Den officielle Kickstarter-tråd

Kommentarer, spørgsmål og husregler.
User avatar
zfire
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 124
Joined: Wed Jul 17, 2013 11:39 am
Location: Vejle
Has thanked: 43 times
Been thanked: 71 times

Re: Den officielle Kickstarter-tråd

Post by zfire »

For dem der er interreseret så er Incómodos Invitados(Awkward Guests) tilbage på kickstarter d. 7 november, det er netop annonceret her.
Jeg håber selv på forbedret player skærme, da dem der fulgte med den spanske version kun var foldet på et led, og derfor var meget svære at bruge ordentligt.
User avatar
Goblen
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1381
Joined: Mon Nov 26, 2012 4:48 pm
Favoritspil: Castles of Burgundy, Terra Mystica, Battlestar Galactica, Dead of Winter, Kingsburg, The Gallerist, The Resistance, Shakespeare
Location: Lundby
Has thanked: 17 times
Been thanked: 45 times
Contact:

Re: Den officielle Kickstarter-tråd

Post by Goblen »

Røg på Spirit Island: Jagged Earth. Synes Spirit Island er fantastisk, så selvfølgelig skal denne udvidelse ind i samlingen, og så må 2019 blive året hvor det bliver spillet mere.
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9163
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Re: Den officielle Kickstarter-tråd

Post by Stony »

Taget i betragning at jeg egentlig ville tage en slapper med Kickstarter, så er jeg røget på nogle stykker på det seneste.

I dag blev det til hhv. Spirit Island : Jagged Earth, som lige blev nævnt.

Og så valgte jeg også at springe på Cloudspire, som er inspireret af "MOBA"s fra computerverdenen. (Dota 2 og League of Legends er nok de mest kendte) Det tiltaler mig, og det tilbyder både team play samt solo, hvilket forhåbentlig giver nogle forskellige muligheder ift. at få det på bordet. Jeg sprang på pakken inkl. udvidelse.
Sidst spillet:
Image
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9163
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Re: Den officielle Kickstarter-tråd

Post by Stony »

...og jeg kickstartede så også Barrage.

Jeg kan ikke udelukke at jeg på bagkant af Essen kommer til at skrive lidt i denne tråd igen-igen.

(Schyyyy! Jeg kan stoppe lige når jeg vil.)
Sidst spillet:
Image
User avatar
Goblen
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1381
Joined: Mon Nov 26, 2012 4:48 pm
Favoritspil: Castles of Burgundy, Terra Mystica, Battlestar Galactica, Dead of Winter, Kingsburg, The Gallerist, The Resistance, Shakespeare
Location: Lundby
Has thanked: 17 times
Been thanked: 45 times
Contact:

Re: Den officielle Kickstarter-tråd

Post by Goblen »

Damn. Skulle ikke have set videoen fra Game the Game om Tidal Blades - Heroes of the Reef for nu er jeg hoppet på den også.
User avatar
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5110
Joined: Wed Oct 18, 2006 11:26 am
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Location: København
Has thanked: 487 times
Been thanked: 523 times

Re: Den officielle Kickstarter-tråd

Post by Gunness »

^Lurer også på Tidal Blades, men kan ikke finde ud af, om det ser lidt rodet ud.

Måske af perifer interesse for GGs brugere, men der er en dokumentar om Gary Gygax (manden bag D&D) undervejs.
Bestilt: Floe, The Old King's Crown, Mycelia, Peacekeepers, An Age Contrived, Unconscious Mind, Rise & Fall, Dark Quarter, Through Ice & Snow
Seneste: 7th Citadel, Match of the Century, Faraway, Boonlake, Senjutsu, Fractal, Sleeping Gods 2
User avatar
Goblen
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1381
Joined: Mon Nov 26, 2012 4:48 pm
Favoritspil: Castles of Burgundy, Terra Mystica, Battlestar Galactica, Dead of Winter, Kingsburg, The Gallerist, The Resistance, Shakespeare
Location: Lundby
Has thanked: 17 times
Been thanked: 45 times
Contact:

Re: Den officielle Kickstarter-tråd

Post by Goblen »

Gunness wrote:^Lurer også på Tidal Blades, men kan ikke finde ud af, om det ser lidt rodet ud.

Måske af perifer interesse for GGs brugere, men der er en dokumentar om Gary Gygax (manden bag D&D) undervejs.
Til det første :-) Har læst flere der siger det, men jeg synes det ikke - det virker relativt simpelt på mig. Til nr. 2 - Den hopper jeg nok på med basic pledge. En stor del af min ungdom er brugt på D&D og AD&D, og Temple of Elemental Evil var det vildeste eventyr :-)
User avatar
Neumann
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 328
Joined: Fri Aug 19, 2016 7:38 pm
Has thanked: 25 times
Been thanked: 69 times

Re: Den officielle Kickstarter-tråd

Post by Neumann »

zfire wrote:For dem der er interreseret så er Incómodos Invitados(Awkward Guests) tilbage på kickstarter d. 7 november
Der er åbnet nu, og der er et par euro i rabat til de første 24 timers backere.
APK
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 334
Joined: Fri Feb 16, 2007 12:17 am
Location: Kbh Ø
Has thanked: 16 times
Been thanked: 4 times

