Brætspil i Søborg #3 => fredag den 8. marts, kl.18.00

Find spillevenner ud fra geografiske og spilmæssige præferencer. Her kan såvel enkelte brugere som klubber annoncere efter interesserede.
User avatar
Bugge
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1335
Joined: Mon Dec 01, 2008 1:41 pm
Location: Bagsværd
Has thanked: 2 times
Been thanked: 15 times

Brætspil i Søborg #3 => fredag den 8. marts, kl.18.00

Post by Bugge »

Så prøver jeg et nyt koncept for Brætspil i Søborg #3.

Der er meget passende 3 ledige pladser, så vi bliver 4 i alt. Når der er 3 af jer som har meldt sig til, vælger vi hvad vi skal spille ud fra følgende bruttotrup (sig ikke at jeg ikke lytter til 'pøblen'),

- Brass
- Constantinopolis (5-mandsspil men bedst med 4 ifølge BGG)
- Egizia
- Lost Valley
- Sylla

Skynd jer :shock: Der burde være 1-2 sikre, hvis man skal tro på det der bliver skrevet herinde 8)

Mvh,
Søren
Last edited by Bugge on Wed Feb 27, 2013 10:05 am, edited 1 time in total.
User avatar
peskjens
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 274
Joined: Fri Oct 27, 2006 8:47 am
Location: Birkerød

Re: Brætspil i Søborg #3 => torsdag den 7. marts

Post by peskjens »

Kan ikke den dag.
User avatar
Myde
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 429
Joined: Mon Jan 28, 2013 4:25 pm
Location: Slangerup

Re: Brætspil i Søborg #3 => torsdag den 7. marts

Post by Myde »

hvad tid?
User avatar
Bugge
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1335
Joined: Mon Dec 01, 2008 1:41 pm
Location: Bagsværd
Has thanked: 2 times
Been thanked: 15 times

Re: Brætspil i Søborg #3 => torsdag den 7. marts

Post by Bugge »

Myde wrote:hvad tid?
Hej Merete,

Det bliver kl.18.00-18.30 vi mødes, og så spiller vi til kl. ca. 22.00-22.30, dvs. ca. 2 spil, i denne omgang fra nævnte liste (hvorfor Mik burde være sikker, da det er hans forslag...).


Det ville være hyggeligt hvis du kom, og jeg kan stadig anbefale Consim møderne. Det næste er på søndag d.3/3, kl.11.00 i Valby Kulturhus på Toftegårds Plads. Fordelen her er at der kommer folk af begge køn, fra 12-55 år og der spilles både familiespil og de lidt mere 'hardcore' strategispil. Altså et super godt sted at have det sjovt og få nogle erfaringer/oplevelser udi brætspil universet.

Søren
User avatar
Mik
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3642
Joined: Tue Jun 24, 2008 12:09 pm
Favoritspil: I alfabetisk orden: Across the Board - Age of Steam - Agricola - Ave Caesar - Carcassonne - Crokinole - Dominion - Echelon - Funkenschlag - Hare & Tortoise - Memoir '44 - Motorsportspillet - Robo Rally - Tales of the Arabian Nights
Location: København Nørrebro
Contact:

Re: Brætspil i Søborg #3 => torsdag den 7. marts

Post by Mik »

Bugge wrote:(hvorfor Mik burde være sikker, da det er hans forslag...).
Det var nu en onsdag - som er overstået - at jeg nævnte disse spil.
Torsdag den 7/3 har jeg allerede lavet en aftale med Jesper Noer.
Image
User avatar
Bugge
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1335
Joined: Mon Dec 01, 2008 1:41 pm
Location: Bagsværd
Has thanked: 2 times
Been thanked: 15 times

Re: Brætspil i Søborg #3 => torsdag den 7. marts

Post by Bugge »

Mik wrote:
Bugge wrote:(hvorfor Mik burde være sikker, da det er hans forslag...).
Det var nu en onsdag - som er overstået - at jeg nævnte disse spil.
Torsdag den 7/3 har jeg allerede lavet en aftale med Jesper Noer.
Hej Mik,

Jeg bliver jo nød til at vælge hullerne i min egen kalender, men nu da både du og Peskejens ikke kan d.7/3, vil jeg spørge dig om hvordan det ligger med fredag d.8/3 i stedet for, eller er dine fredage 'hellige'?

