Prototype Weekend

Her informeres om og diskuteres diverse Con'er, messer og lignende.
Post Reply
User avatar
Allan Jacobsen
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 200
Joined: Wed Dec 16, 2009 6:50 pm

Prototype Weekend

Post by Allan Jacobsen »

Ville folk være interesseret i en prototype-weekend?

Jeg har adgang til gratis lokaler med sovesal og køkken.

Så man kunne f.eks. forestille sig, at det startede kl. 13 lørdag og sluttede kl. 16 søndag. Arrangementet vil være gratis, mens maden selvfølgelig vil koste lidt.

En plan kunne se sådan her ud:

Lørdag kl. 13: ankomst
Lørdag kl. 18: aftensmad - chili con carne
Søndag kl. 9: morgenmad
Søndag kl. 16: slut

Toast døgnet rundt - frokost for egen regning søndag(der er Sunset, McD, pizza, salatbar, kebab indenfor 3 min. gang). Man må medbringe alt selv af mad og drikkevarer.

Der vil hvert fald være plads til 30 deltagere(som selvfølgelig er alt for mange at håbe), for der vil være 3 lokaler samt en cafe til rådighed.

Kunne man skrabe et godt antal sammen til det i Odense? Tænker mindst 10.
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9176
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Re: Prototype Weekend

Post by Stony »

Godt initiativ. Jeg må nok selv melde pas, men skulle det blive til en gentagelse, er det ikke utænkeligt at jeg dukker op.
Sidst spillet:
Image
User avatar
Mads321
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 125
Joined: Tue Jul 17, 2012 12:11 pm
Location: Aarhus

Re: Prototype Weekend

Post by Mads321 »

Stony wrote:Godt initiativ. Jeg må nok selv melde pas, men skulle det blive til en gentagelse, er det ikke utænkeligt at jeg dukker op.
Har du godt lagt mærke til, at der ikke er sat en dato? Altså jeg forstår selvfølgelig udmærket, hvis du ikke har noget spil i udvikling, og på den baggrund melder pas, men det kan jo være, at du finder på noget, inden det bliver aktuelt :) Ellers kan du måske også være med uden at ha' et spil med, men for at se forskellige prototyper, få idéer og få tips - om ikke andet, så tænker jeg umiddelbart, at en ekstra spiltester kan man altid bruge :)

Som også nævnt på papskubber.dk's forum, så er jeg frisk :) Og godt initiativ!
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9176
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Re: Prototype Weekend

Post by Stony »

Mads321 wrote:
Stony wrote:...Ellers kan du måske også være med uden at ha' et spil med, men for at se forskellige prototyper, få idéer og få tips - om ikke andet, så tænker jeg umiddelbart, at en ekstra spiltester kan man altid bruge :)
Jeg kan sagtens følge dig. Men det at skulle rive en weekend ud af kalenderen...
Hvis jeg vidste at jeg skulle spille en hel masse spil jeg rigtig godt kan lide, ville det være okay.
Hvis jeg selv fik afprøvet en prototype, og på den baggrund kunne få noget god feedback, ville det være okay.
Men en hel weekend for "bare" at være spiltester, synes jeg vil være at strække det. En enkelt aften vil jeg med glæde stille op, men størstedelen af en weekend på den konto er efter min mening i overkanten.
Sidst spillet:
Image
User avatar
Allan Jacobsen
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 200
Joined: Wed Dec 16, 2009 6:50 pm

Re: Prototype Weekend

Post by Allan Jacobsen »

Det kan jeg sagtens forstå, Stony.

Rottehullet - hvor det skal være - har også brætspil, man kan spille ;)

Det er dog ikke den vildeste samling: http://boardgamegeek.com/collection/use ... dgame&ff=1

Men jeg har bestemt mig for at gå videre med det, dog vil jeg hovedsagligt reklamere for det på Papskubber.
Post Reply