Runewars i Taastrup søndag d. 17. feb.

Find spillevenner ud fra geografiske og spilmæssige præferencer. Her kan såvel enkelte brugere som klubber annoncere efter interesserede.
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9179
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Re: Runewars i Taastrup søndag d. 17. feb.

Post by Stony »

Jeg tror for øvrigt at jeg slår bak på madlavningen, og laver "bare" det store kolde bord. Så kommer jeg nemlig nemt udenom udfordringen omkring vegetar/ikke-vegetar, når jeg bl.a. kan sætte makrel i tomat, laks, æg m.m. på bordet, og så kan folk bare tage det de har lyst til.
Sidst spillet:
Image
User avatar
digter
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 936
Joined: Sat Aug 13, 2011 10:27 pm
Location: Odense
Has thanked: 8 times
Been thanked: 12 times

Re: Runewars i Taastrup søndag d. 17. feb.

Post by digter »

Stony wrote:Jeg tror for øvrigt at jeg slår bak på madlavningen, og laver "bare" det store kolde bord. Så kommer jeg nemlig nemt udenom udfordringen omkring vegetar/ikke-vegetar, når jeg bl.a. kan sætte makrel i tomat, laks, æg m.m. på bordet, og så kan folk bare tage det de har lyst til.
Det lyder skønt. Sig endelig til hvis vi skal tage noget med.
Image
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9179
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Re: Runewars i Taastrup søndag d. 17. feb.

Post by Stony »

...hvis der skulle blive brug for at få fat i mig - hvis man bliver forsinket eller ikke kan finde stedet el.lign - kan jeg fanges på mobilen: 26 71 39 71
Sidst spillet:
Image
User avatar
digter
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 936
Joined: Sat Aug 13, 2011 10:27 pm
Location: Odense
Has thanked: 8 times
Been thanked: 12 times

Re: Runewars i Taastrup søndag d. 17. feb.

Post by digter »

Stony wrote:...hvis der skulle blive brug for at få fat i mig - hvis man bliver forsinket eller ikke kan finde stedet el.lign - kan jeg fanges på mobilen: 26 71 39 71
Nu har jeg Stonys mobilnr! :)
Image
User avatar
Goblen
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1381
Joined: Mon Nov 26, 2012 4:48 pm
Favoritspil: Castles of Burgundy, Terra Mystica, Battlestar Galactica, Dead of Winter, Kingsburg, The Gallerist, The Resistance, Shakespeare
Location: Lundby
Has thanked: 17 times
Been thanked: 45 times
Contact:

Re: Runewars i Taastrup søndag d. 17. feb.

Post by Goblen »

Hejsa Stony og andre deltagere,

Det var skide hyggeligt :-) Tak for en fed aften med uformel stemning og godt brætspil. Bliver ikke sidste gang I kommer til at se mig.
User avatar
glorn
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 330
Joined: Sat Sep 18, 2010 1:32 am
Favoritspil: Glenn Drovers: The Age of Discovery er nok mit favoritspil.

men genre jeg holder meget af går lige fra Action placements til dungeon crawls. Fælles for de spil jeg holder af er nok at jeg nyder en hvis længde på spillene. Alt denne fokus på at man skal være hurtigt overstået for at komme igang med et nyt er bull-shit i mine øjne. Det tager noget tid at få noget stemning ind i et spil og når stemningen er der, begynder spillet at fortælle sin historie.
Location: donaugade 2, 4tv. 2300 kbh s

Re: Runewars i Taastrup søndag d. 17. feb.

Post by glorn »

det bliver helt klart en af månedens bedste brætspilsoplevelser :)
David.
User avatar
digter
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 936
Joined: Sat Aug 13, 2011 10:27 pm
Location: Odense
Has thanked: 8 times
Been thanked: 12 times

Re: Runewars i Taastrup søndag d. 17. feb.

Post by digter »

Ilm drenge :)

Godt spil, godt selskab, gode snacks, gode øl og god mad. Hvad mere kan man ønske sig?

Jeg havde sgu svært ved at sove i nat da jeg kunne få vores spil ud af hovedet ;)
Image
Post Reply