Mvh,
Søren
User avatar
Myde
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 429
Joined: Mon Jan 28, 2013 4:25 pm
Location: Slangerup

Re: Brætspil i Søborg #3 => torsdag den 7. marts

Post by Myde »

Bugge wrote:
Myde wrote:hvad tid?
Hej Merete,

Det bliver kl.18.00-18.30 vi mødes, og så spiller vi til kl. ca. 22.00-22.30, dvs. ca. 2 spil, i denne omgang fra nævnte liste (hvorfor Mik burde være sikker, da det er hans forslag...).


Det ville være hyggeligt hvis du kom, og jeg kan stadig anbefale Consim møderne. Det næste er på søndag d.3/3, kl.11.00 i Valby Kulturhus på Toftegårds Plads. Fordelen her er at der kommer folk af begge køn, fra 12-55 år og der spilles både familiespil og de lidt mere 'hardcore' strategispil. Altså et super godt sted at have det sjovt og få nogle erfaringer/oplevelser udi brætspil universet.

Søren
hej Søren
Jeg kunne godt være frisk på torsdag, omend fredag ville passe endnu bedre. Pt er min kalender dog ikke helt afklaret med næste uge, så jeg kan ikke lige nu give endeligt tilsagn, hvis det ender på torsdag.

Jeg har faktisk allerede noteret Consim i min kalender til på søndag :) men da jeg også har en halv aftale om måske at spille lørdag, ser jeg lige tiden an, da begge dage ville være lige i overkanten.

Mvh Merete
User avatar
Mik
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3642
Joined: Tue Jun 24, 2008 12:09 pm
Favoritspil: I alfabetisk orden: Across the Board - Age of Steam - Agricola - Ave Caesar - Carcassonne - Crokinole - Dominion - Echelon - Funkenschlag - Hare & Tortoise - Memoir '44 - Motorsportspillet - Robo Rally - Tales of the Arabian Nights
Location: København Nørrebro
Contact:

Re: Brætspil i Søborg #3 => torsdag den 7. marts

Post by Mik »

Bugge wrote:Jeg bliver jo nød til at vælge hullerne i min egen kalender, men nu da både du og Peskejens ikke kan d.7/3, vil jeg spørge dig om hvordan det ligger med fredag d.8/3 i stedet for, eller er dine fredage 'hellige'?
Onsdage og fredage er de hverdagsaftener jeg næsten altid kan. Jeg kan også de fleste weekender. Medens jeg som regel allerede har spilleaftener mandage, tirsdage og de fleste torsdage.
Image
User avatar
Bugge
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1335
Joined: Mon Dec 01, 2008 1:41 pm
Location: Bagsværd
Has thanked: 2 times
Been thanked: 15 times

Re: Brætspil i Søborg #3 => torsdag den 7. marts

Post by Bugge »

Mik wrote:
Bugge wrote:Jeg bliver jo nød til at vælge hullerne i min egen kalender, men nu da både du og Peskejens ikke kan d.7/3, vil jeg spørge dig om hvordan det ligger med fredag d.8/3 i stedet for, eller er dine fredage 'hellige'?
Onsdage og fredage er de hverdagsaftener jeg næsten altid kan. Jeg kan også de fleste weekender. Medens jeg som regel allerede har spilleaftener mandage, tirsdage og de fleste torsdage.
Jeg kan helt sikkert ikke onsdag, så jeg prøver med fredag 8)

S

PS.

