag den 2.maj

Post by Bugge »

Hej forum,

Så er det tid til 5.udgaven, og jeg har valgt at sætte fokus på et 2013 spil i vælten nærmere bestemt Bora Bora,

http://boardgamegeek.com/boardgame/127060/bora-bora

Da JoelP og BlueSwan allerede har meldt deres ankomst er der 1 ledig plads tilbage.

Opstart bliver kl.19.00, så vi kan nå noget mere el. komme i seng til normal tid.

Ses,
Søren
Last edited by Bugge on Wed Apr 24, 2013 8:01 am, edited 2 times in total.
User avatar
BlueSwan
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1005
Joined: Fri Feb 01, 2013 8:12 am
Favoritspil: Android: Netrunner, Dominion, Mage Knight Board Game, Nations, Skak, Twilight Struggle, det meste af Stefan Feld og de fleste halvtunge Eurogames med fokus på ressource management og optimering.
Location: Helsinge
Contact:

Re: Brætspil i Søborg #5 => Bora Bora torsdag den 2.maj

Post by BlueSwan »

Sejt. Vil vildt gerne prøve Bora Bora. Men kunne det eventuelt rykkes til kl.19? Jeg kan ikke nå det til 18.30.
Sidst spillet:
Image
Min musik: http://www.soundcloud.com/blueswan
User avatar
Bugge
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1335
Joined: Mon Dec 01, 2008 1:41 pm
Location: Bagsværd
Has thanked: 2 times
Been thanked: 15 times

Re: Brætspil i Søborg #5 => Bora Bora torsdag den 2.maj

Post by Bugge »

BlueSwan wrote:Sejt. Vil vildt gerne prøve Bora Bora. Men kunne det eventuelt rykkes til kl.19? Jeg kan ikke nå det til 18.30.
Lad os bare sige kl.19.00, men sørg for at have læst reglerne og set en video el. to, for så går vi i gang præcis kl.19.00.

Søren
User avatar
BlueSwan
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1005
Joined: Fri Feb 01, 2013 8:12 am
Favoritspil: Android: Netrunner, Dominion, Mage Knight Board Game, Nations, Skak, Twilight Struggle, det meste af Stefan Feld og de fleste halvtunge Eurogames med fokus på ressource management og optimering.
Location: Helsinge
Contact:

Re: Brætspil i Søborg #5 => Bora Bora torsdag den 2.maj

Post by BlueSwan »

Bugge wrote:
BlueSwan wrote:Sejt. Vil vildt gerne prøve Bora Bora. Men kunne det eventuelt rykkes til kl.19? Jeg kan ikke nå det til 18.30.
Lad os bare sige kl.19.00, men sørg for at have læst reglerne og set en video el. to, for så går vi i gang præcis kl.19.00.

Søren
Jeg møder altid velforberedt op! :D
Sidst spillet:
Image
Min musik: http://www.soundcloud.com/blueswan
User avatar
Myde
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 429
Joined: Mon Jan 28, 2013 4:25 pm
Location: Slangerup

Re: Brætspil i Søborg #5 => Bora Bora torsdag den 2.maj

Post by Myde »

Jeg nupper gerne sidste plads!
User avatar
Bugge
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1335
Joined: Mon Dec 01, 2008 1:41 pm
Location: Bagsværd
Has thanked: 2 times
Been thanked: 15 times

Re: Brætspil i Søborg #5 => Bora Bora torsdag den 2.maj

Post by Bugge »

Myde wrote:Jeg nupper gerne sidste plads!
Super Merete, så er vi 4.

Jeg sørger for nærlæse reglerne, se en video el. to, samt at sætte spillet til i kommer.

I må naturligvis også gerne læse regler/se video, da vi går i gang så hurtigt som muligt efter kl.19.00.

Ses,
Søren
User avatar
Myde
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 429
Joined: Mon Jan 28, 2013 4:25 pm
Location: Slangerup

Re: Brætspil i Søborg #5 => Bora Bora torsdag den 2.maj

Post by Myde »

Bugge wrote:
Myde wrote:Jeg nupper gerne sidste plads!
Super Merete, så er vi 4.

Jeg sørger for nærlæse reglerne, se en video el. to, samt at sætte spillet til i kommer.

I må naturligvis også gerne læse regler/se video, da vi går i gang så hurtigt som muligt efter kl.19.00.