Re: Den officielle Kickstarter-tråd

Post by APK »

Neumann wrote:
zfire wrote:For dem der er interreseret så er Incómodos Invitados(Awkward Guests) tilbage på kickstarter d. 7 november
Der er åbnet nu, og der er et par euro i rabat til de første 24 timers backere.
Tak for heads up. Backed!
/APK
Image
User avatar
Da Senzai
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 124
Joined: Mon Aug 26, 2013 8:42 pm
Location: København
Been thanked: 10 times

Re: Den officielle Kickstarter-tråd

Post by Da Senzai »

Den nye Teenage Mutant Ninja Turtles Kickstarter er landet!

Det ser så awesome ud og jeg er lige ved at blive delt i to af frustration over, at Jeg ikke har råd til det. Har ikke gået og tænkt på andet de sidste to uger.

Det er et godt spil, men kender jeg mig selv ret, så bliver jeg træt af det efter tre spil. Jeg er nemlig ikke den store Dungeon Crawler/Scenario based guy, hvor man render rundt tæsker tæsker dudes ved at slå med terninger.

Hvis det ikke var TMNT, så var jeg nok ikke interesseret .. Men det er TMNT!

Jeg vil vildt gerne have det, men det virker dumt at gå 2000 kroner i minus.

Jeg tror, at her må jeg kigge mig selv i øjnene og sige; at Jeg må nøjes med at have Turtles, hvor de er bedst. Nemlig i mine tegneserier. Og det må være nok.

Det jeg elsker ved Turtles er humoren, melankolien og den gode historie.

De tre ting translator nok ikke så godt over til brætspil. I think.

Men, nøj, hvor vil jeg gerne have brætspillet. Det gør helt ondt inden i, lol.

Men, hvis jeg ikke har pengene og den lille smule fornuft, jeg besidder, godt ved, at Jeg ikke kommer til at spille det mere end en håndfuld gange, så virker det fjollet at springe på.
Der kommer også et spil i næste måned Jeg vil have ( som jeg så 100% ikke vil have penge til, hvis jeg køber tmnt)

Jeg synes også, at Sword and Sorcery var ret godt, men det solgte Jeg alligevel billigt til en ven efter 4 spilledage.

Hvis jeg nu er grov, så kan Jeg (for at overbevise mig selv) sige, at TMNT er spil er noget af det samme. Bortset fra, at i stedet for at være en Ridder, Dværg og Troldkvinde, så er man tre skildpadder... Men det gør det altså også ti gange sejere! Argh!
Image
User avatar
digter
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 936
Joined: Sat Aug 13, 2011 10:27 pm
Location: Odense
Has thanked: 8 times
Been thanked: 12 times

Re: Den officielle Kickstarter-tråd

Post by digter »

250$ for at få adgang til stretchgoals på TMNT kickstarteren :roll: :roll: :roll:
Image
User avatar
Goblen
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1381
Joined: Mon Nov 26, 2012 4:48 pm
Favoritspil: Castles of Burgundy, Terra Mystica, Battlestar Galactica, Dead of Winter, Kingsburg, The Gallerist, The Resistance, Shakespeare
Location: Lundby
Has thanked: 17 times
Been thanked: 45 times
Contact:

Re: Den officielle Kickstarter-tråd

Post by Goblen »

Hoppede på Millenium Blades nu det kom op med en udvidelse. Har længe været ked af jeg ikke fik det i sin tid.
User avatar
Larsine
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3327
Joined: Tue Aug 14, 2007 5:45 pm
Location: Sorø
Has thanked: 1 time

Re: Den officielle Kickstarter-tråd

Post by Larsine »

Da Senzai wrote: Tue Jan 15, 2019 9:59 pm i stedet for at være en Ridder, Dværg og Troldkvinde, så er man tre skildpadder...
Hvad er der sket med den fjerde skildpadde?
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9163
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Re: Den officielle Kickstarter-tråd

Post by Stony »

Larsine wrote: Mon Mar 04, 2019 11:52 pm Hvad er der sket med den fjerde skildpadde?
Leonardo var altid lidt af en rebel, så han skred...
Sidst spillet:
Image
User avatar
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5110
Joined: Wed Oct 18, 2006 11:26 am
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Location: København
Has thanked: 487 times
Been thanked: 523 times

Re: Den officielle Kickstarter-tråd

Post by Gunness »

Paladins of the West Kingdom er på KS lige nu.
Ved første øjekast ser det pænt, men mildt søvndyssende ud med alle de vanlige marker og middelalderfolk, kendt fra 117 andre spil. Men mit indtryk er, at folk generelt har været glade for Architects i samme serie?
Bestilt: Floe, The Old King's Crown, Mycelia, Peacekeepers, An Age Contrived, Unconscious Mind, Rise & Fall, Dark Quarter, Through Ice & Snow
Seneste: 7th Citadel, Match of the Century, Faraway, Boonlake, Senjutsu, Fractal, Sleeping Gods 2
Post Reply