PSJ kan du så?
User avatar
Brichs
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1126
Joined: Mon Jun 16, 2008 1:47 pm

Re: Brætspil i Søborg #3 => fredag den 8. marts, kl.18.00

Post by Brichs »

Fredag må jeg sprænge fra, desværre. Ikke at jeg havde nået at melde mig til, for mine torsdage er altid bookede :)
Image
http://peter.brichs.net - brætspilsblog
User avatar
peskjens
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 274
Joined: Fri Oct 27, 2006 8:47 am
Location: Birkerød

Re: Brætspil i Søborg #3 => torsdag den 7. marts

Post by peskjens »

Bugge wrote:
Mik wrote:
Bugge wrote:Jeg bliver jo nød til at vælge hullerne i min egen kalender, men nu da både du og Peskejens ikke kan d.7/3, vil jeg spørge dig om hvordan det ligger med fredag d.8/3 i stedet for, eller er dine fredage 'hellige'?
Onsdage og fredage er de hverdagsaftener jeg næsten altid kan. Jeg kan også de fleste weekender. Medens jeg som regel allerede har spilleaftener mandage, tirsdage og de fleste torsdage.
Jeg kan helt sikkert ikke onsdag, så jeg prøver med fredag 8)

S

PS.

PSJ kan du så?
Hey - kan ikke. Har min datter i lige uger onsdag til søndag, hvor den i øvrigt bl.a. står på Tikal, Africana og Noblemen i øjeblikket. Ugen efter er fuldt booked mht. til brætspil.
User avatar
kwo
50+ indlæg
50+ indlæg
Posts: 78
Joined: Fri Jan 09, 2009 11:44 am
Favoritspil: Civilization, El Grande, Incognito, Mississippi Queen, Carcassonne, Trivial Pursuit Globetrotter
Location: København NV

Re: Brætspil i Søborg #3 => fredag den 8. marts, kl.18.00

Post by kwo »

Jeg kunne godt lokkes til at deltage her. Har ikke spillet nogle af dem før, men er frisk på alt nyt. :-)
Kenneth

Sidst spillet:
Image

BGG: kwokwo
User avatar
Bugge
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1335
Joined: Mon Dec 01, 2008 1:41 pm
Location: Bagsværd
Has thanked: 2 times
Been thanked: 15 times

Re: Brætspil i Søborg #3 => fredag den 8. marts, kl.18.00

Post by Bugge »

Alle tiders Kenneth. Med din NV adresse er det heller ikke så langt væk.

Forventer stadig at Mik melder positivt tilbage. Så mangler vi en i at være 4.

S
User avatar
Myde
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 429
Joined: Mon Jan 28, 2013 4:25 pm
Location: Slangerup

Re: Brætspil i Søborg #3 => fredag den 8. marts, kl.18.00

Post by Myde »

Bugge wrote:Alle tiders Kenneth. Med din NV adresse er det heller ikke så langt væk.

Forventer stadig at Mik melder positivt tilbage. Så mangler vi en i at være 4.

S
Gør vi?
;)

Beklager hvis jeg ikke var klar nok i mit sidste indlæg med fredag ville jeg meget gerne deltage
Last edited by Myde on Wed Feb 27, 2013 9:53 pm, edited 2 times in total.
User avatar
Mik
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3642
Joined: Tue Jun 24, 2008 12:09 pm
Favoritspil: I alfabetisk orden: Across the Board - Age of Steam - Agricola - Ave Caesar - Carcassonne - Crokinole - Dominion - Echelon - Funkenschlag - Hare & Tortoise - Memoir '44 - Motorsportspillet - Robo Rally - Tales of the Arabian Nights
Location: København Nørrebro
Contact:

Re: Brætspil i Søborg #3 => fredag den 8. marts, kl.18.00

Post by Mik »

Bugge wrote:Forventer stadig at Mik melder positivt tilbage.
Fredag den 8. spiller jeg gerne!
Image
Post Reply