Ses,
Søren
Jep - jeg skal også nok nå at studere lidt
User avatar
BlueSwan
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1005
Joined: Fri Feb 01, 2013 8:12 am
Favoritspil: Android: Netrunner, Dominion, Mage Knight Board Game, Nations, Skak, Twilight Struggle, det meste af Stefan Feld og de fleste halvtunge Eurogames med fokus på ressource management og optimering.
Location: Helsinge
Contact:

Re: Brætspil i Søborg #5 => Bora Bora torsdag den 2.maj

Post by BlueSwan »

Har nu fået set Undead Vikings video omkring spillet og derefter læst regelsættet igennem. Der er godt nok nogle ting at holde styr på, men nu tror jeg da at jeg har rimeligt styr på hvordan spillet fungerer rent mekanisk. Skal nok blive sjovt!
Sidst spillet:
Image
Min musik: http://www.soundcloud.com/blueswan
User avatar
Myde
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 429
Joined: Mon Jan 28, 2013 4:25 pm
Location: Slangerup

Re: Brætspil i Søborg #5 => Bora Bora torsdag den 2.maj

Post by Myde »

BlueSwan wrote:Har nu fået set Undead Vikings video omkring spillet og derefter læst regelsættet igennem. Der er godt nok nogle ting at holde styr på, men nu tror jeg da at jeg har rimeligt styr på hvordan spillet fungerer rent mekanisk. Skal nok blive sjovt!
Helt sikkert! Omend det virkede overvældende ved første øjekast, gælder jeg mig rigtig meget til at prøve det. Bliver mit første Feld
User avatar
BlueSwan
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1005
Joined: Fri Feb 01, 2013 8:12 am
Favoritspil: Android: Netrunner, Dominion, Mage Knight Board Game, Nations, Skak, Twilight Struggle, det meste af Stefan Feld og de fleste halvtunge Eurogames med fokus på ressource management og optimering.
Location: Helsinge
Contact:

Re: Brætspil i Søborg #5 => Bora Bora torsdag den 2.maj

Post by BlueSwan »

Myde wrote:
BlueSwan wrote:Har nu fået set Undead Vikings video omkring spillet og derefter læst regelsættet igennem. Der er godt nok nogle ting at holde styr på, men nu tror jeg da at jeg har rimeligt styr på hvordan spillet fungerer rent mekanisk. Skal nok blive sjovt!
Helt sikkert! Omend det virkede overvældende ved første øjekast, gælder jeg mig rigtig meget til at prøve det. Bliver mit første Feld
Same here!
Sidst spillet:
Image
Min musik: http://www.soundcloud.com/blueswan
User avatar
JoelP
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 682
Joined: Sun May 27, 2012 2:50 pm
Location: København

Re: Brætspil i Søborg #5 => Bora Bora torsdag den 2.maj

Post by JoelP »

Heh, ok, så fik jeg printet reglerne ud og læst igennem inden jeg så videoen for 3. gang. Det hjalp godt nok meget :D Min hjerne lærer åbenbart bedre på skrift :P
User avatar
Bugge
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1335
Joined: Mon Dec 01, 2008 1:41 pm
Location: Bagsværd
Has thanked: 2 times
Been thanked: 15 times

Re: Brætspil i Søborg #5 => Bora Bora torsdag den 2.maj

Post by Bugge »

Det er godt i er forberedt :D Det ender med at i skal hjælpe mig :?

For dem der skulle være i tvivl, så er adressen Jacob Bulls Alle 116 og mit mobil nr. er 60-634815.

Glæder mig,
Søren
User avatar
Myde
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 429
Joined: Mon Jan 28, 2013 4:25 pm
Location: Slangerup

Re: Brætspil i Søborg #5 => Bora Bora torsdag den 2.maj

Post by Myde »

JoelP wrote:Heh, ok, så fik jeg printet reglerne ud og læst igennem inden jeg så videoen for 3. gang. Det hjalp godt nok meget :D Min hjerne lærer åbenbart bedre på skrift :P
Jeg har siddet og set en video med en hel gennemspilning af et 3-p spil for at forstå det helt (+ andre vidoer og div. tråde på BGG) :lol:
User avatar
BlueSwan
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1005
Joined: Fri Feb 01, 2013 8:12 am
Favoritspil: Android: Netrunner, Dominion, Mage Knight Board Game, Nations, Skak, Twilight Struggle, det meste af Stefan Feld og de fleste halvtunge Eurogames med fokus på ressource management og optimering.
Location: Helsinge
Contact:

Re: Brætspil i Søborg #5 => Bora Bora torsdag den 2.maj

Post by BlueSwan »

Myde wrote:
JoelP wrote:Heh, ok, så fik jeg printet reglerne ud og læst igennem inden jeg så videoen for 3. gang. Det hjalp godt nok meget :D Min hjerne lærer åbenbart bedre på skrift :P
Jeg har siddet og set en video med en hel gennemspilning af et 3-p spil for at forstå det helt (+ andre vidoer og div. tråde på BGG) :lol:
Smid gerne et link! Jeg skal stadig lige have styr på nogle ting inden vi spiller i morgen.

EDIT: Har fundet det. Tror ikke jeg har tid til at se alt det! :D
Sidst spillet:
Image
Min musik: http://www.soundcloud.com/blueswan
Post Reply